Super mooie kwaliteit

Een mooie bikini gekocht die echt super goed past! Het was mooi ingepakt en snel verzonden, nog ruim op tijd voor de vakantie . Heel blij mee!

Mooi op tijd!

Prachtige lingerie , en keurig beschermd en verpakt ! Gauw weer iets besteld om naar uit te kijken!

Snelle levering, wel wat onduidelijkheid over de maatvoering, geprobeerd contact op te nemen. Kreeg een bandje dat ik in kon spreken en teruggebeld zou worden. Dat is nu bijna een week terug en niets meer gehoord...jammer

Tevreden klant

Het bikini broekje wat niet meer in mijn maat in de winkel hing, viel de volgende dag op de deurmat. Fijne service, goed advies, mooie kwaliteit.

Zeer snelle levering van top badkleding en lingerie

prima levering

alles was fijn verpakt mooie kwaliteit en pasvorm.

Snelle levering en prachtig lincherie setje van Prima Donna. Heel blij mee!

Geweldige service, mooie collectie

De bestelde artikelen werden snel en keurig verzonden. Prachtige kwaliteit. De retour werd ook snel verwerkt.

Prachtige items

Snelle bezorgservice. De items waren netjes ingepakt en zien er prachtig uit!

Annadiva

I’ve been here a few times and ordered online. It’s a great experience overall. The staff are so experienced and professional. It feels like you are with a trusted friend or relative and they are helping you to find the best options. Their selection is high quality and beautiful. It’s good to note that they have a wide range of sizes so it’s a great place for people with fuller busts and more particular support needs.

Super mooie set van Marie Jo

Blij met mijn mooie set van MarieJo, en dat jullie groter van dan 85. Gauw weer kijken

Goede service en kundige advies

Kwaliteit en comfort zijn waargemaakt.

Het is even wachten op de levering, maar als het binnenkomt is het alsof je een cadeautje uitpakt. En de inhoud blijkt te voldoen aan de verwachtingen, namelijk kwaliteit en comfort!

De medewerkster in de winkel was super aardig deskundig en liet de keuze helemaal vrij aan mij met veel respect. ( in Nijmegen)

Uiterst bekwaam!

Prettige en vriendelijke ontvangst en afhandeling!

Betrouwbaar en kwaliteit producten goed.

Snelle levering, wordt telkens op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Diverse merken en kwalitatief zeer goede producten en pasvormen. Ben zeer tevreden.

Niet doen wat beloofd is

Op de website staat levering in 2-5 dagen. Dit duurde in totaal 7-8 Bij afleveren waren wij op vakantie. Super Annadiva

Mooie collectie

Annadiva heeft al mijn favoriete merken. Ze zijn wel prijzig. Een grotere maat vraagt nu eenmaal om goede kwaliteit en het oog wil ook wat. Ik wacht daarom meestal op de sale. Dat vermindert de keuze soms wel wat. Service is prima. Retouren gaat makkelijk maar jammer dat dit niet gratis kan (gezien de prijzen van de producten)

Eindelijk leuke bikini met grotere cupmaat!

Ik heb altijd moeite met bikini’s vinden omdat ik een grotere cup heb dan gemiddeld en dan vond ik of hele brede omvang bikini’s of te kleine cups. Bij Annadiva hebben ze alle maten. En ook leuke kleuren en patronen, voor jong en oud! Toen ik de bikini’s ontving zaten ze meteen goed en het is een fijne kwaliteit. Ik ben heel blij dat ik dit merk heb gevonden! Geen stress meer om eindelijk een passende bikini te vinden.

Super fijn en snel

Vanuit het buitenland een prachtige Marie Jo BH gekocht. Zelf niet goed opgelet en de foutieve versie gekozen. Het ruilen zal Ongetwijfeld goed gaan!

Service, ruime keuze en super-pasvorm, daar wordt ik echt heel gelukkig van!

Inmiddels al heel wat jaren blij met Anna-diva zowel online als in de echte winkel. Zeer klantvriendelijk met een ruime keuze en het zit gewoon zo lekker !!!

De volgende dag bezorgt en zeer tevreden.

Heb een badpak van Freya active gekocht. Een sportief badpak met een echte sportbeha erin. Super

Goede webshop, breed assortiment, tevreden klant.

Mooi materiaal en snel geleverd. Ondanks dat een maat cup F werd geleverd terwijl ik E had aangevinkt. Nadeel: de hygiënische strip inleg is moelijk te verwijderen. DE LIJMRESTEN zitten op de stof en krijg het -tot nu toe- niet weg.

Top BH’s

Goede hulp eerder al in winkel gehad qua maat. Uiteindelijk online besteld en ze zitten perfect! Ben er heel blij mee

8 Australielaan

Den bosch 5232BB