Goede en snelle service

De spullen zijn makkelijk te bestellen via de site Goede service en snelle levering

Mooie bikini’s van goede kwaliteit

Duidelijke shop met heel veel mooie bikini’s. Ik slaag elk jaar weer bij jullie met als gevolg dat ik niet kan kiezen welke bikini ik aan zal doen! Door de goede kwaliteit doe ik er jaren mee!! Top winkel

Mooi en verzorgd.

De bestelling is mooi ingepakt en op tijd bezorgd. Duidelijke maattabel.

Het is mij goed bevallen. Jullie hebben een ruim assortiment. Ik kom zeker een keer naar de winkel in Amsterdam. Met mijn cup 75E/F is het mijn hele leven al lastig om een goed zittende bikini te vinden. Na mijn borstkanker is het er niet makkelijker op geworden. Dus blij met deze winkel

Annadiva een voorbeeld van perfecte en vriendelijke service!

Mooie bikini besteld, veel keuze Goede overzichtelijke site Zelfs ik snapte het! Op laten sturen, maar door mijn fout met verkeerde naam op fout adres. Na 3 mailtjes kreeg ik mijn geld terug. Daarna direct alles goed besteld Nu dus super blij met bikini en een goed gevoel hoe mijn fout opgelost is. Dank lieve meiden!

Gewoon prima!

Prettige ervaring en goede service.

Top shop!

Ik ben hele blij met annadiva. Met name omdat ze grote cup maten hebben. Ik bestel er ook graag bikini's! Kwaliteit is super ik heb nog nooit wat stuk gehad.

Overzichtelijke site en snel geleverd

Het is een hele fijne overzichtelijke site waardoor het kiezen van de items gemakkelijk gaat. Het verzenden gaat ook snel. Meestal de volgende dag in huis.

Snelle levering, goed assortiment, overzichtelijke webshop

Ik heb een heel prettige ervaring telkens als ik iets heb gekocht. Overzichtelijke webshop, snelle levering en vriendelijke service!

heel fijn

Veel keus! Ik had 5 verschillende bestelt, waarvan 3 echt heel goed paste! Zo fijn om zoveel keus met goede kwaliteit te hebben. Terugsturen ook makkelijk en voor 3€, dat is goedkoper dan de parkeergarage

Super service!

Bestelling is meestal binnen een paar dagen bezorgd. De bikini’s zijn altijd verpakt in dun papier met sticker. Via mail goed te bereiken en alles is bespreekbaar wat betreft retourneren/ruilen. Zeer tevreden klant!

De mooiste merken

Veel keuze in de mooiste merken. Veel voorraad van mijn favoriete merk MarieJo. Duidelijke communicatie. Mooi verpakt pakketje.

Fijne webwinkel

Via de website kan je heel handig bestellen. De service is goed. De bestelde lingerie wordt in een mooi doosje netjes verstuurd. Bestellen via annadiva kan ik echt aanraden!

Persoonlijk geholpen

Heel fijn geholpen en meegedacht aan de telefoon. Helaas paste het niet wat ik besteld had en was de dan geadviseerde maat niet op voorraad, maar toch een fijne ervaring.

Producten goed, service superslecht

Ze zeggen dat je het via UPS goedkoop kan retourneren. In de praktijk is "dat maar bij sommige punten van UPS mogelijk', compleet onduidelijk waar wel, dus voor niks op verwchillende punten geweest. Ook via DHL was terugsturen niet mogelijk vanwege het niet kunnen verstrekken van een retourlabel door Annadiva. Dus volle pond moeten betalen via postnl. Erg misleidende informatie dus op de website en niet meedenkende klantenservice. Ik zal hier niet snel meer iets bestellen.

Grote klasse

Een top zaak

Supersnelle service en levering

Omdat ik mijn bestelde product sneller dan verwacht nodig had voor een feest, werd er na een bericht aan de klantenservice vlot en vriendelijk gereageerd en met me meegedacht. Het bestelde product had ik de volgende dag al in huis. Supertevreden dus!

Snel, netjes verpakt.

Perfect!!!

Goede snelle service! Heel blij met mijn MARIE JO

Uitstekende kwaliteit!

Al een paar keer van jullie aanbod gebruik gemaakt, ga niet meer naar een andere aanbieder! Zeer tevreden met mijn mijn product!

Fantastische lingerie

Super mooie lingerie,goede kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit, zit als gegoten, snelle levering Ik heb een Elomi besteld. Ik vond hem niet groter vallen. Maat is gelijk aan mijn normale Bh maat

Tevreden!

Duidelijke omschrijving van artikel en maat. Mooi stevig materiaal van de bh's van Elomi. Pasvorm zeer goed. Ik zou weer bestellen. Enige dingetje is dat de levertijd relatief lang is. Ik ontving mijn pakje (overigens mooi ingepakt, lijkt net of je een cadeautje ontvangt) na 4-5 dagen

Prachtige collectie badmode. Vooral grote cup maten. Gelukkig n prachtige gele high waist bikini gevonden in B cup. Mooie kwaliteit en kleur. Heel blij mee. Super snelle verzending …

Lingerie van Annadiva is altijd een kadootje voor je zelf.

De online bestellingen altijd correct uitgevoerd. Met zorg verpakt. Ziet er altijd uit als een kadootje. Retouren ook altijd naar tevredenheid afgehandeld. Het bedrag staat ook snel weer op mijn rekening. Kortom heel tevreden.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB