Fijne, duidelijke site met groot assortiment

Fijne winkel! Groot assortiment met snelle levering. Retouren worden erg snel afgehandeld

Makkelijk bestellen, makkelijk retourneren. Veel keus! Super service!

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit

Fijne website waardoor ik snel kon vinden wat ik wilde hebben. Fijn ook dat er veel foto's online staan. Bezorgen en terugsturen ging ook top.

zeer positief

Ik ben zeer positief over Annadiva. goed kwaliteit, snelle levering en een redelijk betaalbare prijs. De pasvorm is perfect. zo kan je vol zelfvertrouwen de zomer in!!

Mooie lingerie en goede services

Snel en betrouwbare levering met mooie lingerie

Slip

Zoals omschreven was zag de slip er ook uit. Het pakketje werd op tijd geleverd..

Goede pas vorm

Zit perfect! Koop al jaren prima donna!

Top winkel en webshop

Hele fijne medewerkers met goede adviezen in de winkel. En fijn dat ze ook grotere maten verkopen. Altijd leuke collecties. Bestel en koop hier al een paar jaar en zal er zeker nog vaker gaan bestellen.

Maat past heel goed

Mijn Tankini past heel mooi. Het stof zit ook heel lekker. Ook mooi op tijd binnen en mooi verpakt. Danken jullie wel.

Altijd blij verrast met het bestelde lingerie en badkleding van Annadiva!

Ik koop nieuw maar kijk altijd ook bij uitverkoop waar ik vaak ook wat vind! Wordt ik erg blij van...hip, mooie, goed zittende lingerie in grotere maat is duur maar ook moeilijk te vinden. Ik scoor altijd met Prima Donna echt mijn favoriet! Daarnaast is het mooi verpakt en is de service goed. Ben blij met Annadiva!

Nog mooier dan ik verwacht had.

Wat een topkwaliteit! Mooie stof en kleuren. Het zit heerlijk, en maakt me een stuk zelfverzekerder!!!

Mooi aanbod, een van de weinige shops die ook minder standaard maten verkoopt. Altijd kwalitatief goede producten, een leuk kaartje erin en zorgvuldig verpakt. Steeds weer een feestje!

Zeer snel, correct, goede afhandeling

Fantastisch assortiment!

Uitstekende ervaring aanrader Anna Diva!

Snelle levering, supernetjes ingepakt, ga zeker mijn volgende bikini bij jullie bestellen!

Duidelijke omschrijving van artikel op website. Keurige levering.

Hele goede service!!

Ik had een BH besteld online maar paste niet goed dus naar de winkel in Den Bosch gegaan en echt zo goed geholpen!! Helemaal blij met mijn nieuwe setje! Kom er zeker terug !

Nette en snelle levering!

Ik ben zeer te vreden met de levering altijd netjes en verzorgd! Ook als je iets retour stuurt wordt het ook snel verwerkt.

Altijd super geregeld

Koop al jaren bij jullie alles netjes verzorgd en als je een keer wat retour stuurt gelijk bericht als het ontvangen is en heel snel je betaling terug Mvg Ingrid

Top, super goede sevice

In de winkel in Amsterdam heb ik diverse modellen gepast met goed advies van de verkoopster een BH besteld en een broekje. Later ter bleek dat het broekje niet meer kwam, nu kreeg ik een berichtje dat deze alsnog binnen gekomen was en of deze nog wilde. Super blij mee.

Altijd mooie kwaliteit bhs en bikini s

Heb vrij snel bestelling en als niet goed is kan je het terug doen zonder problemen.

Top geregeld!

Altijd goede service!

Prachtige badmode, goede pasvorm

Zeer snelle levering, keurig verpakt. Erg blij met m’n nieuwe aankoop. Wel jammer dat de retour kosten voor eigen rekening zijn.

Duidelijke webshop, snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij , super.

Goede ervaring van webshop

Een online aankoop gedaan van het merk Hanky Panky. Snel en heel netjes verstuurd. Fijne en overzichtelijke webshop.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB