Mijn bestelling kwam keurig op tijd en netjes verzorgd.

Snelle en zorgvuldige levering

Levering was binnen 2 dagen! De Bestelling was zorgvuldig en mooi verpakt. Het betrof een aanbieding en bij de meeste online winkels konden ze mijn aanbieding uiteindelijk niet leveren. Annadiva daarentegen juist wel!

Geweldig.

Een fijne BH, heel blij ermee.

fantastische klantenservice

Terwijl ik er niet op gerekend had en ook niet om gevraagd heet Annadiva me mijn aankoopbedrag teruggestuurd. Terwijl ik feitelijk nergens recht meer op had. Dat is nog eens klantenservice!! Ik zal hier zeker opnieuw bestellen.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Mijn bestelling van een aantal maanden geleden was kapot. Dit heb ik gemeld en is zeer serieus opgepakt. Uiteindelijk een tegoed gekregen. Een aantal keer contact gehad en telkens zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen.

Levering naar verwachting

Levering naar verwachting

Mooie lingerie, prima prijzen

Mooie lingerie voor prima prijzen. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van je levering.

Een mooi lingeriesetje.is een feest voor het oog......

Feestje.

Bestellen en leveren top, retourneren kan beter

De bestelde producten werden snel en goed geleverd. Helaas moest een product geruild worden omdat de maar niet goed was. Het retourproces kan beter. Jammer dat aan het retourneren kosten zijn verbonden. Daarnaast konden ze bij het dhl punt de retourstikker niet uitprinten, waardoor ik onverrichter zake weer naar huis kon om iemand te vinden met een printer.. De door jullie ingeschakelde retourservice van returnista kan in mijn optiek echt beter.

Niet goed

Tot nu toe heb ik geen goede ervaring met Annadiva. Zit met een bh die ik wil omruilen maar op de site lukt het me niet om de juiste maat in mijn winkelmandje te krijgen. Zodra ik naar afrekenen ga staat er een andere maat.Dus maar besloten om naar de winkel te gaan. Aangezien ik het toch zonde vind om mijn retour kosten te moeten betalen. 2x gemailt met vragen geen enkele reactie. Gebeld met de vraag over ruilen. Zeggen ze dat de site en winkel 2 verschillende dingen zijn.Dus op de site besteld is niet ruilen in de winkel. Hoe zit dat nou?

Vriendelijk. Curaat. Maar langere levertijd dan beloofd.

Alle service heel prettig en efficiënt. Maar wel vervelend dat er 2-5 dgn levertijd beloofd worden en ik 7 dagen voor vertrek op vakantie mijn bestelling plaats en de bestelling uiteindelijk niet op tijd binnen is.(een zwempak voor juist die vakantie)

Snelle levering, mooi product

Groot aanbod, snel in huis!

(Web)shop met groot aanbod aan lingerie en badkleding. Goede, duidelijke foto’s, Mooie merken en ook leuke sale :-) Ik had de bestelling supersnel in huis. Heel tevreden!

Prima! Aanrader!

Mooie spullen, goede communicatie. Snelle verzending, goed verpakt. Mijn bestelde BH bleek wat later leverbaar dan op de site vermeld stond, maar ik werd hiervan keurig op de hoogte gebracht. Aanrader om hier te kopen, ik kom zeker terug.

Opnieuw heel blij

Dit is mijn tweede bestelling bij Anna diva. Net als de eerste keer is het pakket netjes en op tijd geleverd. En opnieuw ben ik heel blij met de keuze en leuke bh's is mijn maat. Vooral de wollen panalp zit erg lekker. Maar ook de katoenen Jana. Zo fijn dat er ook dagen kunnen zijn zonder synthetisch materiaal tegen mijn huid. De panache sport bh heb ik direct geshowd aan iedereen. Wat is hij leuk! De racerback is ook nog eens super fijn met sporten. Anna diva bedankt voor deze opsteker in mijn leven! En het einde aan rusteloos zoeken dat bij een nieuwe bh leek te horen.

Snelle nette levering

Ik ben al bekend met het merk prima Donna Deauville dus goede kwaliteit en perfecte pasvorm is het geld meer dan waard Bij Annadiva ruime keus aan lingerie en badkleding Levering netjes verpakt en snel

Super snelle levering en alles klopte perfect.

Snelle levering. Keurig verpakt

Ruim voor vakantie een nieuwe BH besteld maar hij kwam maar niet binnen, gemaild of ik hem nog kon verwachten voor een bepaalde datum… toen belde ze gelijk, ze gingen er nog eens achteraan. Anders kon ik de bestelling annuleren of iets anders uitzoeken.. uiteindelijk kwam ie op de valreep binnen dus een andere was niet meer nodig! Last minute nog een bikini besteld ook gelukt helemaal blij:))

Op de valreep voor mijn vakantie een tankini + 2 verschillende bikinibroekjes besteld. Alles past perfect en het werd op tijd geleverd. Ik ben er blij mee.

Goed.

Prima ervaring. Alleen de levering mag wel sneller.

Tevreden!

Product voldoet aan de verwachting en is snel geleverd.

Goed geholpen

Helaas was niet alles tegelijk leverbaar. Op verzoek toch leverbare opgestuurd. Netjes en klantvriendelijk en service gericht.

Snel en mooi

8 Australielaan