Snelle levering en goede kwaliteit

Dik tevreden, zelf bezorgmoment kunnen kiezen. Dik tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de lingerie.

Heel blij met mijn mooie bh

Het is voor mij gezien mijn lastige maat vrij lastig een goedzittende bh te vinden en bij Annadiva ben ik in één keer geslaagd, de levering was snel en ik ben erg content met mijn bh. Ik ga zeker vaker bestellen. Liefs Ilse

Levering was super!was super belangrijk want t moest 8000 km verder geleverd worden! Pasvorm is perfect!

Prachtig lingerie setje, zeer snelle levering

Het product voldoet precies aan de omschrijving.

Verkopen troep

Troep. Ik was heel blij dat ik eindelijk een mooie bikinni had gevonden voor mijn grote cupmaat. Echter was dit geluk snel voorbij... Het kost ontzettend veel geld, wat al heel zuur is want goedkopere bikinni's pas ik niet. Maar met deze prijzen verwacht je wel wat. Ik heb de bikinni nu 3x gedragen en de sluiting op me rug springt gewoon iedere keer open. Ik sta net niet iedere keer in me blootje. Ook verliezen de gouden accenten al een beetje de kleur. Dat terwijl ik me heb gehouden aan alle wasvoorschriften etc. Super slecht als er zoveel geld voor wordt gevraagd!!!

Geweldige service!

Had een lingeriesetje van Prima Donna besteld en een paar dagen later al in huis. Hele vlotte afhandeling en levering en heel mooi ingepakt. Leuk dat erbij geschreven was wie het had ingepakt, maar het zou nog leuker zijn als jullie dan ook ergens op de website je medewerkers laten zien/voorstellen. Misschien een leuk idee voor de toekomst? Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Geweldige service, kwaliteit en goed verzorgd.

Het badpak is prachtig, goede kwaliteit en zo mooi ingepakt door jullie!

Nice selection and fast shipping

I needed a few new bras and it was easy to shop. The shipping was fast and the selection of bras was good. I was looking for minimizer bras - maybe it was a language barrier, but I couldn't find them that easily.

Fijn geholpen aan de telefoon

Snelle levering en bikini naar verwachting.

Zeer snelle levering. Netjes verpakt en artikel zoals omschreven. Wat wil je nog meer. Genieten van de bikini !

Heel erg fijn bedrijf!

Ik koop hier al jaren mijn lingerie. Mooie merken en eerlijke prijzen met soms leuke kortingen. Ik beveel ze dus van harte aan!

Echt uitstekend !!

Top service. Ook via mail heel erg snel en correct antwoord. De verzending is super en snel ! Top gewoon.

Prima site

Juiste leveringen op tijd

Mooie uitgebreide collectie. Goede website

Product is zoals verwacht. Goed ingepakt, snel verzonden.

Goede kwaliteit en goede service

Mooie setje lingerie gekocht bij Annadiva , super kwaliteit, mooi gemaakt . Snel thuis gekregen. Maar helaas te groot en daardoor retour gestuurd. Ga ik zeker meer bij hún bestellen.

Goed!

Snelle service, netjes verpakt

Helemaal goed

Bestelling kwam snel binnen en was netjes verpakt.

Pasvorm uitstekend

Cupmaat klopt precies, stof is zeer fijn dragen

Netjes en snel bezord

Heb al vaker besteld. Ben altijd erg tevreden.

Snel geleverd,goed verpakt.duidelijke retourprocedure. Helaas was voor mij de pasvorm van mijn gekozen artikelen minder.Vandaar ook geretourneerd.Annadiva zou ik zeker aanraden bij andere mensen

Snel geleverd en prachtig verpakt.

Een fijne ervaring bij de eerste bestelling. Er volgen er meer,

Helemaal Top mijn bestelling was volgens DHL afgeven maar helaas niks ontvangen van DHL ,maar Anna Diva heeft ondanks dit het volledige bedrag vergoed .

prima ervaring

Snelle verzending, word goed op de hoogte gehouden. Mooi verpakt.

Hoge kwaliteit

Ik heb hier meerdere keren besteld en de producten zijn altijd goed en worden mooi verpakt geleverd

8 Australielaan

Den bosch 5232BB