Vlotte levering en afhandeling

Duidelijke website, mooie producten, betaalbaar.

Heel goed!

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Ik ontving mijn order de volgende dag al, mooi ingepakt.

Fijn badpak maar net te klein

Het bestellen ging heel fijn. Ik heb de maattabel gebruikt om mijn maat vast te stellen. Helaas blijkt het toch wat te klein bij de borsten en moet ik er om denken dat ze bedekt blijven.

Hopeloos

Alles liep mis , de aflevering ging fout, de follow up met het hoofdkantoor ging mis, en uiteindelijk heb ik geen bh ontvangen en hoop ik mijn geld terug te krijgen!!!

Goede (web)winkel met duidelijke site

Bestellen was eenvoudig, juiste maattabel en deze kwam goed overeen met maten die normaal gedragen worden. Het fijne is de grotere cup maten los te bestellen van maten in het onderstuk dit is bij mij altijd een probleem en nu razend enthousiast over de mooie bikini's in cupmaat met een onderstuk in een maat die dus los te bestellen is. Kwaliteit van de bikini's zover ik het nu kan beoordelen (onlangs ontvangen) is goed ziet er mooi en degelijk uit en meeste zoals afgebeeld. Retouneren van de bikini's die niet aan mijn verwachting/smaak voldeden is ook eenvoudig heb mijn pakket afgeleverd bij een ups point en de betaling werd binnen enkele dagen aangepast. Een kind kan de was doen :)! Mochten de bikini's na dragen en zwemmen van dezelfde kwaliteit blijven dan ziet men mij zeker vaker terug.

Mooi bedrijf met prachtige lincherie

Ik heb weer een mooie bikini gescoord bij Annadiva en dus klaar voor de zomer. Dank je wel!

4 weken gewacht op mijn bestelling

Ik heb 4 weken moeten wachten op mijn bestelling. Ik kreeg hierover geen mail of update. Ik heb zelf moeten mailen en vragen waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg te horen dat het niet op voorraad was. Dit stond niet op de website én het werd me niet gemaild. Dat vind ik slechte service.

Uitgebreide collectie en snelle levering

Vaak in winkels niet alle maten bijvoorbeeld 65/70E en bij jullie wel te krijgen

Denken mee met je als een product er niet is dan bellen ze zelfs voor een andere oplossing. Erg fijn. Bestel mijn primma donna altijd bij jullie. En blijf dit ook doen. Fijne service. Dank jullie wel.

Netjes en snelle levering

Prachtige bikini van goede kwaliteit binnen gekregen en dat met zo’n snelle levering!

Fijne shop!

Echt heel fijn winkelen ‘online’ heldere informatie bij de producten

De bestelling is altijd op tijd op en de lingerie zit altijd heel netjes in een papier zodat het niet beschadigd wordt en im een goed stevig doosje. Het wordt met zorg en liefde ingepakt en verstuurd ik ben een groot fan van Annadiva

Maten kloppen van geen kant

Heb een 80h dus besteld nadat de bh binnenkwam bleek die wel 3 maten te groot in het kaartje stond 80k dus ik had gemaild ze werken met UK maten dus ik moet 80ff bestellen dan is het een h dus 3 andere bh’s besteld in 80FF ook alle drie veel te groot zeker wel een cupmaat groter misschien wel 2. Ik ga het niet meer proberen. Erg vervelend dit. Jammer want ze hebben leuke bh’s voor grote cups maar als je niet weet welke maat je moet bestellen schiet het niet op en de Retourkosten ben ik sowieso kwijt.

Ik heb een bikini besteld, hij is erg mooi en was snel geleverd.

Past perfect

Eindelijk een bikini waarin ik mij goed voel en die perfect zit

Fijne online shop met mooie bikini's

Snel geleverd, mooi verpakt en leuke spullen

Ik ben zo blij dat er een betaalbare site is waar ik mijn maat kan scoren. Is altijd weer een struggle om in winkels opzoek te gaan naar mijn onmogelijke maat. Snel geleverd en zitten top!

Ik ben goed telefonisch geholpen met een vraag.

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen

Voor het eerst bikini’s besteld voor mijn dochter bij Annadiva. Ze heeft een grote cupmaat dus bikini’s zijn niet bij alle winkels te vinden. Al veel teleurstellingen gehad Bestellen ging makkelijk en soepel en levering verliep vlotjes. Maatvoering is ook correct. En het meest geweldige is dat ze als gegoten zitten. Sluiten mooi aan en ze straalt helemaal als ze de bikini’s aan heeft. Blije dochter én moeder! Bedankt Annadiva!

Uitstekend!

Goede en snelle levering! Mooie bikini!!

Duidelijke website

Hele overzichtelijke website, veel artikelen, duudelijke omschrijving en foto's. Goede service.

Kwaliteit, service en snelle levering

Ik bestelde 5 bikini’s. Ze werden snel geleverd en allen mooie kwaliteit en pasvorm! Eentje viel wat klein dus die geretourneerd. Geld supersnel weer op m’n rekening! Ik ben blij. Ik heb Annadiva ontdekt en ga hier voortaan ook lingerie bestellen! Enorme keuze ook voor grotere cupmaat!

Retouren

Ik wacht nog steeds op bevestiging voor het retouren.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB