prima spullen

jammer van de retourkosten

top service

goede kwaliteit ,ik zeg top, top top

Heel goed en fijn

Snel, goed en concurrerend

Goede, overzichtelijke webshop, goede service en nette prijzen!

Goed Telefonisch advies

Snelle en correcte levering

Helaas viel het bikini hesje net iets te klein en moest ik het terug sturen. Maar ik was verrast van de mooie kleuren, de stof en de kwaliteit.

Geweldig bedrijf

Dit was mijn 1e keer dat ik bestelde bij annadiva. Werd netjes gebeld dat het bikini broekje er niet meer was in mijn maat en of ik dan het topje ook wou annuleren. Binnen een dag had ik mijn geld terug. Rest van de bestelling geleverd. Echt super mooi materiaal en pasvorm. Je kan zien/voelen dat het goed materiaal is. Gelijk nog 1 besteld. Annadiva bedankt voor mijn mooie bikini's

Snelle levering, prachtig verpakt, overzichtelijke website

Het is een waar feestje wanneer je spullen op de mat vallen. Prachtig verpakt, met heel veel zorg. Een hele happy ervaring !!

Ruime keuze voor grote maten

Zo fijn, bikini's en lingerie in mijn maat!

Perfect geregeld.

Mooie bikini besteld, broekje teruggestuurd en een maatje kleiner besteld. Alles super vlug weer in huis. En het geld binnen 3 dagen op mijn rekening gestort! Geweldig! Immy.

Mijn maat duurde even, 1 product niet meer leverbaar....daarover werd heel goed gecommuniceerd, terug betaling snel. Andere producten gehouden, zaten zeer goed

Super goede service

Zeer tevreden over de afhandeling

Perfect snel geleverd en goed verpakt

Erg goed

Nieuwe BHs en lingerie gekocht, mooie kwaliteit, goede service!

Bikini is naar verwachting

Maat is zoals ze het beschrijven bij de maatvoering. Bikini ziet er mooi uit, kleuren zoals beschreven. Communicatie zoals wanneer bezorgen verliep top. Alleen kon ik de klantenservice helaas niet bereiken en werd ik niet terug gebeld na het inspreken van de voicemail.

Vriendelijk advies, snelle levering, echt een cadeautje om te krijgen en uit te pakken!

Duidelijke Website, mooi assortiment, goede maatomschrijving. Goede kwaliteit en uitstekende service. Een aanrader!

heel erg goed.

had een probleem en dat . werd keurig opgelost.dank

Prachtige BH, snelle levering

Snelle levering van een mooie Figuras BH met zeer goed pasvorm

Goede kwaliteit, snelle levering, mooi verpakt

Op zoek naar een goede stevige bikini op de site van AnnaDiva terrecht gekomen. Veel keuze. Pakketje snel mogen ontvangen met een leuk persoonlijk berichtje.

Blij met mooie bikini!

Bikini gekocht van eigen merk en heel blij ermee! Goede pasvorm!

Eindelijk een top bikiniset gevonden !

Precies goed , high waist en niet te hoog uitgesneden ! En goede pasvorm voor de bikinitop ! . En mooi design !

Voor herhaling vatbaar!

Ik had al eerder bij Anna diva besteld. Super fijn dat er grote maten bikini’s zijn. Makkelijk de bestelling plaatsen, goede levering en makkelijk retour proces! De artikelen zijn erg mooi en zoals op de foto’s.

Heel erg tevreden en ruim assortiment

Alles is volledig naar wens en verwachting verlopen. Ik vind het assortiment ook ruim en fijn om uit te kunnen kiezen. Helemaal tevreden. En eindelijk een goede bikini kunnen vinden die helemaal naar mijn zin is. Ik raad deze site zeker aan.

Snelle levering, netjes verpakt, makkelijk retour indien nodig.

Ik heb al een aantal keer Freya BH's besteld bij AnnaDiva vanwege de giede service en het aanbod

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne website, prachtige bh,s ook voor grotere cupmaten.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB