Snelle levering en duidelijk

Bestelling plaatsen zeer makkelijk Duidelijke website Goede prijs Snelle levering

Alles keurig geregeld ook retour

Als beetje geleverd. Mooie bikini’s. Retour sturen ook goed geregeld

Lang gewacht op bestelling, maar communicatie heel erg vlot en vriendelijk.

Moest bijna een week op mijn bestelling wachten. Dacht even dat ie kwijt was misschien. Toen ik mailde kreeg ik direct en heel vriendelijk antwoord. En bij het ruilen in de winkel (maat was niet goed), ook zeer vriendelijk geholpen.

Prima webshop, geweldige klantenservice

De medewerkers zijn aardig en hun service is ver boven verwachting!

Goed advies en snelle levering

Als tip stond bij deze bikini top, dat het beter was een cupmaat groter te bestellen voor een goede pasvorm, dat heb ik gedaan en het zit uitstekend!

Alles wondt netjes verpakt en discreet verzonden

Snelle verwerking van retour

Altijd als ik bestel krijg ik mijn bestelling snel en keurig geleverd!! De zorgvuldigheid waarmee mijn bestelling verpakt is met de daarbij geleverde informatie vind ik iedere keer bewonderingswaardig! Ik heb daarom Annadiva al aan meerdere kennissen van mij aangeraden.

Het ging anel. Netjea verpakt. Met een duidelijke begeleidende brief erbij.

Goed!

Niet echt iets aan op te merken. Goede levering, mooi verpakt. Alles kwam goed aan. Retourneren was goed te doen. Het enige jammere vind ik de retourkosten, maar dat komt echt omdat wij erg verwend worden met gratis retourneren.

mooiste bikini ever

De bikini zit prachtig , perfect op maat ! Mooie stevige stof en mooie kleur.

Perfecte service met een persoonlijke noot

Goede beschikbaarheid, communicatie en levering. Netjes ingepakt met een kaartje erbij

Maat klopt!! Was prima!!

Onhandige maten

Door hun onhandige maten heb ik al meerdere keren de verkeerde maat besteld en moeten terug sturen.

Een voorbeeld voor andere bedrijven Goede afhandeling van retouren Snelle levering!

Mooie pasvorm. Zit perfect. Levering vond ik wel lang duren.

Snelle levering en netjes verpakt

Overzichtelijke website, snelle levering van artikelen die netjes verpakt zijn

Fijne levering

Badpak besteld , ziet er mooi uit. Het is altijd afwachten bij grotere cup hoe eea past. De specialist ben je als de materialen , pasvorm cup en billen mooi aansluit. Mooi model badpak , billen sluit niet zo mooi aan , materiaal is daar net te dun voor. Mijn keuze was badpak eigen merk , Anna diva Er blijft altijd ruimte voor nieuwe ontwikkelingen

Ruim aanbod in alle maten

Fijn dat Annadiva's eigen collectie beschikbaar is in vele maten, zowel cupmaat als omtrek. Ik heb zelf twee bikini's gekocht en ik ben erg tevreden. Ze zitten heerlijk, zijn erg flatterend en ik had keuze uit vele kleuren, modellen en maten. Klein puntje van aandacht is wel dat je €5,90 moet betalen om te retourneren. Dat vind ik zelf geen probleem, maar het is handig om vooraf te weten.

Prima service, mijn BH kwam snel en in een perfecte staat

Prima service, mijn BH kwam snel en in een perfecte staat!

Snelle levering, prima service!

Super snel geleverd, duidelijke side. Een feest om te bestellen bij Annadiva!

Hele fijne website

Mooie bovenstukjes maar hoop ieder jaar dat ze broekjes ook wat groter gaan maken.

top

Heel tevreden

Maatvoering is erg onduidelijk

Als je een bikini besteld in maat 75H verwacht je geen bikini maat 75K te ontvangen… ze hanteren alleen de uk maat. Staat wel aangegeven maar voor mij onduidelijk omdat er maat/uk maat geselecteerd kan worden. Ik ga er dan vanuit dat je bij “maat” de eu maat selecteerde en bij uk de uk maat. Dit is bij andere lingerie zaken namelijk wel het geval.

Correcte, zeer verzorgde bestelling met goede en relevante informatie

Ik ben zoals eerder zeer tevreden

8 Australielaan

Den bosch 5232BB