Goed verpakt

Alleen jammer dat de levering wat langer duurde dan verwacht. Verder heel tevreden in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Superfijne webshop

Ik ben super tevreden over deze winkel. Mooie producten, fijne service, snelle levering en waar voor je geld.

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden, keurige verpakking.

Prima bh , zit als gegoten

Altijd mooi , bh’s van prima Donna, vooral als de prijs ook nog gereduceerd is.

Wel lang wachten

Wat onduidelijkheid over de vertraging

Mooie webshop

Ruim aanbod van mooie lingerie merken. Snelle verzending en retour is ook makkelijk geregeld. Zal zeker nog eens bestellen, ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst!

Helemaal top!

Een hele fijne website met duidelijke informatie, de producten zijn top en hele leuke verpakking met vaak een handgeschreven boodschap of naam.

Fijne (web)winkel voor badmode in de wat grotere (cup)maten

Fijne en mooie badkleding kopen als je een maatje meer hebt en/of een flinke boezem, valt vaak niet mee. Bij Anna Diva ben ik eindelijk geslaagd. De artikelen die ik bestelde, waren behoorlijk prijzig. Niet duurder dan bij andere winkels overigens, dat maakte niets uit. Anna Diva leverde mijn bestelling in een nette doos met een persoonlijk kaartje erbij. De artikelen ook nog eens in een apart papiertje verpakt. Een levering die in mijn beleving past bij het prijsniveau. Alsof je een cadeautje krijgt. Ik bestelde badkleding van het merk Fantasie, ook de kwaliteit van deze artikelen past bij de wat duurdere prijs. En belangrijker: bij mijn postuur! Ik bestelde meerdere opties en maten en stuurde dus een deel van mijn bestelling terug nadat ik een keuze had gemaakt. De afhandeling van deze retouren verliep vlekkeloos. Mijn zoektocht naar nieuwe badkleding begint voortaan bij Anna Diva.

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden over Anna Diva. Het bedrijf biedt prachtige bikinis en tankinis die perfect passen alsmede lingerie, en ik heb altijd een geweldige ervaring met hun behulpzame medewerkers. Op mail wordt snel gereageerd, in deze tijd is dat wel erg belangrijk. Ook reageren zij door direct je te telefoneren over je mail zodat een bestelling nog gecorrigeerd kan worden .

Heldere omschrijving op de website, product was snel en in een fijne verpakking geleverd. Ben 3 maanden geleden in de winkel in Nijmegen geweest, ook daar uitstekend geholpen door een enthousiaste en zeer kundig verkoopster.

Snelle en fijne service

Duidelijke website met goede filters. Hele goede en snelle levering.

Netjes afgehandeld

Ik had bikini's en een badpak besteld en betaald. Na passen bleek dit mij toch niet te staan en retour gezonden. Drie dagen later stond mijn geld al weer terug. Badpak en bikini's waren met zorg verpakt met een kaartje erbij met wie het heeft ingepakt en hoe je ze het beste kan behandelen met wassen. Ik kom zeker nog eens terug om te bestellen.

Persoonlijk en verzorgd

Mooi verpakt, persoonlijk ondertekend. Leuke touch.

Al jaren uiterst tevreden!

Ik heb de afgelopen jaren vaak besteld en altijd was de bestelling snel en netjes bezorgd. Ook een keer een verkeerde bestelling ontvangen en dat werd razendsnel opgelost zodat ik toch nog voor mijn vakantie mijn bikini had. Top service!

Overzichtelijke website, betrouwbare levering

Al een aantal keren een bh bij Annadiva besteld. Overzichtelijke site. Ze doen wat ze beloven. Snelle levering. Fijn dat ze met regelmaat modellen in de opruiming aanbieden.

Fijne, mooie bikini’s van goede kwaliteit

Ik heb drie bikini’s gekocht die ik 1. Supermooi vond en 2. Echte goede kwaliteit hebben. Ik kon haast niet kiezen! En dat terwijl ik met cup 75E toch altijd weinig keus heb in winkels en vaak oubollige printjes tegenkom is dat hier wel anders! Ik ben heel tevreden met mijn gekozen bikini, bedankt Annadiva! Ik loop er weer mooi bij deze zomer!

Goede website!

Bij klantenservice prima geholpen!! Netjes verpakt en snel bezorgd

Top, snel in huis

Weer een fantastisch product ontvangen. Hele mooie kwaliteit en draagt perfect. Bestellen gaat makkelijk en levering is uitstekend. Koop heel graag producten van Marie Jo. Mooi, elegant en perfecte kwaliteit. Anna diva heeft hierin een ruime keuze. Super dus. Cadeaubon altijd leuk en welkom. Kan ik weer iets moois uitkiezen. Gr. José

Een breed en echt mooi aanbod en heel snel geleverd

Annadiva heeft een breed aanbod van mooie kwaliteit óók voor grote cupmaten en voor ieder wat wils. Fijn dat je juist ook dit soort artikelen mag retourneren en gerust online kunt bestellen. Ik ben erg blij met mijn bikini. Heldere correspondentie en snelle levering. Een prettige website met duidelijke foto's.

Fijne webshop en snelle retour

Mooie webshop, veel maten beschikbaar. Snelle levering, en snelle, makkelijke retour. Geld snel terug ontvangen.

Ik bestel mijn zwempakken bij Annadiva al velen malen, ze zitten altijd goed, blijven mooi, ben super tevreden, heb 2wk weer een prachtig badpak besteld, de service is super kan niet anders zeggen Ik raad het iedereen aan, Gr. Een uiterst tevreden klant

Servicegericht

Heel servicegericht, uiterst betrouwbaar ook wat de retourservice betreft

Ben altijd erg te vreden

Mijn bestelling komt altijd op tijd, en makkelijk te bestellen. Hier een te vreden klant!

Dol op Annadiva

Ik ben dol op Annadiva, ben zó blij dat ik deze (online) winkel ontdekt heb! Ze hebben een geweldig assortiment fantastische lingerie en badmode maar ook prachtige "eigen merk" lingerie en badmode. Ik vind het fantastisch dat de eigenaresse en een aantal medewerkers zélf model zijn bij het showen van de lingerie en badmode. Dat vind ik zó bijzonder - eindelijk eens geen graatmagere modellen, die niet eens borsten hébben die je een indruk moeten geven hoe het staat maar prachtige échte vrouwen, met normale maten en een eerlijk figuur. Verder is bestellen heel eenvoudig, levering supersnel en eventueel (helaas) retourneren is ook geen enkel probleem. De retourperiode is ook vrij ruim en in mijn geval is dat heel prettig want dat wil er nog wel eens bij inschieten. Kortom - ik kan geen enkel minpunt bedenken.......

8 Australielaan

Den bosch 5232BB