Snelle service, discreet verpakt

Meer dan genoeg keuze wb bh's. Allerlei kleuren, maten, vormen. Wat een super snelle service biedt Annadiva. Mooi verpakt ook. Ik raad iedereen Annadiva aan!

Ik wilde een bh van Fantasie maar deze hanteert andere maten. Ik ben naar de winkel in Amsterdam gegaan en ben heel goed geholpen door Kim. Maat was niet aanwezig maar zij heeft deze online voor mij besteld. De zending kwam al twee dagen later thuis en de bh is prachtig en zit perfect!

Ik had in de winkel in Nijmegen een bh gekocht, die stond echt mooi en zat goed, daarom online dezelfde in een andere kleur besteld. Bestelling werd snel bezorgd. Online uiteraard wat meer keus dan in de winkel.

Snelle service en een goed product

Leuk ingepakt en een snelle bezorging en een goed passend leuk product.

Prettig

Het artikel dat ik wilde was niet in de winkel. Gelukkig kon het vanuit het magazijn verzonden worden waardoor ik het de volgende dag thuis geleverd kreeg. Fijne service!

Goed ervaring

Ik heb goede ervaring met annadiva. Ook al heb ik nog geen producten. Mijn pakketje is vermist geraakt en dat is heel netjes opgelost door annadiva. Ik ga zeker opnieuw bestellen, hopelijk krijg ik m'n producten nu wel.

Mooie liingerie bestelling

Bestellen, netjes verpakt, wel rekening houden m het leveren is iingeveer een week prima maar even rekening mee houden als klant .voor de test gewoon positief mvg Anita

Goed!

Altijd goede en snelle levering bij Annadiva. Dit keer duurde het langer voordat mijn product opgestuurd was. Na navraag, bleek mijn product niet op voorraad te zijn. Uiteindelijk 3 dagen later opgestuurd. Snelle reactie op mijn nail, en goed geregeld!

geen poespas, gewoon goed

Altijd netjes, snel en mooi verpakt! Complimenten!

Prima gegaan, mijn bestelling als luxe cadeautje verpakt!

De bestelling naar tevredenheid ontvangen. Het was voor mij een compleet nieuw bedrijf.

Wat lange levertijd

Levertijd was langer dan aangegeven zonder pro-actieve communicatie. Bij een vraag hiernaar was het antwoord wel heel vriendelijk.

Ruime keus in prothese bh's. Snel geleverd! Zorgvuldig verpakt! Voor herhaling vatbaar!

Perfect!!

Duidelijke website en een super snelle levering!! Dat is toch alles wat je nodig hebt.

Besteld en keurig en snel geleverd !!!

Besteld en keurig en snel geleverd !!!

Mooie producten, duidelijke website, snelle levering

Snelle en keurige levering!

Een dag na mijn bestelling had ik mijn nieuwe lingerie al beginnen in een mooie verpakking met hartelijk bericht erbij. Heel blij mee!

Top producten

Top producten. Ik heb een sportbh en sportlegging besteld beide juiste pasvorm dus niet retour!

prima webshop

Uitgebreide collectie en goede aftersales.

Snelle levering met duidelijke informatie

Je wordt netjes op de hoogte gehouden met je levering hoe en wanneer . Ik had een bh besteld en die was top zeer tevreden over het product .

Keuze genoeg op website.

Had snel mijn keuze gemaakt. Zeer snelle levering. Top.

Volgens info in webshop geleverd.

Top !!

Ik ben uitstekend geholpen om mijn bestelling online te plaatsen. Super lij dat ik mijn bikin weer compleet heb. Het bovenstukje wat ik kwijt was had ik zeer snel met de post ontvangen. Pakje zag er verzorgd uit.

Een bestelling geplaatst snel en duidelijke mededelingen over verloop van bestelling, snel en mooi verpakt in huis. Een feestje om zo’n pakje van Annadiva te mogen ontvangen.

snel en duurzaam

Het pakket is heel snel verzonden en zonder plastic netjes verpakt! Jammer dat dhl het pakket niet neerlegt waar het is aangegeven, maar bij afwezigheid naar ophaalpunt brengt.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB