Prachtige bikini ontvangen

Zeggen wat ze doen prima

De bestelling g is er echt de volgende dag. Mooie kwaliteit.

topservice.

Bestelling geplaatst, mooie bikini volgende dag al geleverd,helaas paste het bikinitopje niet, nieuwe bikinitop besteld, en ja hoor weer de dag erop geleverd,paste goed,andere weer retour gezonden en kreeg dag later netjes een mailtje dat het binnen was en dag erop het bedrag weer op de rekening terug ! Kunnen veel bedrijven wat van leren :)

Ruime keus in grote maten

Ik ben heel opgelucht dat ik eindelijk een winkel heb gevonden waar ik ook met een grote cupmaat eindelijk keuze heb in bh's; merk, model, kleur, met of zonder beugel, vulling, brede banden. Van de adviesmogelijkheid heb ik nog een geen gebruik gemaakt. Overigens geeft de website al veel info. Het blijft behelpen met een grote cup en een smaak die afwijkt van het gemiddelde ( natuurkleuren ). Maar Anna Diva is voor mij toch een pareltje na jaren en talloze jaren en winkels waarin ik te horen kreeg: die of die, meer heb ik niet voor je. Wat mij meermaals heeft genoopt tot het overwegen van een borstverkleining omdat ik mijn vrouw zijn mede daardoor meer als handicap dan als voordeel ben gaan ervaren. De impact daarvan is in mijn hele leven voelbaar. Ik ben vooral heel blij met de katoenen ( 80% ) bh zonder beugel, zodat mijn borsten ook op off days steun krijgen, zonder dat ik last krijg van ( synthetisch ) materiaal of beugel. Ik had de hoop opgegeven dat zoiets mogelijk was ( een eerdere poging via een andere webshop was binnen 1 maand rijp voor de prullenbak ).

Feel good

In de loop van mijn leven heb ik geaccepteerd dat ik levenslang heb Het feit dat ik mezelf ook heb leren accepteren dat ik er mag zijn met een flink maatje meer. Het mooie ook is dat na acceptatie van jezelf, je vrijer en anders in het leven kan gaan staan. Maling hebt aan wat anderen van je vinden,denken of wat dan ook. En ikzelf gezegend ben dat er o.a winkels zijn zoals "Anna Diva"die onbewust of bewust aan mijn zelfverzekerdheid en geestelijke vrijheid meewerkt en ondersteund. De mooiste bikini's voor mijzelf haal ik hier af en toe vandaan, waar ik vol trots aan het zwembad of strand in diverse werelddelen van de wereld zit. Ik heel veel mensen zie kijken,Ze zullen denken die durft of er misschien wel wat van vinden. Maar ook daar heb ik geen boodschap meer aan Gaat mij om ,dat juist die dames die ik waar dan ook tegen kom met t maatje meer, en net zo ingepakt zie als ik vroeger. Met tshirt en korte broek om je buikje maar te verbergen. Door b.v schaamte of onzekerheid .Mij de vraag af en toe stellen.Hoe kom je aan zo'n bikini,echt prachtig.ik vol trots kan zeggen: Google maar eens "Anna Diva". Daarom n dikke thanks Anna Diva.,ook voor mijn bruine buik

Prachtige producten, en een goede service

Toen ik bericht kreeg dat de bikini die ik besteld had niet geleverd kon worden was dat in eerste instantie een teleurstelling, maar er staan zoveel mooie bikini’s op de site dat het niet moeilijk was vervanging te zoeken, ook veel keus in mijn maat! Na een vraag per e-mail kreeg ik binnen 24 uur antwoord. Super scherp op service! Daar hou ik van! De overige artikelen zijn keurig bezorgd binnen de levertijd die staat op de site! Fantastisch! Ik kan Annadiva aan iedereen aanbevelen

Snelle reactie op mijn mail, zeer vriendelijk en attent! Bestelling snel geleverd, mooi / goed ingepakt!! Hier kan de concurrentie nog iets van leren!

Slecht

Geen reacties bij vragen over levering. Ze zeggen 2-5 dagen, blijkt de levering 2,5 week later te komen. Dit moet kunnen ruiken want informeren hierover doen ze niet.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit badpak, mooie materialen. Wastips bijgeleverd, ook altijd prettig. Wel lange levertijd (meer dan de aangegeven 5 werkdagen). Maar als je daar rekening mee houdt is dat uiteraard geen probleem.

Prima website

Ik zocht gericht naar badmode, via het keuze menu snel gevonden. Ook nog een aantrekkelijke korting op de adviesprijs en daardoor direct besteld. Keurig verpakt en verzonden.

Nog snel even een bikini bestellen en lingerie voordat de vakantie begint. Het was snel geleverd en netjes verpakt. Top!

Boven verwachting !!!!

Ik heb nog nooit badkleding besteld on line, heb best grote cup maat maar kon in de winkels niet echt slagen, kon niet het hesje en broekje apart kopen en bij jullie wel. Ik was heel sceptisch zo van, zal toch wel niet passen. Maar wel dus ….

Beetje teleurstellend

Levering liet lang op zich wachten en slechts 1 van de 3 producten werd geleverd, die ik helaas wegens niet de juiste maat ook nog heb moeten retourneren. Drie weken verder en nog geen nieuw badpak.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service

De pasvorm van de bikini's van Anna Diva is geweldig en goede kwaliteit. Ik deed meerdere bestellingen om uiteindelijk tot de juiste maat te komen en deze zijn allen zeer snel verzonden.

Het product en de service hebben aan al mijn verwachtingen voldaan!

De bikini die ik besteld heb is precies zoals ik op de website zag. Prachtige kleur, mooi materiaal, de maat is ook perfect. Het is vaak lastig om een bikini met een grote cupmaat te vinden, dus was het best spannend of het goed zou gaan, maar wat was ik blij toen ik het pakketje ontving! De levering was zoals beloofd de volgende dag, ook al een groot pluspunt! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Helemaal top!

Alles ging erg prettig! Dit was de eerste keer dat ik mijn BH online bestelde. Ik had er weinig vertrouwen in omdat ik een erg lastige maat heb (dus niet bij de winkel maar in het algemeen). Maar het was helemaal top! Beide BH’s paste goed. Een was van een merk die ik vaker heb en de ander was voor mij de eerste keer de Annadiva primière hartvorm te proberen, en hij zit geweldig! Helemaal fan geworden nu! Dus zeker een aanrader. Ook leuke verzending met persoonlijke kaart met de naam erbij geschreven. Dat maakt het toch altijd wat leuker dan alleen het pakket zelf.

Correct

Badpak besteld, wat snel geleverd werd. Helaas paste het niet hekemaal. Retour ook netjes afgehandeld. Volgende keer zeker weer Annadiva.

Snelle levering en prachtige spullen. Jullie verdienen een 12.

Mooie bikini, 13 werkdagen levertijd

De bikini is mooi maar de beloofde levertijd van 2-5 werkdagen werden er 13. Na 6 dagen werd er gezegd nog 2 dagen, maar helaas.

Duurde wel even

Mijn bestelling kreeg ik pas na een paar weken. Helaas de maat was perfect maar doordat ik 50kg ben afgevallen vond ik het mij niet staan te veel los vel. Retour aangemeld, en ze hebben het bij me thuis opgehaald!! Echt super

Al een paar keer een online bestelling gedaan. Snelle levering en er wordt altijd correct gereageerd op mijn mails.

Prettige website

Voldoende voorraad voor grotere cupmaten. Duidelijke omschrijving producten. Snelle levering. Klein minpuntje ; het omrekenen van maten bij freya en fantasie van EU naar UK, dit is soms een beetje lastig.

Alles mooi

Badpak besteld, prachtig. Heel blij mee. Anna Diva heeft zoveel mooie spullen op hun site staan. Ik zou er zo duizenden euro’s uit kunnen geven.

Goede kwaliteit in producten. Vriendelijke medewerkers. Goede service en snelle levering

8 Australielaan

Den bosch 5232BB