Fijne webshop, ruime keuze in grotere maten

Fijn dat je hier terecht kunt voor bikini’s/badpakken met grotere cupmaten. Met de meethulp mijn maat bepaald en dit paste perfect. Mooie kwaliteit.

Tankini doet aan alle verwachtingen, mooie pasvorm en super mooie print. Blij mee! Netjes verpakt en snel geleverd. Complimenten!

Uitstekende service!

Naast dat ze producten van zeer hoge kwaliteit verkopen is er ook zeer kundig en servicegericht personeel. alle vragen worden snel en goed beantwoord, ook via de mail. Als er problemen zijn, kun je ten alle tijden langs en staat het personeel je goed te woord.

Mooie en goed passende badkleding

Heel blij mee. Eindelijk iets moois wat goed zit bij mijn grote cup maat.

Dan ben je 74 jaar en dan pas onder je wat een super BH's Anna Diva heeft Stevig en goed gevormd! TOP!

Goede service en snelle levering

Mijn retour zending werd snel en zeer naar tevredenheid verwerkt. De nieuwe bestelling werd zoals altijd vlot geleverd.

Super fijne webshop

Een paar verschillende maten van een bh besteld en wat niet paste teruggestuurd. Snelle levering en super snelle afwikkeling. Mooi assortiment. Ga zeker vaker bestellen.

Snelle levering/ goede communicatie

Zoals boven genoemd.

Prettig snel

Keurig verpakt

Snelle levering, mooi ingepakt, goede bh's

De merken die AnnaDiva verkoopt zijn echt top, wil niks anders meer. Ze leveren heel snel en het is leuk ingepakt. Altijd snelle levering gehad. Betrouwbaar bedrijf.

Mooie bikini's, passende maten

Wat een mooie bikini's! Heel fijn goe dezelfde maat in ieder merk bikini's goed past, dat is soms toch wel lastig als je boven de E zit.. inmiddels al 4 bikini's besteld die ik met veel plezier draag, een aanrader. Misschien wel leuk om bij de bikini's erbij te zetten hoe je ze kan dragen, sommige bandjes kan je namelijk op een andere manier vast maken

Nadat een item niet op voorraad was kreeg ik gelijk een mail of ik bijpassende producten nog wel wilde bestellen. Goede service en klantvriendelijkheid

Kwaliteit en levering volgens afspraak

Goed kwaliteit en mooie ruime keuze. Ook in grotere maten

Eerst ben ik in de winkel geweest voor nieuwe BH's. Hier hadden ze helaas maar een, duwde rest heb ik besteld via de site. Binnen een week alles binnen en het past. Heerlijk! Ik ben blij dat ze BH's hebben in grote maten en dat ze je helpen met alle vragen die je hebt.

Goede website. Snelle verzending. Leuk verpakt.

Annadiva heeft een prima website, waarbij het ook voor een man makkelijk zoeken is. En zoals al vaker is het weer gelukt iets leuks uit te zoeken. Verzending is snel. Het inpakken met de persoonlijke touch maakt het af.

Tevreden over snelle levering en product.

Top geregeld

Geen problemen gehad. Mooie producten netjes verpakt en verzonden

Ik ben super goed geholpen.

Ik ben vanuit Groningen naar de winkel in Amsterdam gegaan hier ben ik super goed geholpen. Omdat ik op zocht was naar een bikini top en de winkel het niet had heb ik het online gekocht. Ik heb de maat genomen wat ik in de winkel ook had helaas kwam dit niet overheen. Contact gehad met de klantenservice en hebben mij goed uitgelegd hoe het allemaal zit.

Annadiva heeft een grote voorraad mooie merken, ook geschikt voor grote cupmaten. Goeie service en snelle levering.

Bestelling geplaatst, drie dagen daarna was het thuis. Cadeautje zoals het ingepakt in het doosje ligt. Daar wordt je vrolijk van.

Snelle levering, fijn product. Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Ruime keus voor one line en snel geleverd.

Ik bestel al een aantal jaren en heb nog nooit iets terug hoeven sturen.

Goed!

Vanwege iets langere levertijd werd mijn bestelling iets later verzonden maar ik ben tevreden over de kwaliteit en service En ik ben blij dat ik een goede bh voor een iets lagere prijs heb kunnen scoren.

Mooie bikini's

Mooie artikelen

Mooie artikelen en goede levering

8 Australielaan

Den bosch 5232BB