Super klantvriendelijk!

Snelle reactie op mijn vragen, correcte afhandeling van mijn bestelling en retour

Voor de 1e keer besteld en was goed geregeld Snelle bezorging En had die dag een korting genist, na een mail Kreeg ik meteen het verschil terug van de korting Erg netjes

Uitstekende en snelle service!

Erg prettig

Magnifique

Zowel product. Verzending en advies in een woord samen gevat "MAGNEFIQUE"

Netjes verpakt en mooie kwaliteit

Goede kwaliteit en mooi optijd verstuurd

Prima goede service mooie kwaliteit

Mijn eerste ervaring met Anna diva is positief. Snelle service, duidelijke website.

Accuraat, snel en zorgvuldig!

De bestelling was eenvoudig te plaatsen. Goede updates gehad en track&trace ontvangen. M’n bh’s waren netjes ingepakt. Al met al, goede service!

Mooie overzichtelijke website! Snel bezorgd en snel mijn geld terug nadat ik één bikini weer teruggestuurd heb.

Alles wordt met zorg verzonden en super mooie kwaliteit!

Ik heb nu al een paar keer iets besteld bij Annadiva en ben er erg enthousiast over. Het wordt met zorg ingepakt en de producten hebben een zeer goede kwaliteit. De levertijd is zeer snel. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Goeie snelle levering

Al een aantal keer besteld en altijd zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

Al eerder badmode en lingerie besteld bij Anna Diva. Iedere keer met grote zorg ingepakt, mooie materialen en goede kwaliteit. Altijd weer een feestje als er een pakketje wordt geleverd!

kwaliteit en goede service

Badkleding met veel keuze in grote maten, en diversiteit. Erg tevreden over de kwaliteit en de luxe verzending van de badkleding.

Fijne en snelle levering

Het pakket was al snel binnen en kon mijn nieuwe bad kleding gauw passen. De maten die klopten goed en ze zitten lekker. Helemaal klaar voor de vakantie. Je word op de hoogte gebracht met mails en weet goed wanneer het pakket komt. Ik zou dit zeker iedereen aanraden.

Eerste ontmoeting

Annadiva geef ik 5 sterren. Voor het eerst besteld op Annadiva 2 bikini’s . Hele fijne website. De maten op de website kloppen en de kwaliteit van de bikini’s is erg goed. Alleen (door een fout van mijzelf) was 1 bikini te groot, hierdoor moest het geretourneerd worden. Het retourneren is via UPS, er zijn niet heel veel punten in mijn buurt daardoor heb ik een andere weg gekozen. Het retourneren van items zou, naar mijn mening, iets anders mogen. Desalniettemin een dikke 9 voor Annadiva

Mooie prettige merken, betrouwbaar

De producten worden volgens afgesproken levertijd bezorgd en prachtig verpakt, verder werken ze met mooie merken, top product.

Prima! Snelle levering,! Fijn geholpen door de klantenservice ivm vraag!

Prima! Snelle levering,! Fijn geholpen door de klantenservice ivm vraag!

Goede beschrijving goede service

Keurig geleverd in een mooie doos. Een cadeautje om te ontvangen

Prachtig!

Prachtig badpak met bijpassende pareo! Zachte stof en zit lekker. Snelle levering. Altijd tevreden over Anna Diva!

Fijne klantenservice

Ben enorm snel en vriendelijk geholpen toen ik mijn online bestelling wilde wijzigen.

Snelle levering. Badkleding zag er goed uit, maat verhouding klopt

Annadiva leverde snel. Prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Ik heb hier vaker besteld en zou dit in de toekomst ook weer doen.

BH Prima Donna

Genoeg keus maar lange levertijd

Veel keus. Goed advies.

Fijn contact via de mail waar Esri mijn vragen beantwoordde. Snelle verzending. Snelle verwerking van 1 van de 4 items die ik helaas retour moest sturen.

Prima aankoop, nette en snelle levering

Het online bestellen ging moeiteloos, het pakketje wordt mooi ingepakt snel bezorgd, en het artikel is alles wat ik er van kon verwachten.

Geweldige zaak zowel de winkel als online. Hele goede klantvriendelijkheid en snelle afhandeling.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB