Prettige ervaring

Werd goed op de hoogte gehouden

Mooie producten en merken tegen interessante prijzen en met een nette en snelle levering.

Goed, alleen retourneren is lastig te vinden

Niks op aan te merken op de verzending. Retour verzenden is lastig te vinden.

Snelle de bestelde items in huis, met zorg verpakt. 1 item retour gestuurd, binnen een week was het geld weer teruggestort. Super service dus!

Hele fijne ervaring

De bestelling was mooi verpakt, mooie producten, goede communicatie met aankoop en met afhandeling! Ik kom zeker terug bij deze winkel!

Ik bestel hier nu 2 jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden. Site is super ingedeeld makkelijk, duidelijk en de keuze is reuze. Als je vragen hebt dan is de klantenservice bereikbaar, geen vraag is te gek!

Zeer matig

Ik vind het terugsturen een omslachtig gedoe, weinig punten waar ik het naar toe kan brengen. Waarom geen retourlabel? De vervoerkosten kunnen van het te retourneren bedrag afgetrokken worden. Ik vind het prettiger bij Post NL

Bikini zat erg goed

Zeer snelle levering en zeer netjes verpakt. Echt goede service

Alles wat je kunt wensen van een webshop

Ik winkel altijd met veel plezier bij AnnaDiva! Het assortiment is zeer groot en er is altijd wel iets naar mijn smaak, in mijn (bh-)maat. Het hele proces van betalen verzenden retourneren etc loopt altijd goed! Ik was voorheen niet bekend met het achteraf-betalen-systeem Riverty, maar ook dat werkt prima.

Ruime keuze aan mooie kwaliteit lingerie

Mooie website zoveel keuze! Heel fijn gehopen door de klantenservice.

Eerlijk en betrouwbaar

Ben steeds tevreden met mijn aankoop En indien niet dan retour en goede opvolging en terug betaling perfect

Prima site

Prima site met een grote keuze.

Alles goed verzorgd moest door omstandigheden ( maat) 2 bikini bovenstukjes bestellen netjes verpakt en door een fout van de post jammer genoeg extra op mijn pakje moeten wachten. Retour ander bovenstuk super snel verwerkt. Ben blij met mijn nieuwe bikini en short.

Al jaren tevreden klant!

Ik koop hier al jaren de Prima Donna lingerie; omdat dit merk heel lang meegaat koop ik niet zo vaak, maar ben altijd heel tevreden!

Verrassend vlot!

Het is altijd een hele zoektocht om zwemkleding met mijn cupmaat 80I te vinden. Gelukkig heeft AnnaDiva nog best een uitgebreide collectie en had ik keuze. Bestelling was erg snel aanwezig. Voelt als een cadeautje om het pakketje uit te pakken!

Prima bedrijf, is dan ook niet de eerste keer dat ik er wat bestel.

Alleen maar goede ervaringen mee.

prachtige collectie, top webshop

snelle verzending, volgende dag in huis! Mooie collectie, duidelijke communicatie via mail, AANRADER

Super uitgebreide collectie,… snelle levering,… keurig verpakt!❤️

Hele fijne site… Uitgebreide collectie Snelle levering Keurig verpakt!

Mijn bestelling was snel en keurig verzorgd geleverd Heb al vaker dingen gekocht en ik ben altijd tevreden

Geslaagd !

Anna Diva website is mooi en overzichtelijk. Ik ben geslaagd voor een mooie bikini en mooie Chantelle bh, die werkelijk fantastisch staat. Jammer dat slip niet in mijn maat beschikbaar is.

Perfecte service

Snelle levering, je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Bij retourneren ook snel je geld retour, kortom een perfecte service

mooie producten

julie hebben mooi producten alleen jammer dat het lang duurt voor het hier bij mij is en dat het tussen de 8/ 10 dagen voor dat het terug betaald word zou makkelijker zijn als je het terug kan brengen en gelijk verrekend word qua betaling

Duidelijke website, veel keuze wat merken betreft, snelle levering en heel goede verpakking.

Heel erg tevreden

Een bh besteld. Snel geleverd.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB