Geen een klacht !!!!!

Geen enkele klacht te melden. Product is goed. Bezorging goed.

Snelle levering en mooie bikini

I.v.m. met mijn grote cupmaat is het moeilijk om een goed passende en mooie bikini te vinden. Bij Annadiva vond ik die. Ik ben er blij mee.

Snelle nette bezorging

Het pakket werd netjes verzorgd en snel afgeleverd.

Eindelijk een leuke kleur gevonden! Zit heerlijk, stevig en rits is zeer handig! Goede kwaliteit

De bestelde lingerie werd snel en netjes opgestuurd en was compleet. Lingerie ia bij Anna Diva soms al in de aanbieding en elders niet, wat de prijs gunstiger maakt.

Een snelle, zorgvuldig ingepakte verzending van mijn prachtige BH!

Ik bestel al jaren mijn lingerie en SportBH's bij Annadiva, omdat ik weet dat de producten prachtig, goed en perfect passend zijn. Bovendien kan ik rekenen op een goede service en een snelle en zorgvuldig ingepakte verzending. De keuze van lingerie en badmode is groot en divers en hebben een prachtige uitstraling, zodat ik mij er zeer prettig in voel. Kortom: hulde aan Annadiva!

Zeer vlotte levering en uitstekende kwaliteit

Super gave bikini gescoord. prima pasvorm.

Goed, snel en betrouwbaar

Op zondag besteld, maandag al geleverd. Compleet zoals het beschreven staat

Altijd geweldig

Snelle levering en iets niet goed ook snelle afhandeling van terugbetaling

Perfect geregeld

Hele fijne site. Makkelijk op maat en op merk te zoeken. Prachtige BH’s ook voor een grotere maat. Mooie merken en een deskundig advies. Snelle levering. Laatste keer bestelde ik in de avond, volgende dag geleverd. Een aanrader!

Slecht

Na 6 dagen nog niets ontvangen!!!!

Op tijd geleverd en een prachtige lingerieset ontvangen

makkelijk te bestellen, voldoende voorraad, handige site

Prima ervaring

Altijd snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Mijn bestelling werd snel geleverd en ik ben erg tevreden over de mooie bikini.

Helemaal prima!

Blij verrast door model kleur en pasvorm , ( blijft toch lastig om online te bestellen) je wil graag zien en voelen

Kwaliteit

Aanrader fijne website ! Mooie producten en zit ook gewoon heerlijk. Redelijke prijzen en een snelle levering. Een goed gevoel bij, zit als gegoten. Het zal mooi zijn als ook een tijdje mee kan in m’n klerenkast ;) hahaha

Meermaals bijzonder lange levertijd

Goede bevoorrading voor cup 85G, haast altijd het best qua keuze, maar het is zeker niet te eerste keer dat het pas na de beloofde vijf werkdagen geleverd is. Dit keer betrof het zelfs 8 werkdagen. Zonder communicatie vanuit Annadiva. Ik vind de beloofde 3-5 werkdagen al erg royaal. Dus als het kan, bestel ik bij de concurrent nu.

10/10

Hele mooie zwempakken ook voor grotere cupmaten. Super blij mee! Zit fijn en goed. Website is ook duidelijk en hele snelle bezorging met aardige bezorgers.

Prachtige artikelen

Blij met m’n aankopen, terugsturen ging makkelijk via DHL, maar wel zelf betalen

Kwaliteit alom

Mooie lingerie, juiste maatvoering en goede kwaliteit. Er is keus genoeg, de levering is vlot.

Ik heb lang moeten wachten op mijn produkt

Het product wat ik ontvangen heb is goed. De medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad waren uiterst correct. Maar blijf het vreemd vinden dat, waar het ook aan ligt, ik geen enkele vorm van excuses gehad heb of meer informatie waarom het zeker vier weken heeft geduurd dat ik mijn badpak ontvangen heb!

Drama

Voor de 4e keer krijg ik de verkeerde maat geleverd. Ik heb het dan over de cupmaat. Alsof er analfabeten werken. Retour met een begeleidend schrijven erbij dat ik het op prijs zou stellen de retour kosten ook vergoed zouden worden hetgeen niet gebeurd. De winkel in Nijmegen is wel heel prettig maar daar hebben zij geen uitgebreide collectie Ik raad deze site niet aan

Duidelijke informatie, snelle levering.

Alles netjes geregeld, en op tijd.

Snel en ervaren

In de winkel zijn ze kundig en eerlijk. Online gaat de verwerking snel.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB