De bikini word super snel bezorgd , helaas valt het altijd tegen en dan heb ik het over de broekjes . Mocht wat mij betreft wat beter worden uitgesneden . Zit niet mooi in de liezen. ( bij maatje meer in elk geval )

Ruim assortiment op de website, prachtige kwaliteit en snelle levering!

Snelle levering, deel geretourneerd en snelle terugbetaling

Mooie spulletjes snel geleverd.

Het is altijd weer een fijne ervaring om bij Annadiva iets moois uit te zoeken. Wanneer het mooi ingepakte pakketje wordt geleverd, is het een feestje om het uit te pakken en te passen.

Heel tevreden

Eerste keer dat ik hier iets kocht. Mooie projecten en snelle levering! Heel tevreden.

Super bh's en snel geleverd

Ben erg tevreden over annadiva, heb er al eerder besteld en het zit goed en de mat klopt over t algemeen ook gewoon...vooral als je een bepaald.merk weer koopt. Top winkel

Prima website met mooie producten.

Ik vond de kleuren van mijn bestelling niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, maar moest uiteindelijk €6,95 betalen. Dus dat kwam niet helemaal overeen met de €2,90 zoals aangegeven staat. Verder alles naar wens. Kreeg vlot mijn geld terug.

Mooie bikini

Een bikini besteld met bijpassend broekje. Het broekje paste niet dus heb ik een grotere maat besteld. Jammer dat je daar dan verzendkosten voor moet betalen. Per ongeluk knipte ik de kaartjes uit de te kleine broek. Gebeld met de klantenservice en dit was gelukkig geen probleem. Erg tevreden!

Wat een mooi assortiment, keuze genoeg! Vriendelijke en snelle “hulplijn”. Mooie website! Goed advies! Snelle levering! Jammer dat er geen fysieke winkel in de buurt is. Ik zeg tot snel

Mooi

Fijne t- shirt bh gekocht. Zit erg mooi, vooral achter bij het sluitwerk doordat deze afgewerkt is met kant. Zal hier zeker een bh kopen. Wordt ook netjes in doos geleverd.

Zeer fijne winkel ook via de webshop

Mijn advies is dat meerdere mensen naar Annadiva moeten gaan Geven zeer goed advies

Niets ontvangen

Mijn bestelling niet ontvangen en tevens geen reactie op mijn mail gehad

Vlot en netjes verstuurd

Heel netjes verpakt en vlot verstuurd goede service dat je voor het retourneren niet de volle prijs hoeft te betalen maar 2,95 euro dat is netjes.

Badpak was helaas te groot maar service is top.

Badpak was helaas te groot maar service is top. Snelle levering in mooie verpakking en makkelijk retour sturen.

Goede service, ruim aanbod en overzichtelijke site

Het was even schrikken voor mijn dochter toen ze in een lingeriezaak hoorde dat haar cupmaat niet in het standaardassortiment zat. Nadat de, overigens heel lieve verkoopster in een laatste poging toch iets passends te vinden, met een wanstaltig groot beigekleurig gevaarte aan kwam zetten keek dochterlief op zijn zachtst gezegd nogal bedrukt. Maar ja, ook deze cup G paste niet. Je hebt een 60 H nodig zei de verkoopster. Je bent heel smal maar hebt een grote cup. Ik heb hier niks moois voor je. Ze verwees ons naar een speciaalzaak. Vanaf toen begon de zoektocht. Ik heb 3 of 4 speciaalzaken gebeld en hoewel ik overal vriendelijk te woord werd gestaan was nergens iets op voorraad. Dan maar digitaal dacht ik. Ik ben best even bezig geweest om een goed werkende site te vinden met een, ook voor pubers, aantrekkelijk aanbod. Dochterlief werd blij toen duidelijk was dat ze zich niet in een oma-achtig geval hoefde te hijsen maar ook gewoon kon kiezen uit mooie BH's in een fris kleurtje met mooie bandjes. Ik was blij dat er ook een aantal exemplaren waren die ik met korting aan kon schaffen. Vooral omdat ik meerdere BH's nodig had en een bikini. Zoals reeds op voorhand werd vermeld zat er op een van de artikelen een langere levertermijn. Net toen ik ongeduldig begon te worden en na een aantal dagen een mailtje stuurde keam mijn levering, gewoon nog op tijd, binnen. Mijn mailtje werd overigens keurig beantwoord. Ik ben heel tevreden over de mijn bestelling en het assortiment. Ik ging er altijd van uit dat een mooie goede BH heel duur was, dat blijkt reuze mee te vallen. Ik ga zeker vaker bestellen bij Annadiva.

Goede info op de website en snelle levering!

Door de goede maatinfo op de website kan ik gelijk de goede maat kiezen. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en er wordt snel geleverd.

Ruime keuze lingerie en badmode voor de grote maat

Ik kan bij Annadiva altijd slagen voor lingerie en badmode voor de grote cupmaat. Naast een ruime keuze en een mooie kwaliteit shop ik vertrouwd bij Annadiva. Wanneer ik een vraag heb word ik telefonisch vriendelijk geholpen. Ik ben blij dat ik Annadiva heb ontdekt!

Wat een verademing!

Verscheidene keren contact gehad met de dames van de klantenservice in verband met mijn bestelling. Wat een verademing is dat! Ze zijn stuk voor stuk super vriendelijk en als er een "probleem " is, proberen ze dat op te lossen. Bestellingen worden altijd op tijd geleverd. Ten minste, dat is mijn ervaring. Niks dan lof over Annadiva!

Mooie passende bikini, snel geleverd.

Een webwinkel waar ik met mijn grote cupmaat terecht kan. Een fijn en zeker gevoel.

Niet weer!

Informatie op de website m.b.t. levering klopte niet. Het zou max. 5 werkdagen duren. Na 7 werkdagen gebeld waar mijn bestelling bleef. Keyurig te woord gestaan en het bleek dat de bestelling niet op voorraad was. Na 2 weken eindelijk de bestelling ontvangen, produkt was niet naar mijn smaak en heb deze geretourneerd via de winkel in Amsterdam. De verkoopmedewerkster was niet direct één van de vriendelijkste en deed geen moeite om een goed alternatief aan te bieden. Daarnaast moest ik maar een foto maken van de eerder door mij ontvangen factuur waarop zij Retour en de datum had geschreven. Wat wel weer positief was dat het reeds betaalde bedrag snel geretourneerd werd op mijn rekening.

Prachtig en met zorg verpakt.

Goede communicatie over je te volgen pakketje . Merken waar ik van hou . En zeer fijn met zorg verpakt . Top

Mooi verpakt en snelle levering

Mooi verpakt en snelle levering, in de middag besteld en de volgende middag al in huis. Bikini is perfect!

Prima webshop, overzichtelijk en makkelijk zoeken

AnnaDiva is een prachtige webshop. Mooie collectie lingerie van super merken. Overzichtelijk en gebruikersvriendelijk, je kunt goed selecteren. Ik ben fan.

Goede service Prachtige collectie Snelle afhandeling Zeer tevreden

Ze hebben alle maten!

Zo blij dat ik mijn bikini in mijn maat kon krijgen!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB