Ik ga volgende keer bestel weer

Rondom tevreden

Snelle verzending en adequate klantenservice als een pakje niet aankomt

Alles gaat altijd zonder problemen

Of ik nu retourneer of het houd. Altijd zeer tevreden

Super service!

Ik heb een aantal dingen besteld om in de winkel te passen. Daar werd ik uitstekend geholpen en ze hebben de rest voor me teruggestuurd. Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Snel en betrouwbaar

De pasvorm is perfect en mijn pakket is snel geleverd

Fantastisch!

Zeer uitgebreid assortiment én in alle maten! Snelle levering en leuk verpakt, met een persoonlijk kaartje erbij.

Gewoon goed

Alles van begin tot eind is goed. Bestellen is makkelijk via de site. Levering kan je volgen en het is zorgvuldig verpakt. Kwaliteit is goed. Retour sturen is goed geregeld. Kortom ik ben zeer tevreden met Annadiva.

Alles volgens afspraak

Prettig ervaring, goed website en snelle levering.

Tóp, fijne winkel.

Winkelen en bestellen super makkelijk. Maar ook de winkel in de Utrechtse straat is heerlijk!

Fijne website met veel keus

Hele mooie merken en zeker, als je wat zwaarder bent. Goeie service met snelle levering!

Prima website

Snelle levering, heel fijn groot assortiment wat grotere maten. mooi verpakt.

Bestelling snel geleverd volgende dag al in huis 1x iets retour moeten sturen i.v.m. met maat maar ook daar snelle reactie op en binnen 2 dagen al geld terug Dus een klant erbij Toppie!¡!

Het is correct!!

Ik draag al jaren de bh van prima donna, zo bestellen via Annadiva gaat perfect, goed verzorgd is het aangekomen, bedankt en succes met het bedrijf. gr Sieta

Tiptop! Uitstekende service!

Super goede sale aanbieding van een bikini die ik al heb, maar graag ook in een ander kleurtje wilde. Helaas was er een foutje bij de productie geweest en zat er een verkeerd maatlabel in gestikt. Met twee mailtjes over en weer is dit tiptop opgelost. Super fijn dat er tegenwoordig nog bedrijven zijn die zo makkelijk te contacteren zijn én daarbij ook meteen denken in oplossingen. Een foutje kan altijd voorkomen, maar als je weet dat er zo’n goede service achter een bedrijf staat bestel ik een volgende keer zeker weer!

Veel keus, in alle maten, duidelijk omschreven hoe de cup valt.

Mooi verpakt en snelle levering

Voor onder mijn trouwjurk had ik een strapless bh nodig, had ik tot op heden niet kunnen vinden die goed zat. Dus ik had een gewone bh gekocht in de hoop dat dat zou gaan, maar helaas. Die zou je echt gaan zien op de rug. Dus in een laatste poging bij Annadiva terecht gekomen, want hier was er nog 1 strapless bh in mijn maat te krijgen, overal al uitverkocht. Gelijk besteld en gelukkig xit die wél goed en comfortabel! Bestelling werd vlot verzonden en was goed verpakt. Ik ga ze zeker onthouden als ik weer iets nodig heb.

Goede service!

De bh zat helaas niet zoals gewenst, dat blijft (te) lastig als je online koopt. Ik ben ermee naar de winkel gegaan en daar als nog super goed geholpen. Zij zorgden voor de retour en heb nu mega fijne (voedings)bh.

Prima product, zeer snelle levering

Helemaal tevreden met de zeer snelle verzending van mijn bestelling EN de snelle en probleemloze afhandeling en terugbetaling van de teruggestuurde verkeerde maat.

Keurige afhandeling en hulp

Bij annadivaxbenniknheel goed geholpen mwrxadviea en toen de bh uiteindelijk niet paste was dexretourmwtgodexvia returnista erg eenvoudig en duidelijkk . Ook betaling achteraf is perfect geregeld. Pluim voor de meiden daar.

Schitterend

Snelle levering van een schitterende bh in mij maat die nergens anders verkrijgbaar was

Snelle en correcte levering. Mooi verpakt.

Duidelijke website en razendsnelle levering.

Precies gevonden wat ik zocht. Op zaterdag besteld en maandag al geleverd. Mooi verpakt.

mooie lingerie goede service

Annadiva begrijpt lingerie als geen ander. Maat, pasvorm, kwaliteit, en gewoon het simpele feit dat cup F ook mooie kantjes en randjes en details mag hebben. Ik ben altijd super tevreden als ik bij Annadiva heb geshopt.

Zeer snelle levering

Levering via DHL dus zeer snel geregeld. Alles netjes verpakt en in orde.

Mooie bh's voor een goede prijs. Retour is onhandig

Het retourzenden is erg onhandig.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB