Heel erg tevreden

Een bh besteld. Snel geleverd.

Keurig verpakt en zorgvuldig!

Goede kwaliteit

Snelle levering, goed verpakt en goede communicatie. Kwaliteit zoals het hoort.

Ik vond het een duidelijke website waar ze veel aanbod hebben, maar ik vond de verzending echt heel lang duren.

Fantastisch, niet meer verder kijken!

Overzichtelijk website, ruim assortiment, snelle levering!

Zeer goede en snelle levering!

Binnen een dag geleverd. Netjes en mooi ingepakt en een erg goed product

Geweldige producten en service

Nadat ik iets geretourneerd had, werd het binnen 5 dagen terugbetaald. Top!!

Voor de eerste keer besteld bij annadiva. Ik kon nooit een mooie fijne bikini vinden voor grote cupmaat, maar heb nu mijn winkel gevonden. Hele mooie bikini die geweldig past, echt top! Ik ga hier voortaan bestellen.

Fijne service en snelle levering.

Ordering from Annadiva is always a pleasure!

Love the variety and the order is always shipped promptly and in a nice package. It’s always a pleasure to receive my Annadiva order!

Nalevering top!

Omdat de levering van één artikel langer op zich liet wachten dan verwacht, heb ik om persoonlijke reden contact gezocht met de klantenservice om de bestelling te splitsten, aangezien ik het deel dat wél leverbaar was ook echt nodig had. Dat werd heel snel en vriendelijk geregeld. Gisteren de 2de helft van de bestelling ontvangen. Ik ben helemaal blij met de bestelde producten, maar zeker ook met de behandeling door de dames van de klantenservice van mij en mijn bestelling. Nogmaals dank dames.

Website ziet er netjes en overzichtelijk uit. Via de mail goed op de hoogte gehouden van het te leveren pakketje. Alles zat netjes verpakt.

Gebruiksvriendelijke website. Snelle levering

Ik koop vaker producten bij Ana Diva omdat ze scherp zijn in hun prijzen en betrouwbaar zijn.

Super blij weer met mijn Beha

Ik bestel altijd dezelfde beha van het merk Empreinte, kleur was iets anders dan op de foto, maar ook mooi. Snelle levering, jammer dat het niet in de brievenbus werd geleverd! Vroeger kreeg je er een waszakje gratis bij, vond ik altijd super leuk, zat er nu helaas niet bij.

Mooie bh fantastische kleur

Snelle levering, mooie producten

Ik heb twee beha’s besteld en deze werden twee dagen later al bezorgd. Blij met de producten en met de snelle levering.

Eerst winkel daarna digitaal

Heb grote maat en in de winkel heel aardig geholpen. Bleek toch andere maat te hebben dan ik dacht. Omdat ik de prijzen mee vond vallen later ook nog voa webshop gekocht. Zit perfect alles!

Ruime keuze

Mijn ervaring met het online bestellen en het contact met de klantenservice is prima, Mijn ervaring in de winkel in Den Bosch was teleurstellend.De dames leken gern tijd te hebben kreeg het gevoel dat ze me lastig vonden. Ik kwam een online bestelling terug brengen en een andere bestelling passen. Er werd geen enkele moeite gedaan om mij tevreden en met iets de deur uit te laten gaan. Erg jammer en zeker een gemiste kans!

Prima verzorgd en snelle bezorging

Snelle service en fijne bikini's!

Heb al jaren freya bikini's, deze zitten super fijn en goede kwaliteit!

Topkwaliteit shoppen

Mooie producten, snel en netjes geleverd, makkelijk retour en snel mijn geld retour

Topservice

Ik had 3 slips besteld die op voorraad waren. Toen die eigenlijk in de bus moesten zijn, had ik ze niet. Nadat ik gebeld had werd er gezegd dat er nog 1 op voorraad was en dat daardoor de levering onzeker was wanneer die zou komen. Maar ik wilde in ieder geval 1 slip voor mijn trouwen hebben en daardoor is die ene meteen opgestuurd. Uiteindelijk had ik ook de anderen keurig voor mijn trouwen maar het gaf mij veel rust! Dus een dikke duim!

snelle levering en goed communicatie omtrent de zending!

zeker aan te bevelen. zending zonder zorgen!

Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij annadiva bestelde,maar ben zeer tevreden. De bh past perfect en is nog mooier dan op de foto.De levering was binnen 2 dagen! Ik ga zeker vaker bestellen

8 Australielaan

Den bosch 5232BB