Snel geleverd, betrouwbaar en ook het retourneren gaat makkelijk.

Mijn ervaring met Annadiva is geweldig. Een hele fijne webshop met een uitstekende klantenservice, voor als je bv meer informatie zou willen. Geen ellenlange wachttijden of via de mail ,maar netjes te woord gestaan. Tot nu alleen maar zeer tevreden, en zal ook zeker mijn bestelling hier blijven plaatsen

Zoals altijd geweldig

Bestelling volgende dag in huis, grote keuze op website, makkelijk retour sturen. Had twee bovenstukken besteld, wist de maat niet zeker, wat op de website staat, klopt.

Goede website, producten snel in huis

Goede en mooie collectie, snelle en goed verzorgde levering.

Levering gaat snel en retouren zijn vlot verwerkt en terug betaald.

Artikelen zelf zijn geweldig

De artikelen zijn geweldig. Maar de vervoerder liet me hele dag thuis wachten. De aangegeven tijd dat ze zouden leveren klopte totaal niet. Erg jammer.

Supersnelle bezorging en klasse produkt.

Dik tevreden, mooie slip binnen 24 uur besteld, milieubewust en vriendelijk verpakt.

Hele snelle levering

Ik had voor mijn vakantie nog een goed badpak nodig,heb cup G dus ergens anders is geen optie.en hij werd binnen 2 dagen afgeleverd en hij zat als gegoten helemaal blij.

Kwaliteitsprodukten en zeer snelle levering.

Netjes

Bestelling was netjes en goed verpakt. Verder een nette levering dat volgens aangegeven levertijd geleverd is.

Mijn bikini zit perfect en was zeer snel binnen. Er is veel keus en dat is fijn. Ik zal zeker meer bikini’s hier bestellen

Producten zijn prachtig

Producten zijn prachtig maar de levering laat aardig op zich wachten

Volgens verwachting geleverd.

Goede Service

Helaas product geretoneerd via winkel in Nijmegen, maar bijzonder goed geholpen. Ook de financiële afwikkeling bijzonder snel.

Top bedrijf dit is klasse!!

Eerste keer een bestelling gedaan !! Keurig verzorgd, met liefde gedaan!!! Voor mij het goede adres!

Blij mee!

Mooie website, klantvriendelijk, heel veel keus. Snelle levering

Gemakkelijk om te bestellen en vlotte levering

Bij Annadiva krijg je kwaliteit en een geweldige service. Mijn bestelde producten waren prachtig, heel snel verstuurd en mooi ingepakt. Ik ben fan van Annadiva!

Snelle levering en netjes verpakt

Ik was eerst in de winkel in Amsterdam en heb daar een bh gekocht, de andere kleur was niet voorraad dus bij de webshop besteld en de volgende dag al in huis.

Top!!!

Snel en correct geleverd !!! Heel blij mee !!!

Overzichtelijke site en snelle correcte levering

Eerste bestelling, Veel keuze op de site, makkelijk te bestellen. Pakketje was er snel en zag er goed verzorgd uit. Helaas zat bikini bovenstuk niet prettig bij mij. Ander model bovenstuk besteld. Ook dit was snel geleverd, zodat ik goed kon vergelijken. Helemaal tevreden met supermooie bikini. De andere retour gestuurd. Ik ga zéker vaker bij Annadiva bestellen! ;)

Keurig geleverd

De bestelde bh werd binnen de afgesproken tijd geleverd en zat in een keurig doosje gepakt

Goede service en levering

De bestelde producten waren goed geleverd. Goed verpakt.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB