Het past gewoon en voel me nog fijn ook!!!

Bikini besteld op maat, altijd op zoek naar een passende stevige bikini waarin ik me fijn voel om aan het zwembad te liggen... en zo verrassend in 1x goed!! Snel geleverd en netjes verpakt! Zeer tevreden klant hier!

Geweldige merken lingerie. Mooie Prima Donna bh gekocht. Netjes verpakt. Snel geleverd. Mooi cadeau voor mezelf. Aanrader.

Snelle levering, en een goede service!

Ik shop graag bij Anadiva, mooie collectie.

Prachtige site

Eigenlijk kan je een badpak niet online kopen. De cup was goed maar vanonder te wijd. Op jullie site had meer info gemogen, bvb dat hij helemaal dubbele stof heeft.

Top! Mooie bikini met een prima pasvorm.

2 bikini's gekocht, werden snel geleverd. Goede kwaliteit .

Fijne site mooie producten snelle levering

Prima service,snelle levering,duidelijke site kortom,heel tevreden .

ruime collectie fijne website

Fijne website, ruime keus en fijne service. Mooie merken maar ook het eigen merk van Annadiva is super!

Elke keer goed

Fijne site, keuze in grote cup- en omvang aten. Ik ben verknocht aan de Panache sportbeha's en die kan ik hier kopen. Duidelijk en naar waarheid in levertijden. En wat mij betreft ook zeer belangrijk, netjes verpakt. Altijd leuk om uit te pakken.

Ik had een bikini gekocht van Freya maar helaas passte het bovenstukje mij niet. De maatvoering van dit merk is anders dus ik had hun gemailt met de vraag welke Europeese maat ik moest hebben. De klantenservice heeft mij toen opgebeld en aangeraden om naar hun zaak in Amsterdam te gaan. Daar ben ik ontzettend goed geholpen met het kiezen van de juiste maat.

Goede en vlotte service, mooi ingepakt.

Zeer goed! Om aan te raden.

Perfecte pasvorm , erg verrast

Het is altijd wel spannend of een bh goed zit , zeker als je grote borstel heb. Ik was dan ook zeer verrast dat de bh aan al mijn verwachtingen voldoet. Ik kom daarom deze zomer vakantie langs in de winkel.verheug me enorm.mvg

Altijd mooie producten fijn dat deze ook op Texel wordt bezorgd… had alleen geen bericht van levering gekregen heb het bij depot opgehaald maar prima geregeld verder .

Heel snelle levering en mooie bikini's die perfect zitten

Meerdere keren een mooie bh besteld, levering altijd correct en keurig via de mail te volgen. Top bedrijf

Snelle en nette service!

De bestelde artikelen worden snel geleverd en zitten keurig ingepakt in de verpakking met daarbij de nodige informatie en een attent kaartje!

Maat was perfect

Bikini zit heerlijk

Fantastische Lingerie

Fantastische Lingerie, snelle levering, vriendelijk

Top product,

Ze zijn hier heel vriendelijk en ze hebben ruime keus. De medewerkers kunnen super goed advies geven omtrent bh maten en dat is heel fijn.

Erg goed, al kan de website bestelservice beter

Anna Diva is vreselijk goed gesorteerd voor de grotere cupmaat. Ze geven goede informatie en advies. Heel positief: op de site zie je ook grotere maten, waardoor je als koper een beter beeld krijgt van wat je kunt verwachten. Goed assortiment. Minpuntje: de site. Bij het zoeken naar modellen springt de site steeds weer naar het overzicht en is erg traag. Je moet steeds wachten tot ie weer weet waar je naar keek. Ik moest 3x opnieuw bestellen omdat de ideal-betaling niet lukte (van hun kant), dat was echt een mijl op zeven! Hier is echt winst te behalen. Ook goed: je betaalt voor je retouren. Ook al is het niet leuk, je denkt twee keer na voordat je heel veel bestelt.

Mooie bad en lingerie

Goede communicatie En mooie webshop

Eindelijk een badpak voor grote cup gevonden die past!! Ik zal voortaan altijd hier bestellen Fijne service, goede kwaliteit

Eindelijk de goede bh

In mijn plaatselijke lincherie winkel hebben ze niet alle maten; toen kwam ik de websitebezoek van Annadiva tegen. Wat een keus en niet duur. Ik ben erg blij met mijn bh en kom zeker nog een keer terug.

Keurige levering zoals omschreven

Makkelijk om te bestellen en goede voorraad van de artikelen

Bestellen gaat makkelijk en artikelen worden snel bezorgd!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB