Tankini

Gevormde cups zijn niet mooi gevormd . Maat valt heel erg klein uit . Geld nog niet terug ontvangen , in afwachting hoelang dit nog gaat duren. Helaas niet tevreden

Omslachtige retourregeling

Jammer dat veel producten niet in de winkels te zien zijn. Online bestellen gaat snel en makkelijk retourneren is omslachtig of prijzig door hoge verzendkosten

Op bezorging na prima, de DHL chauffeur had geen zin om het aan de deur te brengen, maar wel een niet thuis vermelding, terwijl er iemand de gehele dag thuis was. Groetjes Lila

Het bestelproces was eenvoudig. Het pakketje kwam op tijd en het product was keurig ingepakt.

Perfecte bikini, snelle levering

Hele mooie bikini besteld bij Annadiva. Perfecte pasvorm. Ben er heel blij mee!

positiv

alles perfect

2 super mooie bh's gekocht, zo blij mee!!

2 super mooie bh's gekocht. Ben er erg blij mee en ze zitten heerlijk!!

mooie bikini

Fijn om de bikini in losse onderdelen te kunnen kopen, zodat je kunt kiezen welk model het beste bij je past. terug gestuurde artikelen snel verwerkt en geld terug gestort.

Mooi site maar slecht service en kromme maatvoering

Bikini gevonden in een winkel waar mij maat niet meer was, ik wist precies welke maat het dus moest zijn, helaas bleek de maatvoering bij Annadiva half uk en half eu te zijn. Gevolg niet de maat ontvangen die ik verwachtte te krijgen, retour in de winkel duurde een eeuwigheid, werd niet geholpen en kreeg geen duidelijkheid over hoe nu verder. 4 dagen later pas een bevestiging van retour per mail ontvangen en geld nog steeds niet gezien, kortom mij zien ze niet meer!

Mooi luxe product met zorg ingepakt

Bezorging duurde iets langer als verwacht maar werd door annadiva goed op de hoogte gehouden van het proces.

Twee bikini’s besteld. Via webshop die je makkelijk door de bestelwijze en betaling loodst. Snelle levering en beide bikini’s pasten en voldeden aan mijn verwachting! Inmiddels zit ik lekker in Spanje en geniet van mijn aankopen !

GEWELDIG

snelle levering,mooie merken ,. KEURIG VERPAKT EEN ECHT CADEAUTJE Ben superslim met mijn badkleding

Top kwaliteit en service

Online een aantal bikini’s en badhanddoeken besteld! Wat een mooie details en fijne kwaliteit. Alles was mooi en de maten komen overeen! Ook het retourneren is goed geregeld en alles wordt snel afgehandeld!! Ik kom zeker terug voor nieuwe lingerie of bikini..

Goede webshop uitstekende service en prima,prachtige kwaliteit

Goede webshop uitstekende service en prima, prachtige kwaliteit.

Mijn ervaring

Ik had 2 bikini setjes in de sale gekocht. Tot 2 x toe kreeg ik de verkeerde maat bikinitop (ik bestelden 75E kreeg 75G). Uiteindelijk heb ik de 2de bikinitop gehouden. Qua kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen want ik heb ze nog niet gedragen. Je krijgt wat je op de foto ziet dus dat is wel fijn.

Prettige webshop, mooi verpakt en snel geleverd!

Hele fijne webshop waar je een hele grote collectie kunt vinden. Bijna alle merken zijn verkrijgbaar in alle maten. Zelfs sport-BH en slips in alle merken en uitvoeringen. Ik ben geslaagd voor een sport-BH met bijpassende slip van PrimaDonna en dat zit fantastisch. Deze set heb ik online besteld en werd mij snel geleverd. Wederom een fijne aankoop op mijn vaste aankoop site van AnnaDiva. Ik kan het iedereen aanraden, de service bij ruiling of retour word snel behandeld.

prima behandeld door service afdeling

Belde uit zichzelf om over maat te overleggen

Fijne sevice in Annadiva Amsterdam

Ik ben nu twee keer in Annadiva aan de Utrechtstestr geweest. De eerste keer omdat ik advies nodig had en niet meer wilde bezuinigen op iets moois voor mijzelf. De dame die dag heeft de tijd genomen om mij op te meten, en heb een aantal bh's gepast om zo te zien welke merken en modellen prettig zitten ook bij een vollere cup, en ben de winkel weggegaan met twee bh's. Nu heb ik omdat ik mijn maat wist online besteld en naar de winkel laten bezorgen en gister ook weer een fijne ervaring, er werd de tjjd voor me genomen om de bh's te passen en advies gegeven daar waar nodig

Wat een fijne webshop!!

Ik heb meerdere sets besteld omdat ik zo verleen afgevallen dat ik nu niet meer weet welke maat ik nodig heb. Ook is het bij ieder lingeriemerk weer anders en dat maakt het niet makkelijker. Ik heb nog even telefonisch contact gehad met een medewerkster en die was zo vriendelijk om mij een eind op weg te helpen. Ik heb de setjes helaas terug moeten sturen omdat ze niet goed paste maar ik ga zeker weer iets nieuws bestellen nu ik nog beter weet wat er bij mijn huidige lichaam past. Ik ben ook zo blij met alle keuze, de variatie in kleur en de verschillende prijzen. Ik denk dat iedere vrouw hier kan slagen voor een mooi setje lingerie of badkleding!

Hele mooie bh's en setjes

Ik ben echt super blij met deze site, ze hebben hele grote maten en in super mooie kleuren. Ik had voorheen alleen de keuze uit zwart, wit en huidskleur, nu kan ik tenminste een blauwe of rode setje bestellen. Echt top!!!

Altijd top

Snelle levering en producten van kwaliteit

Mooi ingepakt en persoonlijk kaartje erbij,helemaal Top

betrouwbaar en klantvriendelijk !

Ben al jarenlang klant bij Annadiva. En ik bestel altijd online. Het contact met de klantenservice is plezierig. en de bestelling komt goed verpakt aan.

Prima levering, keurige verpakking, uitstekend product.

Prima levering, keurige verpakking, uitstekend product.

prachtige bikinis

mooie bikini's besteld en ze zitten perfect. levering duurt iets langer maar isn et wachten waard.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB