Omdat ik nog geen ervaring had met de pasvorm van Fantasie heb ik de klantenservice gebeld en de zeer vriendelijke mevrouw kon me tot in het kleinste detail vertellen hoe de bikini zou gaan vallen. N.a.v. haar aanwijzingen kon ik ook de juiste maar bestellen. Hij past perfect! Omdat ik de bikini mee wilde nemen op mijn vakantie heb ik later nog n keer gebeld en heeft de ook weer zeer vriendelijke dame een deelbezorging voor me klaargemaakt zodat de bikini precies op tijd aankwam. Ze maakte ook van se gelegenheid gebruik om een wastip mee te geven want alleen uitspoelen is niet voldoende voor het behoud van de badkleding. Ik vind de service van Annadiva zeer goed. Dank jullie wel dames.

Prima. Levering duurt wat lang, maar ja. Verder in orde.

Top bedrijf!

Wat een schitterende bikini's van het annadiva merk zelf! Heel blij dat ik deze gevonden heb. Bandeau bikini helaas niet in H cup. Dus die kon ik helaas niet ook kopen. Idee om die volgend jaar te ontwikkelen miss?

Goede verzending, mooi verpakt .

Altijd mooi verpakt en goed te volgen tijdens verzending.

Prima levering van bestelling

Prachtige producten op een overzichtelijke site. Fijn dat mijn maat op voorraad was!

Late levering

Na bijna een week ontving ik helaas mijn lingeriesetje pas.

Mooie verzending met een correct briefje.

Prettig bedrijf, goede levering

Ik bestel hier regelmatig. De goede produkten worden keurig verpakt en redelijk snel geleverd.

Alles naar wens.

Producten werden samen geleverd. Mooi verpakt, goed materiaal. Een setje viel kleiner uit, maar verder waren de maten zoals omschreven.

Goede service en fijne pasvorm!

Nooit meer een foute maat BH! Goede kwaliteit en dus duurzaam. Mooi en een feest om te dragen. Inmiddels een aardige verzameling in verschillende kleuren dankzij het feit dat de BH’s lang meegaan.

Netjes en correct

Ik ben heel fijn en netjes geholpen. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig. Bedankt hiervoor.

Correcte service, lastig om met CC te betalen

Ik bestel af en toe bij Annadiva, omdat ik een grote cupmaat heb wil ik kwaliteit en dat hebben zij zeker! Wel vervelend dat het de laatste tijd niet lukt om met Credit Card of Ideal te betalen. Daar zou verbetering in mogen komen op de site. Ook heb ik de laatste keer een incomplete bestelling ontvangen. Dat is opgelost echter vind ik het jammer dat ik daar achter aan moet met foto's van de verpakking en van wat ik heb ontvangen en nog een formulier in moest vullen. Helaas is er niks gedaan aan het feit dat 1 product gewoonweg niet in de verpakking zat...een kleinigheidje was op zijn plaats geweest.

Mooie Lincherie Snelle levering Veel keus Makkelijk retourneren Jammer van de retourkosten

Mijn ervaring is heel goed

Ruim aanbod en hele nette service

Veel keus zelfs in mijn wat afwijkende maat. Heel netjes werd er gevraagd of de bezorging die niet thuis afgeleverd kon worden en daardoor geretourneerd was ook echt terug moest of dat ik het alsnog wilde ontvangen. Heel attent!

Netjes verpakt. Info op de site is duidelijk. Fijne website.

Netjes bezorgd en meer maten kunnen bestellen. Achteraf betalen mogelijk, ook heel fijn.

Ik ben 21 jaar en ik heb van mezelf grote borsten. Maar als ik grote maten wil kopen, is vaak de omvang ook groot in winkels. Dit omdat mijn maat vaak bij oudere vrouwen past. Toen ging ik online eens kijken. En op Anna Diva heb je alle maten en omvangen. Dus eindelijk kon ik een grote cup met een kleinere omvang kopen. Hij zit perfect en is heel stevig. Ook na een aantal keren zwemmen blijf hij in model en hij verstevigd mijn borsten. Ik merk dat de kwaliteit ook hoog is bij Anna Diva. Dan betaal ik liever wat tientjes meer voor hoge kwaliteit en jaren plezier :).

Zoals verwacht.

Netjes verzorgd, erg blij mee! Enige minpuntje wat langere levertijd. (Waarschijnlijk was 1 niet op voorraad). Maar had graag een berichtje ontvangen dat het om die reden iets langer duurde.

Snelle teruggave geld na retour

Artikel teruggestuurd en had mijn geld al binnen 2 werkdagen op mijn rekening. Minpuntje ( verbeterpunt), ik vind het niet echt service dat je als klant zelf voor de retourkosten moet betalen. Niet zo netjes. Maar verder top!

Zeer vriendelijk en behulpzaam Chantal via de mail wisseling. Denkt mee en voor 10 mei de bh ontvangen!!!

Levertijd te lang

Prijs kwalitijd verhouding niets dan lof alleen de levertijd vond ik erg lang duren.

Snelle levering goed ingepakt persoonlijk kaartje erbij!

Veel keuze, goede pasvorm, snelle verzending en retour ook goed geregeld.

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke webshop met geregeld mooie aanbiedingen in alle mogelijke maten, ik draag 70J en vind niet makkelijk iets in een lingerie winkel dus ben blij met webshops zoals Annadiva, snelle levering ook.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB