Alles verloopt soepeltjes. Het is alleen jammer dat je voor het retourneren moet betalen.

Zoals je verwacht

Wordt steeds heel snel geleverd. Heel mooi verpakt. Is gewoon een cadeautje.

Duidelijke site, prima service, snelle levering en producten zoals beschreven.

Ruim aanbod beste keus en goede service

Sinds ik bij een lokale lingerie zaak ontdekte dat mijn maat was veranderd en ik een heerlijke prima Donna twist bh had gekocht, wilde ik niet anders meer. Het ruime aanbod en fijne selectie opties op de site van annadiva overtuigden mij om mijn kast verder aan te vullen. Keurig verzonden, mooi verpakt. Super blij met mijn nieuwe collectie.

Goed geregeld

Mooie producten goede service. Eindelijk bh die goed zit

Overzichtelijke website en topservice!

Online bestelling geplaatst, netjes geleverd. 1 maat was te klein welke ik via de winkel in Nijmegen kon omruilen. Super geregeld en top geholpen!!

De winkel die je je boezem toevertrouwt!

Anna Diva Den Bosch is een heel fijne winkel. De dames zijn aardig, hulpvaardig en geduldig. Zeker als het gaat om de aankleding van je lijf met al zijn zichtbare rolletjes en bubbeltjes. Hebben ze iets niet in de winkel, dan bestel je het supersnel online.

Snelle levering.

Ik had via de site mijn Prima donna bh besteld. Ze maken het echt waar. De ene dag besteld de andere geleverd. De kwaliteit is als altijd goed. Dus Annadiva team bedankt voor jullie snelle en goed ingepakte levering. Tot de volgende keer. Wies

Als ik lingerie online bestel doe ik dit altijd bij Annadiva levertijd is snel en altijd naar wens.

Goede klantenservice

Ben netjes gebeld na een vraag en goed advies gekregen

Zeer klantgericht

Op een vriendelijke en professionele wijze geholpen bij het vinden van een zwart, goed passend badpak. Met geduld, zonder opdringen geslaagd. Een tevreden klant!

Heel tevreden.

Snelle levering en netjes verpakt.

Excellent quality of goods and good delivery service.

Thank you for your efficient service and excellent quality. Have been a customer before and will continue to use your site in the future.

Fantastische service en geweldige BH

Ik had er lang over getwijfeld of ik iets zou bestellen....want de BH die ik mooi vond was eigenlijk wat te prijzig voor mijn budget! Maar gelukkig heb ik het toch gedaan! De website was mooi duidelijk, de verzending ging supervlot en alles was heel mooi en netjes ingepakt. En vooral de BH was helemaal super! Het materiaal is prachtig en hij zit echt heel fijn! Ik heb hem gedragen, gewassen en meteen vanaf de waslijn weer aangetrokken, haha.... Ik ga de volgende keer niet weer zo lang twijfelen! Heel erg bedankt :)

Zowel via de website (vorig jaar) en in de winkel in ‘s-Hertogenbosch (vorige week) een mooie bikini kunnen kopen. Goede kwaliteit bikini’s, deskundige verkoopster, leuke winkel. Hartstikke tevreden en volgende keer weer naar de winkel als ik een nieuwe bikini (of lingerie) nodig heb!

Helaas een keer wat minder

Product besteld om mee te nemen op vakantie. Helaas niet op tijd geleverd terwijl de leverdatum bevestigd was. Na overleg met annadiva afgesproken dat de order geannuleerd zou worden en dat mijn geld terug gestort zou worden. Dat is niet gebeurd en tijdens mijn vakantie is het product toch geleverd. Nu moet ik dus weer gaan bellen en retourneren. Jammer dat afspraak niet nagekomen is. Tot nu toe goede ervaringen gehad, echter dit is zonde van de kosten, tijd en moeite.

Goede service, betrouwbaar, Prima Donna super kwaliteit!

Ik koop mijn lingerie al jaren bij Annadiva. Laatste aankoop was een badpak. Super tevreden. Wel altijd Prima-donna. Ik heb 1x problemen gehad met een BH. Zonder problemen opgelost. Ik blijf hier kopen.

Snelle levering en fantastische service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je levering. Ik had een nalevering en heb contact gehad met de klantenservices. De telefoon werd snel opgenomen en zeer vriendelijk te woord gestaan. Dik tevreden en zal zeker weer bestellen.

Nette snelle service met verstand van zaken.

Spullen waren snel geleverd. Dachten mee toen een onderdeel niet meer geproduceerd werdt. Een aanrader.

Alles zoals het hoort

Goede producten, duidelijke communicatie en geen overbodige verpakkingsmaterialen. Enige minpuntje is betalen voor retour zenden.

Precies zoals op het plaatje

Supermooie bikini en hij zit precies zoals op het plaatje. Heel blij mee!

Beetje moeilijke maat voering

De maat voering van jullie is wat ingewikkeld. Had al eerder een bh gehad van het merk , en dacht mooi dan weet ik precies welke ik nodige heb want hij bevalt prima. Helaas stuurden jullie een andere maat op welke dan vanzelf niet past, erg balen! Helaas terug moeten sturen, gelukkig geen verzend kosten betalen , dat vond ik wel goed geregeld. Nu nog geen nieuwe besteld want ik ben wat huiverig nu.

TOP

Snelle levering. Bikini bleek te groot deze retour gedaan. Dit ging erg gemakkelijk. Alleen jammer van de retour kosten.Andere maat besteld en deze was goed met weer een snelle levering. TOP

Prachtige kwaliteit, snelle verzending en een geweldige service

Van mijn bestelde bikini was het bovenstuk te klein en er was geen grotere maat op voorraad, zodoende moeten retourneren, helaas. Binnen 3 dagen had ik mijn geld retour.

Prima kwaliteit , goede services, En dat in deze tijd op internet.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB