Dik tevreden

Altijd keurig verpakt en snel verstuurd! Prachtige collectie!

Snelle levering,top kwaliteit

Paketje kwam optijd binnen. Heb een sport badpak van Freya besteld en deze was mooi verpakt. Het bakpad zit geweldig en de maat klopt!

Snelle levering fijne producten

Producten zoals omschreven de levering is netjes en vlot.

Verkeerd artikel geleverd

Van de twee artikelen die ik bestelde is een het verkeerde model. Ik wil die nu retourneren, maar het UPS access point bij mij in de buurt accepteert dit soort retour zendingen niet. Gevolg is dat ik niet alleen kosten maak voor het retourneren van het verkeerde artikel maar ook de hele stad door moet om een pakket punt te vinden waar ik het überhaupt kwijt kan. Erg vervelend allemaal.

Te lange levertijd

Producten zijn prima maar de levertijd is langer dan belooft, Retouren worden wel snel verwerkt

Slechte info maatvoering

De bestelde bh bleek de cupmaat veel te groot te zijn. Staat wel met een veel te lange tekst vermeld maar zeer onduidelijk. De omtrek is een Nederlandse maat maar de cupmaat is de Engelse maat. Dus niet echt duidelijk. Om te retourneren moet je retourkosten betalen. Gebeld en gezegd dat ik het er niet mee eens ben, Uiteindelijk bij hoge uitzondering geen retourzending hoeven te betalen.

Super fijne winkel

De bikini die ik heb besteld zit super mooi Mooi ingepakt kortings bonnen en een klein boekje erbij van de collectie en super snelle verzending In een woord geweldig Ga zeker nog veel vaker bestellen

maatvoering slecht aangegeven en product klopt niet

badpak was alleen in bh-maten te bestellen. Cup bleek kleiner dan normaal voor B geldt en badpak bleek maatje 38, hooguit 40 als je je best doet. als de gewone damesmaten voor kleding er op de website duidelijk bij hadden gestaan dan hadden we ons allemaal de kosten kunnen besparen. Let op: retourkosten zijn voor de besteller! Ik zal hier niet snel weer bestellen.

Snelle levering en top kwaliteit. Overzichtelijke site.

Nog niet tevreden

Ik ben vanaf 30 juni bezig met een tankinitop. Maat 50 besteld duurde 10 dg omdat deze besteld moest worden. Op de website stond op voorraad binnen 2-5 dg. Deze was te groot retour gestuurd. Maat 48 besteld weer betaald dus 2x €84,99 Kon niet op een manier. Het is nu 20 juli en nog steeds niets ontvangen. Ook geen bericht gehad dat hij weer besteld moet worden. Nog geen geld terug en nog geen nieuwe tankinitop.

Leuke mensen en helpen je goed’

Had in no time 2 hele leuke bikini’s gevonden in mijn maat’ en dat is voor mij altijd een hele klus geweest’ gaa er zeker nog eens trug!!

Bizar slechte service

Ik had twee bh's besteld, één was een goede maat, één twee maten groter. Contact opgenomen met de klantenservice, maar ik kreeg steeds hetzelfde verhaal over de maatvoering. Ik draag al jaren dat merk, ik ken de maatvoering wel. Het zou mijn schuld zijn dat ik één goede maat bestelde en één verkeerde. Mijn mails werden niet begrepen en niet goed gelezen. Ik kreeg ook geen retourlabel, moest de retour van de verkeerd geleverde maat zelf betalen. Bizar slechte service dus, ook heel onvriendelijk.

Fijne lingeriewinkel online met veel keus

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd, eventueel indien nodig ook makkelijk te retourneren. Soms op merk zoeken, soms op maat, diversen mogelijkheden!

Supersnel & verpakt als cadeautje!

Helemaal blij met mijn bestelling, ingepakt in vloeipapier, in een passend doosje (niet zo raar groot), echt een cadeautje aan mijzelf. Bedankt Annadiva!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit en mooie artikelen

Snel ontvangt en netjes verpakt.

Snelle verzending en updates van bezorging. Goed verpakt. Leuke merken verkopen ze daar.

Topservice en -kwaliteit!

De lingerie en zwemkleding van Annadiva is van topkwaliteit. Ik bestelde altijd al lingerie online. Onlangs heb ik na telefonisch advies ook een badpak besteld. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, service en levertijd!

Betrouwbare partij en mooie merken

Ik bestel graag bij Annadiva omdat het een betrouwbare partij is en ze mooie merken voor curvy dames hebben. Goede lingerie als je wat zwaarder bent is moeilijk en omdat je steeds meer aangewezen bent op online winkels voor deze producten ben ik blij dat ik bij annadiva terecht kan.

Ik had 2 beha's besteld en 1 tankini helaas was deze laatste te groot. Heel gemakkelijk geretourneerd.

Snelle en professionele levering

Online een bikini besteld, deze werd snel geleverd, was goed verpakt. Tevens was de service in de winkel te Amsterdam uitstekend.

De beste pasvorm

Geen enkele andere beha zit zo mooi als die van Annadiva. Bestellen en mooi op tijd bezorgd.

Goed geholpen Retour beleid is perfect geregeld

Eerste aankoop BH is een succes.

Mijn allereerste aankoop is voor 99% geslaagd, bij mijn volgende bestelling neem ik een maatje kleiner en dan kom ik er snel genoeg achter of dat de juiste is.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB