Mooie bikini’s, goede kwaliteit en goede service

Annadiva is mijn vaste adres voor bikini’s. Goede kwaliteit. Betrouwbaar en goede service.

Mooie collectie, mooie merken

Veel keus in de ‘ moeilijke maatjes’. Deskundig en eerlijk advies. Fijne collectie in alle maten, groot, klein, dik dun en middelmaatje. Ik slaag altijd en ben er erg blij mee.

Goede service top

Mooie en kwalitatieve BH’s

Ik ben altijd tevreden over de kwaliteit van de bh’s. Het enige wat ik jammer vind is dat retourkosten voor eigen kosten zijn. Lingerie maten zijn niet standaard en wisselen nog wel eens per merk.

Slechte en onduidelijke retourservice

Slechte en onduidelijke retourservice

Erg goede service!

Ik heb een bikini besteld en een andere maat gekregen, omdat de maatvoering anders is bij dat merk. Vervolgens heb ik hierover gebeld en ik ben erg goed geholpen en heb advies gekregen.

Veel keuze mooie bikini

Ben erg blij met mijn nieuwe bikini. Voldoet aan mijn verwachting.

Helemaal goed

Met een grotere cup maat bikini s kopen kan nog wel eens lastig zijn Maar wat heb ik bij jullie twee mooie gevonden ben er zo blij mee Ga zeker vaker bij jullie kopen Vind ook heel fijn dat de broekjes in meerdere modellen zijn waar je uit kan kiezen Hele blije klant

Super! Snelle levering en past perfect.

Bikini van Prima Donna besteld. Goed maatadvies. Binnen in 2 dagen. Bikini zit als gegoten, erg blij mee!

Prima service !

Mooie collectie , goede service, heel tevreden :)

Vind wel dat ze een betere beschrijving moeten geven bij de maten .Had een aantal bikini,'s besteld bij 2 vielen de broekjes kleiner uit en bij 1 bikini was de cupmaat extreem klein.Dus 2 x moeten terugsturen omdat dat niet in de omschrijving stond,dus onnodig kosten gemaakt

Snelle levering en snell retourafhandeling. Ik zou zeker nogmaals een bestelling plaatsen!

Duidelijk website, met duidelijke maten. Product was snel binnen. En mooie kwaliteit. Super blij mee. Terwijl ik een hele moeilijke maar heb. Cupmaat heel groot en omvang klein. En met echte borsten heb je dan wel echt versteviging nodig. En dat is bij dit product top.

Heel fijn en betrouwbaar.

Ik heb een bikini besteld in cup E. Na vele teleurstellingen bij andere shops nu heel blij. Goede pasvorm, snelle levering, mooi en netjes verpakt, zeer goede kwaliteit. Het kost iets meer maar het is het zeker waard.

Snelle bezorging

Mijn ervaring met Annadiva is goed, de bezorging was snel en netjes.

Bikini’s geven super goede ondersteuning. Altijd al moeite met goede bikinis te vinden die ondersteuning geven maar ook sexy zijn. Maar deze bikinis zijn dat zeker! Het geld helemaal waard, een goede inverstering.

Online besteld en de volgende dag al ontvangen

Zeer goede ervaring met bestellen en retourneren

Bikini besteld, snel in huis. Helaas paste het niet, dus retour. Ook heel snel geregeld.

top producten

ik heb Annadiva net pas ontdekt en heb drie verschillende producten besteld. Alle zijn top in kwaliteit en zitten goed. Ze werden snel en leuk verpakt gestuurd! Ik kom zeker terug naar deze winkel

Duidelijke product omschrijving en goede verpakking, zit lekker

Top winkelervaring

In mijn zoektocht naar specifieke maten deze winkel online gevonden. Webshop is overzichtelijk, ruime keuze en levering was zorgvuldig. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prachtige bikini

Ik heb bij Annadiva een goed passende en erg mooie bikini gekocht. Ik heb geen standaard maat en ik had hier toch keuze. Echt een aanrader!

Mijn bestelling is snel en netjes verzorgd bezorgd. Dat wat niet goed paste kon in terug sturen zonder gedoe. Retour is ook snel afgehandeld.

Mooie en functionele sport bh

Op de overzichtelijke website met ruime keus heb ik een goede en mooie sport bh gevonden. Maat vermeld op website komt overeen met mijn eigen maat

Al vaker wat besteld bij deze winkel. Altijd goed geregeld en duidelijke communicatie over de levertijden. Ook iets retourneren is geen probleem. Wordt vlot afgehandeld en het geld heb je meestal binnen twee dagen na verzenden al terug.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB