Een bestelling geplaatst snel en duidelijke mededelingen over verloop van bestelling, snel en mooi verpakt in huis. Een feestje om zo’n pakje van Annadiva te mogen ontvangen.

snel en duurzaam

Het pakket is heel snel verzonden en zonder plastic netjes verpakt! Jammer dat dhl het pakket niet neerlegt waar het is aangegeven, maar bij afwezigheid naar ophaalpunt brengt.

Keurig verzorgd.

Ik ben zelfs gebeld, nadat de bezorger het pakket had teruggestuurd zonder het aan mij aan te bieden. Of ik het pakket had geweigerd? Daarna opnieuw verzonden en een dag later hab ik het in huis. Goede service van Annadiva. Natuurlijk mindere service van DHL!

Heel fijn , snelle levering , wanneer iets niet goed is , wordt daarna het geld snel terug gestort, heel fijn. En erg prettig hele ruime collectie!!!

Zeer tevreden !

Nadat je je bestelling hebt gedaan, word je keurig op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat. Je weet wanneer je pakketje wordt afgeleverd. En je hoeft er niet voor thuis te blijven, het past meestal gewoon in je brievenbus! Moet ik een bestelling terugsturen, dan is dat ook geen probleem. Wederom wordt je netjes op de hoogte gehouden en binnen korte tijd heb je je geld weer teruggestort gekregen. Zeer tevreden….

Precies wat ik zoek

Ik heb een lastige maat en een goede bh vinden is een klus. Bij Annadiva vind ik precies wat ik zoek. Mooie bh’s die goed passen bij mij figuur. Persoonlijke touch in de net verpakte lingerie maakt het leuk. Ik ben inmiddels vaste klant.

Goed en adequaat advies

Bestelling liet op zich wachten en vervolgens goed geholpen vanuit de klantenservice om een vergelijkbare BH te bestellen. Eerdere bestelling werd direct geannuleerd.

Ik ben verrast

Ik ben verrast door de collectie en de snelle bezorging.

Anna diva prima... DHL SLECHT

Verzending snel geregeld Bezorging DHL ZEER SLECHT Asso KOERIER Belde aan DIVERSE KEREN . Erg ongeduldig Ben niet zo snel.. maar dit was echt niet normaal En het pakje werd BENEDEN OP DE BRIEVENBUS ACHTER GELATEN WERDT NIET GEZEGD. EN WEG WAS DE BEZORGER. Als er een mogelijkheid is, zou ik overstappen op een andere bezorg Dienst

perfect

heerlijk, als je je maat weet, altijd voorraad, ruime keuze, wat wil je hebben!

Helemaal goed

Prima service.

Mooie keuzes in lingerie en maten!

Mooie lingerie ontvangen en persoonlijke service!

Happy.met.mijn koop

Goed en snel service met een product die doet wat het.moet. erg comfortabel en past.

Heel fijne webwinkel

Heel fijn om hier badkleding te bestellen. Goede uitleg over maten. Je kan met afterpay betalen, dus handig als je verschillende opties wilt bestellen. Leveringstermijnen kloppen. En vooral een heel mooie collectie voor grotere cupmaten.

Duurde onverwacht wat langer maar goede levering

Het badpak dat ik bestelde is naar mijn zin en het leveringsproces ook. Mooi pakketje ook. Het duurde wel twee week langer dan beloofd, maar gelukkig had ik het badpak niet meteen nodig.

Overzichtelijke site, goede service

Mooie bikini besteld, pasvorm en kwaliteit is heel goed. Maat en omschrijving kloppen precies. Heel blij met mijn bestelling. Ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Netjes en snel geleverd

Verzorgd en snel geleverd

Goed.

Goed product, naar wens ,maat aanduiding oke. Snelle levering ,mooi verpakt.

Vriendelijke ondersteuning en snelle levering!

Heel klantvriendelijke medewerkers en ruim assortiment.

Prima prijs-kwaliteit

Mix en match bikini besteld. Levertijd iets langer, bovendeel moest besteld. Vraag in nail gesteld ivm vakantie. Vervolgens snelle levering en bezorging..

Prima pasvorm en een mooie ƁH gekocht en goede kwaliteit !!

Prima pasvorm en een mooie bh gekocht en goede kwaliteit !@

Snelle en goede service

Ik had een artikel besteld en betaald en toen kwam het bericht dat het toch niet leverbaar was, ter compensatie ontving ik een tegoedbon van 10 euro en deze heb ik besteed bij het bestellen van een vervangend artikel wat snel werd geleverd.

Gewoon prima

Ik vond de collectie al super Wel de pech dat het materiaal rafelde (produktiefout) Maar die klacht super opgelost

Excellent fast delivery and high quality products.

I love ordering from Annadiva. I know the items will be correct, nicely packed and of good quality. I will continue to use this site.

Mijn bestelling kwam keurig op tijd en netjes verzorgd.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB