Keurig

Fijne website, snel geleverd, goed verpakt.

Goede merken en snelle levering

Goede service en vriendelijke medewerkers

Super service!

Makkelijk bestellen van een uitgebreide overzichtelijke site. Snelle en goed verzorgde bezorging van de bestelling. Gewoon TOP!

Snel, goede communicatie, duidelijk!!

Fijne lingerie en een goede service

100 % tevreden

gewoon goed , snel en super geleverd

website prima info per item en bijpassende items. Bestelling volgende dag in huis in prima verpakking. De vriendelijkheid straalt eraf. Ga zeker nog meer bestellen.

Ik heb de bh’s gekocht in de winkel van het merk Primadonna en die zitten als gegoten. Ze helpen je graag, met als gevolg een uitstekende service.

Prima, goed product, snelle levering

Goede ervaring, vandaag besteld morgen geleverd. Makkelijke website. Ga ik zeker weer doen.

prima service fijn merk en product

prima service, makkelijk te bestellen en ben merkgetrouw aan Elomi, dus fijn dat Annadiva die verkopen. zal vast nog wel een keertje hier bestellen.

Super mooie bh en goede service

Nooit meer een online bestelling.

Mijn retourzending is kwijt geraakt. Retourneren moet je zelf betalen, kosten 2,95. Ik heb dit gemeld, track and trace mee gestuurd. Uiteindelijk werd het erkend, maar om de retour terug te melden, moet de klant een rechtsverklaring invullen en ondertekend retourneren. Dit voor de administratieve rompslomp van Annadiva. Pardon? Moet de klant daarvoor zorgen? Ik heb toch het UPS bewijs dat ik het retour heb gestuurd! Wat willen ze nog meer? Voor mij nooit meer een online bestelling van Annadiva!!

Top Service

De bestelling liep vlot en was gauw bezorgd. Helaas had ik wel een verkeerde maat ontvangen en heb ik deze retour moeten doen. Het retourneren ging ook super snel ! Kostte wel geld, maar de bestelling was snel aangekomen en kreeg daarna ook super snel het geld teruggestort. Dus qua service is het goed geregeld.

Te late verzending

Ik wilde graag een bikini meenemen op vakantie. Een week na de besteldatum was de bikini nog steeds niet verzonden. Na een mail ineens wel. Jammer, heb de bestelling daardoor gemist.

Goede ervaring

Snelle levering, goed en mooi verpakt en duidelijke communicatie via de mail. Retourbeleid prima. Staat duidelijk beschreven hoe je kunt retourneren.

Prachtige lingerie.

Mooie prima Donna bh in donkerblauw met rosegouden draad. Past perfect.

Keurig

Goede kwaliteit, keurig ingepakt en snel verzonden, ik ben echt heel tevreden

Bestellen,bezorgen en uitpakken telkens een feestje.

Erg tevreden over hoe jullie on- line site werkt.. Erg plezierig.Bestellen en bezorgen probleem los.Snelle reactie ook bij een vraag per mail. Kortom erg tevreden over jullie. Vr.gr. Ellie Klumper

i.v.m afwijkende maat moest ik wat langer wachten dat geeft helemaal niet maar ik zou tussendoor wel een berichtje willen krijgen dat er aan gewerkt wordt dat geeft meer duidelijkheid. Verder mooie artikelen en prima verpakt en goeie berichtgeving dat het opgestuurd is

Mooie Prima Donna beha besteld. Snel geleverd en zoals op de website staat aangegeven product

Duidelijke communicatie en goede service

Al aantal keer lincherie besteld. Snelle levering en je wordt goed over de bestelling op de hoogte gehouden.

Super shop

Snelle levering, netjes verpakt en hele goeie priis kwaliteit verhouding.

Uitstekend bevallen,mooi verpakt.

Prachtig ingepakt. Het lijkt wel een cadeautje!

Perfecte levering en zeer goede pasvorm !!

Top !!

8 Australielaan