Prachtige lingerie van een fijne kwaliteit

Altijd een cadeautje om te krijgen.

Onbereikbaar

Slechte bereikbaarheid telefonisch. Ook contqct per mail wordt niet op gereageerd. Retour.beleid is onduidelijk ondanks uitleg.brief die erbij zit.

mooie bikini

gewoon mooie bikinis

Alles is netjes verzorgd.

Perfect geregeld!

Het was de eerste keer dat ik iets bij Annadiva bestelde; levering was snel en prima verpakt. Helaas moest ik een deel terugsturen omdat het niet goed paste maar ook dat ging soepel en snel. Goede ervaring dus,

Helemaal prima

Mijn bestelling ontving ik volgende dag. Echt helemaal top. Prima kwaliteit.

Perfecte service

Snelle levering en goede kwaliteit!

Perfecte snelle levering !

Mooi assortiment en snelle levering. Goede voorraad Top !

Betrouwbare en duidelijke site

Heb bij Annadiva de afgelopen jaren al meerdere keren bh's van het merk Prima Donna besteld. Duidelijke site, eerlijke prijzen en snelle levering.

Super fijne lingerie

Fijne lingerie voor een betaalbare prijs

Correcte bezorging !

Heel tevreden!

Fijne bh's en perfecte pasvorm! Verzending duurde deze keer wat langer dan normaal.

Keurig op tijd geleverd !

Ik heb mijn bestelling keurig op tijd en geleverd gekregen. Ook fijn dat de optie achteraf betalen mogelijk is. Verder ben ik dik tevreden over de kwaliteit van mijn bestelde BH.

Snelle correcte levering.

Mijn bestelling was snel in huis, mooi verpakt en alles is correct en goed verlopen.

Alles Prima

Fijne webshop, nette levering

Zit lekker en goed

Ziet er mooi uit zit lekker

Zo blij met deze site!

Ik vond het altijd lastig om met mijn grote maat goeie maar ook leuke lingerie te vinden. Heb deze site gevonden en hebben hier precies waar ik naar zocht! Ook fijn dat het heel snel wordt verzonden en een vriendelijke klantenservice! Ga hier zeker vaker bestellen en ook al andere vriendinnen getipt naar jullie site!

Snelle levering, goed verpakt

De bestelling was snel binnen. Al kon ik van de verzending wel beter op de hoogte gehouden worden, dus klein minpuntje. De producten waren goed en mooi verpakt. Er zat ook nog een wasinstructie bij, altijd handig als reminder voor gezinsleden die ook weleens een wasje draaien.

Dit schept verwachtingen!!

Het was mijn eerste bestelling bij jullie. Maar ik weet nu al; zeker niet de laatste. Nu al nieuwsgierig naar de volgende items. Vriendelijke groeten, Anja

Netjes en snel verzonden.

Bh netjes verpakt en snel ontvangen!

Mooie collectie, snelle levering, duidelijke communicatie, ook (gedeeltelijke) retourzending geen probleem, ‘n uitkomst als je tijdelijk alleen vanuit huis kunt shoppen!

Snelle levering. Kleine nette verpakking.

Perfecte lingerie en badkleding

Producten staan duidelijk omschreven, zijn goed te vinden en te vergelijken. Lingerie al vaker naar volle tevredenheid besteld. Nu de badkleding van eigen merk geprobeerd. Netjes en snel verzonden, persoonlijke kaart er bij en precies zoals omschreven. Maat klopt en badpak zit heerlijk. Laat de zomer maar komen.

Prachtig model, maar maat groter bestellen

Echt een goed model als je een wat vollere cup hebt. Ceintuurtje kleedt af, maar omvang van de ingebouwde bh is erg strak en geeft weinig mee, tekent daardoor op de rug. Helaas retour gestuurd.

Goede collectie, langzame verzending

Goede collectie aan lingerie e.d. van goede merken en dus goede kwaliteit. Prijzen zijn niet anders dan elders en soms iets goedkoper. Echter; er staat vermeld dat de verzending ong 2-5 werkdagen duurt. Maar maak hier gerust tot 5+ werkdagen van! Een week na bestelling had ik nog geen bericht dat het verzonden was. Toen dat eenmaal wel het geval was duurde het nog 3 dagen tot ik het binnen had. Dat laatste heeft vaak eerder met de postservice te maken, maar de ruime tijd die Annadiva neemt om de bestelling (2 dezelfde bh’s) gereed te maken, vind ik niet in lijn met wat ze beloven.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB