Keurig geleverd

De bestelde bh werd binnen de afgesproken tijd geleverd en zat in een keurig doosje gepakt

Goede service en levering

De bestelde producten waren goed geleverd. Goed verpakt.

Snel geleverd en goede service

Ik moet de goede bh nog vinden. Maar als je iets besteld wordt het snel geleverd. En als je iets terug stuurt, dan is je geld met 1 dag teruggestort. En ik werd gebeld over een vergelijkbaar model bh. Goede service. Top

Prachtige lingerie, echt een aanrader voor vrouwen fie mooi willen zijn.

Ik zou deze lingerie iedereen aanbevelen vanwege de prachtige uitstraling en perfecte pasvorm!

Perfecte pasvorm

Voor een grote cupmaat is het altijd al een uitdaging om leuke, hippe en goed passende bh's en bikini/badpak te vinden.Ik ging daarom op zoek naar een gespecialiseerde winkel en vond Annadiva. Heel veel keus voor alle cupmaten, maar juist voor de grote cupmaten heel veel leuke modellen en printjes! Ik ben nu goed geslaagd. Ik vind het jammer dat ik Annadiva niet eerder ben tegen gekomen. Echt een aanrader.

Ik koop nergens anders meer!

Ach, die mysterieuze BH, altijd zo eigenwijs als het gaat om pasvorm en maat! Alsof dat nog niet genoeg is, moet 'ie er ook nog eens mooi uitzien. Maar luister, na een epische zoektocht in de fysieke winkel heb ik eindelijk de heilige graal van BH's ontdekt - de perfecte match die me niet zomaar door de vingers glipte. Nu, al een paar jaartjes verder, surf ik vrolijk over de website van Annadiva om hetzelfde model te scoren waar ik nog steeds megablij mee ben. En laten we het even hebben over de service van Annadiva - serieus, petje af! Die toppers maken mijn hele BH-avontuur nóg beter.

De bikini is helemaal wat ik gehoopt had!

Al jaren op zoek naar een geschikte bikini, na 2 zwangerschappen en een buikoperatie een hele spannende zoektocht. En toen stuitte ik op de collectie van Annadiva, met mooie kwalitatieve bikini’s en hoge taillebroekjes. Er bestaat dus toch een bikini die mij mooi staat: het doet mijn zelfvertrouwen enorm goed!

Goede levering, duidelijke website

Bestel herhaaldelijk op deze site en ben altijd tevreden.

Mooie producten, snelle levering en ideale retourservice

Goed en snel

Goede service en snelle bezorging, ook de retouren worden snel afgehandeld. Zeer tevreden!

Fijne kwaliteit en snelle service

Betrouwbare webshop met snelle levering en producten goed omschreven. Altijd top kwaliteit

Perfect!

Mooie website met ruime keuze aan verleidelijke producten, redelijke prijzen,je keuze wordt snel verzonden en mooi verpakt, goede klantenservice, dus perfect!

Superfijne webwinkel

Ik koop hier mijn bh's. Mijn maat is meestal op voorraad en ze hebben de leukste modellen en kleuren.

Netjes ingepakt, goede service.

Maat tabel klopt materiaal voldoet aan mijn verwachtingen .Alles is netjes ingepakt met de benodigde informatie over mijn bestelling erbij. Conclusie ...een 10 waardig.

Geweldig!!!!!

Prima, duidelijk site, snel verorberd en goed verpakt! Ga Huet zeker ballet bestellen of ga naar de shop in Nijmegen. Heel erg tevreden!

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen, de volgende dag al bezorgd en keurig verpakt!

Snelle levering en achteraf betalen!

Magere sale qua aantal aanbiedingen en percentage kortingen.

Goed op tijd geleverd

De bestelling is goed verpakt. Helaas was niet alles passend. ( had ik ook gegokt) Retourneren is ook duidelijk en fijn dat je daar ook de tijd voor krijgt. Deze keer ervoor gekozen om het te retourneren bij de winkel zelf. Daar wordt je ook erg fijn geholpen.

Duurde erg lang voordat de bestelling binnen was en bikini was ergens anders 50 procent goedkoper

Mijn ervaring met Anna diva is langzaam qua levertijd!

Altijd een zoektocht naar een mooi badpak met een grote cupmaat, besteld met het idee dat het toch niet goed was maar het badpak zit perfect! Heel er blij mee!

Fijne webwinkel met grote cupmaten

Bh’s en bikini’s shoppen vind ik altijd verschrikkelijk; merken die verschillend vallen en daardoor 20 verschillende aan moeten doen voordat je er eentje hebt die goed past. Bij Annadiva klopt de matentabel en kon ik precies de maat bestellen die me direct goed zat. Het enige wat ik miste is een matentabel voor de bikinibroekjes. Daardoor toch een keertje moeten retourneren en een nieuwe bestelling moeten doen. Het retourproces was erg makkelijk en ook de levering was erg snel. Kortom, ik ben erg tevreden en kom zeker nog een keer online shoppen.

Topmerken, veel keus en een vlotte levering. De bestelling wordt netjes verpakt geleverd.

Super winkel

Mooie lingerie, goede kwaliteit, echt top

Ben blij met mijn aankopen. Waren na bestelling de volgende dag al thuis.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB