Heel fijn

Pakketje werd keurig verpakt de volgende dag bezorgd. Heel fijn

Super blij met mijn prachtige jumpsuit en blouse

Snelle levering en hele mooie travel kleding ontvangen. Heel blij mee. Pasvorm is super en hele mooie kwaliteit stof.

Snelle levering, prima service. Wel erg prijzig voor wat je krijgt.

altijd zeer tevreden

Of nu om lingerie of badkleding gaat, voor mijn cupmaat meer, kan ik altijd slagen.

Snelle dienstverlening!

Snel ontvangt, mooie webshop. Prachtige bikini’s in de sale ontvangen en fijn dat je achteraf kan betalen. Merken zijn prijzig maar je krijgt er wel een mooie kwaliteit voor terug. Ook mailcontact was snel en goed.

Veel keuze en snelle levering

Fijne website om een bh te zoeken, veel merken en veel modellen bh's. Snelle bezorging.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had 3 bikini's besteld waarvan 1 net te klein was. Kwaliteit is goed, levering lekker snel, mooie verpakking en uit het verleden weet ik dat er een fijne klantenservice achter zit. Bij deze bestelling gelukkig niet nodig gehad.

Wat een uitmuntende service!

Onlangs kocht ik een zwarte bikini die helaas van minder goede kwaliteit was, verkleurde na 2 weken gebruikt te hebben naar grijsachtige vlekken. Mijn klacht die ik indiende bij Annadiva werd serieus genomen en ik kreeg regelmatig een mail met de status van mijn klacht. Annadiva kon niet met zekerheid vaststellen dat het een fout in het productie proces was maar in geval van twijfel oordelen zij altijd in het voordeel van de klant. Ik kreeg een shoptegoed om iets nieuws uit te zoeken in één van de winkels of via de webshop twv hetzelfde bedrag als het aankoopbedrag van de bikini. Dat vind ik nog eens een geweldige service! Annadiva nogmaals erg bedankt en ik beveel jullie zeker aan!

zeer goed bedrijf

super snelle levering top service

Bestelling net afgeleverd goed op de hoogte gehouden. Grote maten leverbaar.

Snel super goed

Jan mijn bestelling super snel mooi artikel. Gewoon goed

Vlotte en snelle service!

Fijne webwinkel

Goede en snelle service

Vandaag besteld, morgen in huis. Snelle levering en bij retour ook snelle terugbetaling.

Mooie spullen snel en zonder CO2 uitstoot geleverd!

Mijn nieuwe bikini en extra bovenstukje uit de sale had ik in het weekend besteld. Mijn verwachting was dat het pakje dinsdag zou komen. Ik was reuze verrast dat het elektrische DHL busje maandag al kwam aanrijden. De bikini zit perfect! Ik ben er superblij mee!

Heel klant gericht en zeer goede service

Ik had iets besteld maar voldeed niet aan mijn wensen, had terug gestuurd. Binnen 2 dagen hadden ze het geld al teruggestort.

De bh werd snel geleverd en ik ben zeer tevreden.

Snelle levering. Fijn in de brievenbus. Dat vind ik ook erg handig. Ik hoef er dus niet voor thuis te blijven. Zeer tevreden.

Fijne winkel met de juiste bikini’s en bh’s

Fijne online winkel. Snelle levering. Juiste merken. Genoeg keus. Retour levering kan makkelijker. Geen retoursticker. Geen kosteloze verzending. Zorgt ervoor dat ik minder snel iets zou passen, alleen als echt nodig..

Vlotte en snelle levering

Zeer professionele doen alle moeite voor je, als ze iets niet hebben bestellen ze het en denken met je mee

Prima webshop

Prima webshop! Ik kwam wat laat in het seizoen, dus er was niet veel meer in mijn maat. Dat is natuurlijk eigenlijk een goed teken

Uitstekend op alle vlakken

Ook met mijn derde bestelling verliep alles vlekkeloos. Goede producten, netjes verpakt en ook nog eens snel in huis. Zelfs nazorg over hoe om te gaan met de gekochte artikelen.

Prettige fijne duidelijke webshop

Alles wordt snel en duidelijk afgewikkeld Zowel de levering, retourneren en het terug krijgen van geld

Geweldig! Goede pasvorm voor grote borsten .

Ik bestel vaker hier! Mooi bikini's en goede pasvorm .

Snelle service en ook nog heel leuk ingepakt met een lieve boodschap! Veel zorg aan besteed! Een echte aanrader!

Geweldige service en advies

De eerste keer dat ik bij jullie een BH heb gekocht via jullie webshop. De maat die ik had gekocht daar twijfelde ik aan. Toen heb ik de klantenservice gebeld en de gaf mij het juiste advies om naar een van jullie winkels te gaan. De dame die mij aansprak was super behulpzaam en heel vriendelijk. Ik ben naar Amsterdam gegaan en ook daar kreeg ik het vervolg van een prettig ontvangst. De verkoopster heeft mij het juiste advies gegeven. Alleen was BH niet in de kleur op voorraad.Het parkeren in Amsterdam is echt een ramp en daarom gaf de verkoopster alle gegevens mee om het via de site te bestellen. Nu in afwachting op mijn bestelling .

8 Australielaan

Den bosch 5232BB