Perfecte levering en zeer goede pasvorm !!

Top !!

Goede bezorging

Goede pasvorm en snelle bezorging

Wat een prachtige bikini, Het broekje was iets te klein. Toevallig ging in een dagje naar amsterdam en heb daar m'n broekje omgeruild. Super vriendelijke dame en ik gaf bij haar ook al aan dat ik volgende keer in de winkel kom shoppen ipv een keer online. Super!!

Veel keuze voor alle maten

In 1 woord fantastisch! Met een 'niet gemiddelde maat' is het altijd zo lastig om lingerie te vinden. Keuze uit twee: degelijk en lelijk. Maar niet bij Annadiva! Ikhad zoveel keus dat ik bijna keuzestress kreeg;).

Super mooie bikini: goede kwaliteit en voor een mooie ptijs

Mooie kwaliteit, goede prijs en zeer snelle levering. Top!

Eindelijk gevonden wat ik zocht!

Erg positief en snelle levering... was al een tijdje opzoek naar deze bh in mijn maat en was eindelijk geslaagd bij jullie! Super!!

Freya bh

Een basis kleur (huidskleur) besteld voor mijn zomer kleding. De bh zit fantastisch het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ook fijn dat je de bh in de winkel kan laten komen zodat je geen verzendkosten hebt. Helaas heb je bij het retourneren van een web bestelling geen gratis retour. Mijn tip laat je eerst goed opmeten voordat je een bh online koopt die misschien niet past!!

Snelle service en netjes verpakt

Binnen 2 dagen netjes thuis geleverd en het was erg leuk en netjes verpakt

Geweldige pasvorm, helaas wel prijzig..

Prima..

Mooie producten in alle maten mogelijk. Bijzonder!

Snel geleverd en fijn dat er zoveel keuzemogelijkheden zijn in verschillende maten.

Zoals altijd perfect

Zou iedereen aanraden om via jullie site te kopen. Is perfect voor elkaar!

Super blij met de grote keuze bikini’s en de snelle levering

Veel keuze en gelukkig super snelle levering. Precies op tijd voor mijn vakantie.

Snelle levering mooie lingerie

Snelle levering, mooie lingerie en leuke prijzen in de sale

Mooie producten en snelle levering

De BH's die ik bestelde waren precies zoals op de foto en zagen er mooi uit. Wegens bestellen van een verkeerd merk heb ik ze alleen moeten retourneren.

Ik ben zeer tevreden

Vandaag besteld en morgen in huis! Prachtige bh, ik ben er supper blij mee.

Helemaal top qua kwaliteit, verpakking en snelheid

Ik ben heel tevreden met Annadiva, ik kan niet anders zeggen…. Super!

Mooie collectie Prettig geholpen

Hier kom ik zeker terug

Fijne webshop, duidelijk, snelle levering, mooi ingepakt

Mooie badkleding

Netjes verpakt goede kwaliteit merk badkleding

Alles netjes ingepakt en snel binnen.

Goede kwaliteit

Het was snel bezorgd en de service is goed.

Snelle levering. Prima kwaliteit. Helaas nu 10 procent korting na 1 week van aankoop.

Snelle levering, mooi materiaal

Bikini besteld: snel geleverd en het lijkt goede kwaliteit. Ik moet er nog mee gaan zwemmen dus het is natuurlijk afwachten hoe het houdt, daarvoor komen de review verzoeken altijd te vroeg ;) Wel vind ik de prijs aan de hoge kant. Zelfs met korting zijn het echt dure bikini's. Helaas heb ik qua maat niet altijd veel keuze, dus dan zit je tussen de dure merken.

Geweldige service!!

Goede en juiste service wb maat. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en dat vind ik erg prettig.

Super mooie set

Super mooie freya setje gehaald in kleur roze vond alleen onderbroekje iets te groot zou volgende x maatje kleiner nemen

8 Australielaan

Den bosch 5232BB