Mooi assortiment, heldere webshop met online advies. Ruime keus en regelmatig acties.

Gemakkelijk bestellen, overzichtelijke site en snelle levering.

Ik heb een prima ervaring met het bestellen op de site van Annadiva. Veel keus, fijn ook voor de grote maten. Ik had 2 bikini's besteld. Helaas viel 1 wat klein dus die is retour. Maar ook het retourneren was zo geregeld. Mocht ik nog eens iets nodig hebben, bestel ik graag weer bij jullie.

Fijne hulp aan de telefoon leidt tot mooie, passende lingerie.

Toen ik er niet helemaal uit kwam met mijn cup-maat kreeg ik een aardige mevrouw aan de telefoon die mij prettig hielp. Zij heeft duidelijk verstand van haar beroep en de bh's die ze verkoopt. Mijn pakketje kwam met een week binnen (de levertijd was duidelijk aangegeven op de website) en de bh's die ik uiteindelijk niet mooi vond zitten kon ik voor 2.99 terug sturen via UPS waarna mijn geld keurig werd terug gestort. Uitermate tevreden klant!

Groot assortiment én snelle levering!

Op zondag besteld, maandag in huis!

Gewoon perfect

Helemaal tevreden

Blij met mijn bestelling.

Prachtige bikini's

Ik heb nu mijn derde bikini bij Annadiva gekocht. Stuk voor stuk zitten ze prettig, bieden voldoende stevigheid en zien er toch prachtig en leuk uit. Ik vond het met cup 80G altijd een grote uitdaging om geschikte bikini's te vinden, maar nu niet meer. Een blije klant hier!

Mooie aanbieding goede kwaliteit

erg goede service

ik had een mailtje gestuurd over het retourneren. ik kreeg heel snel reactie met een goede duidelijke uitleg en op een hele vriendelijke manier. ook was het terugstorten van het bedrag heel snel, en dit zie je niet vaak bij bedrijven, aangezien ik soms wel 2 weken wacht op de terugbetaling…

Aan het surfen op internet voor een grotere cup maat tankini. Duidelijke uitleg voor de maat berekening, daarom de gok genomen om online te bestellen. En de tankini past perfect

De webshop is top

Ik had een bikini besteld die wel op voorraad was Helaas bleek dit niet het geval te zijn Ik ben top op de hoogte gehouden wanneer ik deze kon verwachten Super feedback!! Erg tevreden over deze webshop Annadiva

Precies geleverd zoals besteld en omschreven in de product info

Gewoon goef

Uitstekend zowel producten als levering

Mooie lingerie en netjes verpakt geleverd.

Precies als omschreven

Netjes verpakt Badpak precies als omschreven Tevreden klant

Super, geen gedoe!

Precies volgens het boekje, geen gdoe! Snel en gemakkelijk

Netjes en vriendelijk

Onwijs duidelijke website, heel fijn en goed telefonisch advies. Bestelling kwam snel en netjes verpakt binnen. Heel erg bedankt weer.

Erg tevreden

Prachtige bikini.

Mooie bikini, maat paste precies en kwaliteit is goed!! Bikini sluit mooi aan, ik ben erg tevreden!!

Pastte alleen niet,jammer.geen goed model voor mij.

Top, vlotte service en afhandeling

Helaas paste de bikini's niet, maar de afwikkeling, om alles terug te krijgen was super en vlot.

Harstike mooi zoals het plaatje

Bikini bestelt one line. De maat is precies goed. En is hartstikke mooi zoals op het plaatje. De bezorging is ook goed..

Mooie artikelen, snelle en goede levering.

Een plezier om te shoppen en bestellen bij Annadiva.

Prima en duidelijke website met mooie artikelen. Makkelijk door te klikken en te bestellen. Bevestiging en verzending ruim op tijd. Alles werd in 1 zending verstuurd wat wel zo makkelijk is.

Matig.

Het terugsturen via DHL gaat lastig. Is niet eenvoudig en is mij bij bij twee DHL punten niet gelukt. Uiteindelijk via Post.nl geretourneerd. Na 8 dagen na ontvangst van retour nog geen geld retour ontvangen. Pluspunt: prachtige collectie.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB