Super Top

Precies zoals op afbeelding. Maat perfect Sbelle levering. Zeer tevredey

TOP

Vooraf aan mijn aankoop contact gehad met de klantenservice. Goed advies gekregen en erg blij met mijn aankoop. Werd de volgende sag al bezorgd.

Netjes maar langzaam

Pakket was heel netjes verpakt. Heb wel een mail gestuurd omdat de verzending langer duurde dan van te voren aangegeven. Na dat ik een mail terug kreeg, kreeg ik na precies 4min nog een mail, met verzend bevestiging.

Snelle levering en prachtige bikini

Als ik een bikini of Bh nodig heb kijk ik op annadiva.nl Mooie artikelen, snelle levering én ook makkelijk te retourneren. Retourneren kost wel een paar euro maar dat vind ik alleen maar goed, dat gaat ‘over shopping’ tegen verwacht ik.

Past goed mooie kwaliteit en netjes verpakt

Prima badkleding

Wordt netjes thuisgestuurd

Makkelijke website en snelle levering

Ik koop hier graag cadeautjes voor mijn moeder.

Fijne webwinkel

Keurige vlotte levering van de mooiste bikini ooit!

Goede ervaring

Snelle levering alleen helaas wel dure verzendkosten

Fijne zaak

Vaker bij hen besteld, en wordt altijd snel en mooi ingepakt geleverd

Fijn werkende site, snelle service en levering! Top!

De eerste ervaring met Annadiva was wauw! Wat een mooie lingerie en zwemkleding en heel belangrijk : in alle maten te krijgen. Groot pluspunt! Nadat ik iets besteld heb was ik helemaal enthousiast. Snelle afhandeling en levering en de artikelen van hoogstaande kwaliteit en bij de juiste maat de perfecte pasvorm. Ik ben fan en geef een 10! Tot de volgende bestelling en een fijne dag!

Hele fijne bikini’s

Fijne bikini’s ook voor mensen met grote cupmaten en een smalle taille

Fijne zaak, ook voor de rijker bedeelde vrouw

Ik ben blij een goede zaak gevonden te hebben die als een van de weinige mijn maat verkoopt.

Ik had vragen over de bestelling en deze werden telefonisch vriendelijk en enthousiast uitgelegd. Daarnaast werd elke stap in de bestelling keurig begeleidt met informatie via e-mail, ook als de bestelling vertraging oploopt.

Mooie moderne artikelen van hoge kwaliteit

Mooie bikini ontvangen. Goed verpakt Snel bezorgd.

Veel keus, en snelle service

Ook voor mijn maat heb ik veel.keuze. En je hebt het allemaal snel binnen.

Super goede kwaliteit en alles goed met de levering

Annadiva heeft hele fijne kwaliteit bikini’s. De maat is direct goed en geen problemen met bestellen. Heel fijn!

Voor ieder wat wils

Ik zocht en vond het bij Annadiva.. Mooie en fijne producten om je vrouw in te voelen. Bij problemen helpen ze je graag en adequaat. Hele vlotte levering en netjes verpakt. Ik kom zeker nog eens terug.

Super snelle levering

Echt een aanrader om hier wat te bestellen.Heb je een vraag heb je een nette snel antwoord terug. Bestel hier al jaren... en stuur weinig retour.

Snelle service en netjes verpakt

Keurig, snel en netjes verpakt

Hele mooie webshop

Ik zou graag eens naar de stenen winkel in Den Bosh gaan

Fijne winkel groot aanbod

Prima service, mooie website, duidelijke info.

Een prachtige lingerieset, duidelijke info en snelle levering. Ik koop graag bij Annadiva!

Snelle, complete levering en klantvriendelijk verpakt; top!

Verzorgd ingepakt, met een persoonlijke note in de vorm van een brief waarop staat wie het pakket voor je in orde heeft gemaakt. Daarnaast extra info zoals was- en gebruik instructie. Heel prettig! Ook fijn dat je eventuele retouren weer kosteloos in de winkel kunt retourneren. Klantvriendelijke zaak. Zowel in de winkel als online!

Direct antwoord via mail en oplossingsgericht Korting vergeten, ook oplossend Mooie collectie

8 Australielaan

Den bosch 5232BB