Super mooie set

Super mooie freya setje gehaald in kleur roze vond alleen onderbroekje iets te groot zou volgende x maatje kleiner nemen

Alles perfect

Snelle levering, snelle afhandeling

goede betrouwbare service

ik was een poosje aan het zoeken naar een fijne betaalbare BH, het telefonisch contact met Anna-Diva is uitzonderlijk goed, er wordt echt moeite voor je gedaan om dd juiste BH te vinden. Heel erg fijn om zo klantvriendelijk geholpen te worden. Tegenwoordig weet ik mijn merk en maat en is het gemakkelijk bestellen.De leveringen zijn ook altijd snel en zonder problemen. Heel erg fijn.

prima service!

prima service!

hele fijne site

omdat ik een maagverkleining heb gehad weet ik mijn maten niet. Dus ik heb al heel veel besteld maar ook terug moeten sturen. En alles werd heel fijn bij mij thuis opgehaald echt super service!!

Mooi en goede pasvorm

4 bh 's besteld. Werden snel geleverd. Keurig verpakt. Ze zijn mooi en de pasvorm is uitstekend. Goede kwaliteit.

Zeer netjes ingepakt en snelle levering

Zeer positief

Goede shop

Ik wist welke maat en welke bh ik zocht. Ik kon dit makkelijk invoeren op de site en de juiste keuze maken. Het is een feestje om je pakket open te maken. Het zit zo netjes ingepakt en een leuk kaartje erbij!

Blij met mijn bh's

Eindelijk bh's die mooi zitten, niet prikken/steken/irriteren. Erg blij mee, ik draag ze de hele dag (eerder ging de bh zo snel mogelijk uit als ik thuis kwam)! De was instructie die je er bij krijgt is ook top, die heb ik nu op de wasmachine geplakt voor het geval dat mijn partner de was doet. (BH's van Prima Donna)

Altijd een feestje!

Prachtige lingerie, verpakt alsof het een cadeautje is en snelle bezorging. Daar word ik gelukkig van!

Duidelijke webshop

Wat fijn is aan de on line shop van AnnaDiva is de goede weergave van de producten. Bijvoorbeeld een bikini wordt ook geshowd door een voller model. Ook de bijpassende producten automatisch in beeld is fijn. De bestelling wordt zeer vlot verwerkt . De volgende dag meteen in huis .

Ze beantwoorden de mail niet

Slechte communicatie

Kan t ook met 1 woord: prima !!

Snelle levering, t juiste ptofuctvontvanfen en keurig ingepakt

Super goed geholpen zowel online als in de winkel hele fijne mensen en mooi materiaal Erg tevreden

Overzichtelijke webshop

Het merk BH is Prima Donna dat ik draag en sinds 5 jaar heb ik ook een bikini van dit merk. Ik wilde graag nog een bikini om af te wisselen. En hier kun je bovenstuk en onderstuk los van elkaar kopen. Ik ben blij dat ik mijn set in mijn maat heb kunnen samenstellen.

Snel en goed!

Product snel in huis en netjes verpakt. Ook het deel retour vlot afgehandeld. Van tevoren nog gebeld voor advies: fijn te woord gestaan.

Kon artikel makkelijk vinden en bestellen. Snelle levering

Goede lingerieshop

Prima producten, mooie aanbiedingen van super kwaliteit, vlotte verzending die ook nog eens leuk verpakt is (geen plastic!). Kortom: zeer aanbevelenswaardig!

Top service voor een onlinewinkel!

Al jaren erg tevreden over Annadiva, mooie lingerie, wel aan de prijs, maar waar voor mijn geld en goede service. Zeer content met jullie.

Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie per mail en heel fijne service bij het passen in de winkel. Ook een retour werd keurig en snel afgehandeld.

Ben heel blij met annadiva goed advies en snelle levering en geweldige prachtige lingerie.

Prima verhouding prijs/kwaliteit

Mooi product, goede verpakking en juiste bezorging

Dit is een vertrouwde site.

Wat ik bestelde was er snel. Kwaliteit was perfect. Met grote borsten is t boven hesje heel stevig gemaakt net als een BH. Broekje was de goede maat en van binnen verstevigt. Het retouren ging heel gemakkelijk. En snel respons terug. En geld terug.

Grote cupmaat bikini

Via Annadiva een bikini gekocht, cup 85J. Werd snel geleverd en is van goede kwaliteit(Elomi). Fijn dat er af en toe sale is bij Annadiva, want in deze cupmaat is goedkoop duurkoop. Zo kan ik ook met mijn budget toch iets met goede steun kopen.

Hartstikke goed

Snelle levering binnen een dag

8 Australielaan

Den bosch 5232BB