Keurige terugkoppeling….snelle levering… verpakking netjes

zeer goede service

Ben zeer tevreden over de service. snelle en goede levering

Levering volgens afspraak

Fijne klantenservice in off line winkel

Heel fijn dat deze webshop een off line winkel heeft waar je goed voorgelicht wordt. Het is dat ik daar zoveel kon passen dat ik gelijk zo veel besteld heb. Anders had ik nooit bij de webshop besteld. Ze hadden het in de winkel of niet in mijn maat of ik wilde toch nog even thuis kiezen.

Helemaal perfect

Super snelle levering netjes la verpakt. De bikini zit perfect!! Elke keer weer goede ervaring!!

Prima comfort BH, goeie maatvoering

De bestellingen van Annadiva zijn erg mooi verpakt en zien er heel goed uit. Ik heb moeite met het vinden van een goeie BH in de maat 75G en vraag hier nooit mis. Ruime collectie comfort Bh's. Super. Nu nog een badpak !

Vooral de persoonlijke noot.... voor u ingepakt door...

Snelle levering en prima product.

super fijn!

Ik heb een bikini besteld en alles werd heel netjes geregeld. Ik ben super blij met de goede bezorging en de mooie bikini. Super veel dank!

Goede service ook bij retourneren!

Snelle levering, ook bij retourneren alles snel afgehandeld.

Wat ben ik goed geholpen door de fantastische en geduldige vrouwen in Amsterdam!

Als de zomerperiode er aan komt kan ik mij wel eens onzeker voelen over mijn lichaam. Dit weerhoudt mij er niet van om in bikini naar het strand of zwembad te gaan. Echter ik wil dan wel een hele mooie waar ik mij fantastisch in voel. Dit jaar heb ik weer 2 bikini’s gekocht bij Annadiva. Ik kreeg hulp in de winkel, eerlijk advies, vol op tijd en ruimte om verschillende dingen uit te proberen, er werd wat voor mij bij besteld en daarna kon ik weer even passen en afwegen wat ik wilde houden. Ik ben blij en zal mij zelf zeker op mooie en duurdere zwemkleding blijven trakteren want omdat deze bikini’s zo goed passen voel ik mij er heel mooi en zelfverzekerd in! Bedankt!

Mooi, simpel en snel

Ruime keuze op de website, snelle en goed verzorgde levering. Ook met een grote cupmaat een prachtige bikini.

Ik slaag altijd bij Annadiva!

Prachtige collectie met zeer ruime keus voor elke vorm!

Fantastisch!

Heb besteld, de maat was goed, pasvorm uitstekend, de levering ging heel snel..en ik had binnen 2 dagen mijn artikel. Het was keurig verpakt in vloepapier en mooi in doosje. Ik ben 'n tevreden klant.

Uitstekend!

Vooral heel blij met de voedingsbhs in grote cupmaten en de snelle levering! Daarnaast nu ook heel blij met de badmode in grote cupmaten! Zit als gegoten en ook weer vlot geleverd!

Mooie kwaliteit!

Mooie lingerie en badkleding. En in de winkel uitstekend geholpen.

Uitstekende service en correcte afhandeling.

Keuze gemaakt uit 3 bikini’s waarvan ik er een nu draag. Prima was moeilijk kiezen. Meegedacht met de maatvoering van het merk Fantasy. Problemen met terugsturen prima in orde gemaakt want het servicepunt had geen mogelijkheid tot porto betaling. Verder toch nog korting verrekend terwijl ik het zelf had vergeten in te vullen. Kortom top!

Fantastisch!

Snelle levering, mooie pasvorm en prachtige materialen!

Het is fijn dat het zo netjes verpakt was. Op tijd geleverd, alleen had de bezorger het op een verkeerd adres afgeleverd maar gelukkig kwam het goed.

Fijne hulp

Goede service: geven goed advies via mail. Ook genoeg informatie op de website, maar als je toch vragen hebt via de mail goed bereikbaar. Netjes verpakt in pakket.

Veel keuze voor een grotere cupmaat, prima prijzen en snel verzonden. Top!

Top service en mooie producten.

Duidelijke communicatie over de status van mijn bestelling, snelle verzending en n kadootje om de prachtige lingerie te ontvangen in de mooie verpakking. Kortom heel blij mee!

Fijne webshop met kwaliteits producten

Mooie verpakking, goede bh. Levering duurde wat lang.

Fijne (web)winkel

Fijne service, artikelen snel geleverd.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB