Fantastische producten van topkwaliteit!

Ik vind het fijn om bij Annadiva te bestellen. Het pakketje wordt tijdig bezorgd en wordt met persoonlijke aandacht verpakt. Na gemerkt te hebben dat de mooie bh's van Panache 2 tot 2,5 jaar mee gaan, is Annadiva mijn favoriet!

Ik bestel mijn bikini's en ondermode bijna altijd bij Annadiva.Zeer snelle levering en heel netjes verpakt. De website is overzichtelijk en soms pak ik ook nog een mooie korting mee.Groetjes van een zeer tevreden klant.

Geweldige winkel

Volop keuze in mijn favoriete merk"prima donna" Tijdens bestellen vergeten de korting code in te vullen. Na mailcontact werd deze alsnog toegepast op de artikelen die ik wilde behouden. Nette service, alles leuk ingepakt, vriendelijk kaartje erbij .

Prachtig badpak kost wat maar alles waard aanrader

Goede service maar langzaam. Heb artikel geretourneerd maar nog steeds geen bevestiging ontvangen van de retour. Ook een nieuwe bestelling geplaatst en wel een bevestiging ontvangen maar verder al 5 dagen niets meer gehoord.

Snel en vakkundig

Prachtige lingerie!

Het bestellen gaat makkelijk. Je wordt van bestellen tot levering goed via de mail op de hoogte gehouden. De lingerie is mooi in papier verpakt. Een cadeautje om uit te pakken! Ik koop alleen nog maar bij Annadiva.

Goede hulp in de winkel

Goed en ervaren winkelpersoneel

Goed!

Vaak kijk ik op de site van Annadiva, als ik iets speciaals zoek! Eerlijk is eerlijk ik kijk ook bij andere lingerie site’s of winkels (prijs vergelijken) maar kom toch vaak uit bij Annadiva, goede prijs en dan laat ik het in de winkel bezorgen bv of ik bestel of koop Het in de winkel. Bij vriendelijk personeel. Kortom tevreden en goed.

Fijne service

Via de website had ik een nieuw Lingeriesetje besteld. Prachtige merken die kwalitatief sterk zijn. Ik keek uit naar de bezorging, helaas bleef deze uit doordat de bezorgservice kennelijk had aangegeven dat het pakket werd geweigerd en dat het pakketje werd geretourneerd. Erg jammer, maar de medewerkers van Annadiva hadden gelijk contact met mij opgenomen om dit te checken. Zij hebben vervolgens de bestelling opnieuw verzonden en deze kwam in goede orde aan. Fijn deze oplettendheid en service!

Hele fijne website

Ik heb met veel plezier hier mijn spullen gekocht. De keuze voor grote maten is naar mijn inzien ruim en dat geeft mij een goed gevoel. De website is overzichtelijk er staat bij hoeveel werkdagen het duurt voordat je pakket wordt bezorgd dat is zeer prettig.

Snelle levering , goed verzorgd ingepakt. Prima kwaliteit. Al jaren een heel tevreden klant. Ik kan altijd op jullieverteouwem

Perfect!

Duidelijke webside, makkelijk bestellen. Keurige afhandeling/bezorging.

Makkelijke website en eenvoudig om te bestellen. Snelle en correcte levering.

Topspul!

Ruime keuze, snelle levering en prachtige bikini en badpak gekocht. Zeerder tevreden!

Hele fijne winkel

Gewoon goed, bestelling webshop zo geplaatst, betaling zo gepiept, en artikelen zo in huis. Wat wil een mens nog meer. Inderdaad het retour kunnen sturen als het niet past, ook dit was zo gepiept. En later blij met het wel goed passende artikel. Kortom, niks dan lof. Met vriendelijke groet, Lizet Verder

Meer zorg voor inpakken

Vlot besteld en vlot geleverd. Dat was prima. Helaas zaten de touwtjes van de strandjurk niet meer volledig door de zoom. Voordat ik de jurk aan kon doen heb ik eerst met een naald weer de touwtjes erin moeten prutsen. Daar is de jurk niet mooier van geworden. Achteraf had ik hem beter terug kunnen sturen. Dat moeten jullie gezien hebben bij het inpakken omdat er wel een strik in de touwtjes zat. Slordig van Annadiva.

Super snelle service

Prettige site om te bekijken en makkelijk toegankelijk. Mooi ingepakt pakketje ontvangen en de toon van de communicatie ervaar ik als erg aardig zonder dat t overdreven wordt.

Goede badmode voor mooie curves

Annadiva heeft als een van de weinige badmode webshops echt maten voor de grote cup en mooie curves. Ik ben geslaagd met een cupmaat 75h die elders niet te krijgen was. De bikini top draagt comfortabel en geeft goede ondersteuning terwijl het ook nog sexy kleedt. Erg blij mee!

Goed product en geleverd zoals vermeld

Product was zoals omschreven kwa kwaliteit en netheid. Bezorgd zoals afgesproken

Perfecte service

Omdat ik het bij bikini's altijd lastig vind de juiste pasvorm te vinden had ik voor best een hoog bedrag meerdere modellen en maten besteld. Keurig verpakt kreeg ik alles thuisgestuurd. Ik koos er 2 uit en stuurde via de handige return optie de rest terug. 2 dagen later stond het geretourneerde bedrag alweer op mijn rekening. Top!

Super, snelle levering en reactie + oplossing

Snelle levering, zou wel meer keuze mogen zijn

De bestelling bij Annadiva werd snel verzonden, fijn dat er ook voor een kleinere omvang met grotere cup keuze is, in tegenstelling tot andere webshops. Zou fijn zijn als dit assortiment uit zou worden gebreid met andere modellen en/of merken.

Mooie winkel en overzichtelijke site. Ontzettend veel keus, en prachtige collectie. Als je hier niet kunt slagen dan…….

Supervette supersnel in huis. Helemaal blij!

Al vaker besteld bij Annadiva. Ook nu weer heel blij met de bestelling. #primadonna

8 Australielaan

Den bosch 5232BB