Top service!

Goeie service ondanks een vertraging bij de verzender. Vriendelijk en alert bij vragen. Deskundig qua advies.

Makkelijk bestellen en snel bezorgd

De website is duidelijk en overzichtelijk. Bestellen is gemakkelijk en de producten worden snel geleverd in een nette verpakking.

Goede website, snelle levering in een keurig verpakte doos. Ook een retour gehad ivm te grote maat maar was eenvoudig en heel snel geregeld. Een dikke pluim voor Annadiva!

Zeer goed assortiment

Annadiva heeft qua lingrie en badmode een uitgebreid assortiment met alle omvangs- en cupmaten. De bestelling wordt altijd heel netjes verpakt bezorgd. Ook bij de klantenservice word je altijd vriendelijk te woord gestaan.

Slecht.

Bij het retourneren van het pakje stond op de retour formulier dat de kosten hiervan €2,95 zouden bedragen. Toen ik de retourlabel wilde printen bleek dat ik eerst €5,95 moest betalen. Schandalig. Nooit meer iets bestellen bij Annadiva!

Super goede service

Snelle reactie en attente hulp van de klantenservice.

Prettige communicatie

Bij een bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van een vertraging omdat het gekochte niet op voorraad was.

Super gewoon. Mooie lincherie en badkleding echt mooie merken en vriendelijke personeel

Goed en slecht

Mooie kwaliteit met veel steun. Wel aan de dure kant en de verzendkosten vind overdreven als je al 90 euro betaald voor een bikini top en 50 euro voor een simpel bikini broekje.

Happy feelings ♡

Bestel regelmatig via Annadiva en vind het altijd een feestje als het pakketje bezorgd word . Het is zeer netjes en feestelijk verpakt . En als het dan ook nog goed pas is het helemaal een feestje. De service is heel goed en dus kan alleen maar aanraden om via Annadiva.nl te bestellen . Een tevreden klant ♡

Heel erg prettig

Heel erg fijne en goede kwaliteit bikini’s waren er ook heel snel. Hele mooie en stevige bikini’s, echte aanrader

Leuke site,snel geleverd

Twee keer nu al wat besteld. Beide keren was het gelijk binnen. Heb geen ervaring met retourneren ivm de artikelen goed waren.

Veel producten, snelle bezorging.

Hele ruime keuze , fijne merken. Alles keurig ingepakt. Volgende dag in huis. En de mensen van Annadiva hebben kennis van zaken, ze rekenen bijvoorbeeld zelf al de maten om (Freya). Topwinkel!!!

Mooi produkt, goed verpakt, leveringsinformatie klopt, duidelijke communicatie, kortom een kadootje.

Alles keurig verzorgd en verpakt echt een feestje

Ik ben erg tevreden over de service. Keurig verzorgd !

Nette levering

Nette levering, duurde wel lang.

Kon nooit een mooie bh of bikini voor mijn dochter vinden 85 H..hebben veel keus en goede kwaliteit, snelle levering.

Was uitstekend

Snelle levering, artikelen waren ook nog eens super netjes verpakt. Was echt aandacht aan besteed. Voelde als een cadeautje aan me zelf. Artikelen paste prima, goede kwaliteit. Nu nog uitproberen in de vakantie, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de bikini goed blijft

Altijd een super snelle levering en een hele mooie kwaliteit

Hele mooie site best prijzig maar een top kwaliteit mooie badkleding is echt de moeite waard

Geweldige service

Mijn bestelling werd geannuleerd omdat het bestelde nog in productie was bij de leverancier en daardoor dus langer zou duren. Kreeg een korting op mijn volgende bestelling. Top hoor had niet gehoeven. Heb er wel dankbaar gebruik van gemaakt. Bij vragen over deze bestelling een zeer behulpzame dame aan de telefoon gehad. En de bestelling naar alle tevredenheid ontvangen!

Top bedrijf.

Makkelijk te bestellen, mooi ingepakt, veel keuze.

Zeer goede service

Nadat mijn pakketje teruggestuurd was ten onrechte dor dhl, kreeg ik mijn pakketje heel snel weer opgestuurd. En ditkeer werd het correct afgeleverd door dhl, zonder vertraging.

Een fantastische winkel

Annadiva is een fantastische winkel. Mooi assortiment. Fijne website. En snelle levering als het op voorraad is. Een cadeautje om je zwem of lingerie te ontvangen. Persoonlijk ingepakt met aandacht daar houd ik van!

Leuke bikini’s snelle en goede service

Goede en snelle service en juiste maten. Leuke bikini’s besteld deze waren snel binnen. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Enige nadeel is dat ze geen antwoord nummer hebben dus eventuele retourkosten zijn voor de koper.

Geretourneerd artikel wel moeten betalen

Volgens Anna Diva zat er in het geretourneerd artikel (bovenstukje bikini) een vlekje en rook naar wasmiddel (kaartjes zaten er aan) Ik had twee bikini’s besteld in de zelfde maat, andere kleur, de andere had ik gepast maar was te klein en heb dus dat bewuste artikel niet eens bekeken en aan gehad. Ik moet nu het artikel betalen en moet laten weten of ik het artikel opgestuurd wil hebben tegen betaling verzendkosten en anders wordt het vernietigd. Op mijn bovenstaande verhaal werd gezegd dat het artikel rechtstreeks van de leverancier kwam en er geen vlek in kon hebben gezeten. Vreemd de artikelen waren allemaal op de zelfde manier verpakt in Anna Diva papier als het van een leverancier komt lijkt mij dat deze in plastic zit. Maar het is hun woord tegen het mijne.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB