Zeer tevreden met aankoop!

Vele maten en pasvormen en kwalitatief hoogwaardige producten.

Snelle bezorging, netjes ingepakt. Heldere emails.

Altijd top geregeld!

Veel keuze ook voor grote cupmaten. Goede kwaliteit. Snelle levering. Annadiva is een top bedrijf!

Fantastische service

Bij Annadiva slaag ik altijd. De service is perfect zowel de klantenservice als in de winkel. Ben altijd blij als ik er weer geshopt hebt

Keurige levering!

2 beha's besteld, deze werden keurig verpakt geleverd op de afgesproken dag.

Top bedrijf

Een goed bedrijf, Makkelijk te bestellen, Volgende dag in huis,

Duurde lang voor de bestelling binnen was

2-5 dagen waren zeker 10 dagen. 1 artikel bleek er niet meer te zijn en 1 artikel was niet door de kwaliteitscontrole gekomen. De maten onderling per merk wisselen nogal, misschien is dat goed om aan te geven op de website. Nadat ik er zelf naar vroeg kreeg ik wel netjes respons. Voor grotere maten is er wel veel keus.

Betrouwbaar

Goede adviesservice en snelle aflevering

Betrouwbaar en snel

Snelle levering. Had vier bikini’s besteld en twee terug gestuurd. Geld binnen een paar dagen terug gestort na ontvangst. Goede stevige bikini’s, zeker voor een maatje meer. Heel erg blij mee.

Super!!

Hele fijne site en een top levering zelfs op maandag

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Zocht al een poosje naar een lingeriezaak waar personeel met passie werkt. Ik heb deze gevonden bij Annadiva. Ook online bestellen wordt perfect geregeld.

Tevreden over product en versturen

Mijn nieuwe bikini is top erg blij mee! Ik zal stralen in Spanje! Annadiva zorgden voor een snelle verzending zodat de bikini nog mee kon naar mijn vakantiebestemming!

Prima assortiment, retourbeleid is slecht

Het retourbeleid is écht super slecht. Duurt lang voor je je geld terug hebt en je moet zelf betalen voor je retour als je deze per pakketpost wil versturen.

Prima webshop

Altijd goeie producten en service

Niet goed

Op internet duidelijk mijn maat aangegeven, krijg ik de bh thuisgestuurd met een begeleidend schrijven dat ik niet moet schrikken vanwege de maat. Dit is de UK maat en de Europese maat die ik opgegeven heb. Ik heb de bh uit de verpakking gehaald en hij was toen ik hem paste echt twee maten te groot. Van een G een J. Ik kon er nog wel twee borsten bij hebben. Toen moest ik de bh terugsturen op eigen kosten. Geen prettige webshop en op je geld kan je ook gewoon wachten.

Duidelijke webshop snelle levering prachtig verpakt een kadootje om uit te pakken

Echt een kadoothe om uit te pakken

Keurig!

Netjes verpakt en snel geleverd,hier hou ik van,dus ik kom zeker terug!

Super kwaliteit

Bestellen ging makelijk en het is precies zo als foto's en beschrijving

Ik koop altijd Prima donna twist. Zit perfect. Ik wacht tot de aanbieding, anders vind ik ze te duur. Maar top site

Veel keus

Annadiva heeft veel keus ook voor de grotere maten. Snelle levering Minpuntje vindt ik het vooruitbetalen, terwijl er afterpay op de website staat kun je dit niet aanvinken!

fijne winkel, zeker online

zeker als je twijfelt of je de juiste maat hebt besteld neemt men ruimschoots de tijd en schakelt de medewerkster van de klantenservice indien nodig een andere collega in met meer ervaring om tot de juist passende BH te komen. Er is echt aandacht voor de klant.

Zomerzin

Mooie lingerie, makkelijk bestellen , fijne webshop. Erg tevreden . Alleen de leverdag die aangegeven staat op de webshop klopt niet . Was 2 dagen later.

Goede service en kwaliteit

Snelle levering en mooie, chique verpakking. Bikini is van mooie kwaliteit en goede pasvorm. Assortiment badkleding biedt veel keuze. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Vlotte mooie verzending; een cadeautje!

Het was even zoeken naar de juiste maat en vorm. Alles ging snel en vriendelijk, erg prettig winkelen!

Mijn bestelling is fantastisch. Pasvorm en stof van de bikini zijn perfect. De levering was snel. Pakketje was zorgvuldig met vloeipapier verpakt. Ik ben er blij mee!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB