Uitstekende winkel

Snelle levering, mooie producten, goede service! Al regelmatig iets besteld.

Super tevreden!

Alles netjes geleverd!

Prima klantenservice

Na het leveren van de verkeerde maat werd ik snel en vakkundig geholpen door de klantenservice. Ik ontving een retourbiljet en een kortingscode voor het ongemak. De nieuwe bh werd snel geleverd.

Snelle service/ netjes verpakt

Snelle dienstverlening

Je kunt goed in contact komen, en ontvang snel een reactie. Verpakking altijd netjes en snel bezorgd.

Verkeerde maat ontvangen

Ik heb in goed vertrouwen hier een bh besteld, maar ontving een veel te grote bh met een briefje dat Annadiva Engelse maten hanteert waardoor het lijkt alsof ik de verkeerde maat heb ontvangen. Helaas voor Annadiva heb ik al 2 van deze bh’s en was deze nieuwe toch echt niet de goede maat en véél te groot. Ik kon de kosten om het terug te sturen echter zelf dekken terwijl zij de verkeerde maat hadden aangeleverd. Dit kostte me dus te veel moeite en daarnaast ook nog extra geld. Pluspuntje; zodra Annadiva de geroutineerde bh had ontvangen, hebben ze heel snel het aankoopbedrag teruggestort.

Helaas stond het niet goed maar de verzending en retourzending verliepen prima

Snelle service je koopt wat je ziet !

Voldoende beschrijving er bij . De pasvorm die beschreven word klopt ook ! Niet te duur . De prijs / kwaliteit verhouding klopt . En ik heb eindelijk n topje dat past (80E) . Ik blijf hier vaker bestellen .

Super mooie badkleding

Ik heb een bikini gekocht bij Annadiva en de pasvorm is perfect.

Kwaliteit en service zijn prima

De bikini die ik besteld heb, is van een hele goede kwaliteit. De vorm en kleur kwamen precies overeen met de afbeelding. het pakket was zorgvuldig ingepakt met daarin nog een oersoonlijke groet van de medewerkster die het had verzirgd. Heel attent!

Besteld en snel geleverd ben heel tevreden

Kwaliteit

Mooie artikelen, goede service. Ik bestel al jaren bij Annadiva, bevalt prima!

Zeer prettige webwinkel en goede service

Goede communicatie over leveringen en prettige klantenservice gericht op het snel oplossen van een probleem.

Ruime keuze

Veel keuze in goede bh en bikini merken. Goede klantenservice die met je meedenkt.

Snel en mooi verzorgd

Het artikel wel snel bezorgd en voldeed aan mijn verwachting. Ik was er blij mee!

Zeer tevreden over product en snelle verzending

Bijzondere website met prachtige badpakken. Wonderlijk dat ik geen confectiemaat hoefde in te vullen, alleen een cupmaat. Het badpak zat als gegoten. Ben er zo blij mee!

Snelle en nette levering

Levering volgens afspraak. Bikinitop is perfect. Precies de goede maat.

Snelle levering.

Makkelijke site om te bestellen en snelle levering, ook het retourneren via Retournista was eenvouding te regelen. Voorheen ook al fysiek goed geholpen in de winkel. Erg fijn!

Kwaliteitsproduct

Online een bikini besteld. Aan de hand van de maattabel de maat bepaald. Snelle levering! De bikini zit echt heel mooi, past goed en geeft goede ondersteuning. De kleur komt overeen met de website. Ik bestel elk jaar een nieuwe bikini voor de zomervakantie, en ik moet zeggen dat deze van Annadiva wat kwaliteit betreft echt de beste is!

Duidelijke site, snelle verzending. Topkwaliteit voor een leuke prijs in de sale! Mooi verpakt, blij met product.

snelle levering, keurig verpakt

prima product, goede website

Alles verloopt fijn als je bij deze site besteld

Recent op jullie site een bikini besteld. De levering was snel, ik werd op de hoogte gehouden van de verzending en ook was mijn tevredenheid groot toen ik het pakketje ontving. In het pakket zaten duidelijke aanwijzing over hoe de bikini te wassen en ook zat er een folder in over hoe cupmaten werken in verschillende landen. Daarnaast zat de bikini perfect en ik ben overal erg tevreden. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Fantastisch bedrijf alles is altijd keurig verpakt ben er zeer tevreden over.ik heb een pijnpunt en dat is De bezorgdienst DHL ik heb al 2 keer meegemaakt dat ze het pakje achter in tuin gooide dat kan echt niet, heb er over gebeld met DHL maar doen er niks mee.

Wordt erg snel geleverd en netjes verpakt.

Very good service, highly recommended; thank you.

Easy to order, very quick and efficient delivery, excellent quality.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB