In mijn (grote) cupmaat een prachtige bikini van Freya besteld. En met een een klein broekje maakt dit een prachtig setje. Ik ben heel blij dat ik zo goed geslaagd ben. Eindelijk mag ik wel zeggen, Anna Diva heeft trouwens ook voor prachtige BH's in mijn maat (75H)

duidelijke website, goede service

kreeg netjes bericht over de staat van mijn bestelling, die wat langer duurde dan verwacht. Pasvorm van artikelen wordt goed beschreven.

Uitstekende webshop

Gevarieerd aanbod, kwalitatief prima. Levering stipt op tijd. Retourzendingen zijn snel afgehandeld en het geld is correct teruggestort. Prettige koopervaring.

Snel, ruime keuze en betaalbaar.

Ik bestelde altijd mijn bh's (cup G) in Engeland, ben namelijk best trouw als ik eenmaal een fijne webshop voor bh's gevonden heb. Ik pas graag thuis zonder bemoeienis (hulp) van een deskundige. Maar met de nieuwe invoerrechten en bijkomende douanekosten en toch een wisselende bh-maat was ik op zoek naar een andere winkel. Ik heb heel wat besteld bij AnnaDiva. De keus zag er goed uit en ook de website en betaalmogelijkheden vond ik fijn. De bestelling was heel snel in huis en zorgvuldig en persoonlijk ingepakt! Uiteindelijk meerdere bh's gehouden omdat de kosten heel redelijk waren. AnnaDiva heb ik gelijk aangeraden aan familie en ik weet nu ook weer waar ik in het vervolg ga kopen.

Snelle service en mooi kledingstuk!

Mooi kledingstuk, goede prijs!

Keurig en vlotte afhandeling van de bestelling

Hier kun je gerust iets bestellen...de afhandeling gaat vlot en netjes...je wordt keurig op de hoogte gehouden en ook toen het helaas retour moest stond het geld alweer zeer vlot op de rekening....top geregeld dus allemaal....

top bedrijf. goede en snelle service

een heel goed bedrijf met goede lingerie en badkleding voor de grotere maat

Nette, mooie en snelle levering van luxueuze lingerie

Daar alles niet direct leverbaar was zou ik het pas later ontvangen maar na een telefoontje omwille van een cadeau werd het kosteloos apart verzonden. Een grote pluim voor de snelle en correcte service!!!!

Zonder meer heel goed

Beloftes worden nagekomen, 1x postpakket “verdwenen” en ik kreeg ( helaas niet meer dezelfde kleur was uit) zonder enig probleem een nieuw set naar keuze opgestuurd. Dus top service!

Snel en een goede kwaliteit

Mooie selectie apart maat valt goed .en klopt ook

Snel, makkelijk en super klantvriendelijk

Ik cind het wen geweldig bedrijf. Als ik er iets bestel, en om wat voor redwn dan ook, verloopt alles naar behoren. Heel fijn

Uitstekend geholpen

Meerdere mogelijkheden aangeboden en geslaagd in een aankoop.

Nette afhandeling

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Helaas viel de maat anders uit dan ik gewend ben. Kan ook aan het model liggen. Artikelen retour gestuurd via UPS zodat je niet zo veel voor verzending hoeft te betalen. Gratis retour zou fijner zijn, maar ik begrijp ook wel dat niet meer kan. Netjes een bevestigingmail van Annadiva ontvangen en dezelfde dag was het bedrag ook al teruggestort. Prima webshop!

Fijne winkel voor lingerie

Bij Annadiva heb ik al diverse keren besteld. Mooie lingerie en heel veel keus in modellen en maten. Zeker voor de grotere cup meer dan genoeg moois te vinden van veel goede merken. Snelle verzending en goede communicatie. Mooi verpakt ook. Tevreden klant!

niet goed

setje besteld felina 110 c veel te slap voor deze cupmaat. dacht wat goedkoper uit te zijn,gewoonlijk heb ik prima donna. teleurstellend

In een keer perfect!

Dit was de eerste bestelling. Ik had steeds meer moeite om de juiste bh te vinden. Na verschillende winkels ( beperkte keuze, geen modellen zonder beugel, niet mijn merk) besloten 3 veschillende mode bh's bij Annadiva te bestellen. Omdat 1 bh niet op voorraad was duurde de levering 10 dagen. Maar toen bleek dat de merkkeuze, de maat, de pasform en de levering in een keer perfect te zijn. Ik ben overtuigd en weet waar ik de volgende bh bestel

Netjes afgehandeld snel gelverd

zeer prettig!

Ik had een bestelling gedaan in de sale. De volgende dag was er een actie waarbij bestellingen in de sale 10 % extra korting kregen. Ik heb hierover een mailtje gestuurd en er werd meteen positief op gereageerd. Ik kreeg alsnog de 10 % extra korting. Dat vond ik een zeer prettige service !

Fijn en vertrouwd

Bij Annadiva kom ik graag omdat ik mij daar op mijn gemak voel, met kleding aan of in lingerie, ook al weet ik dat ik geen supermodel ben. Ze denken met mij mee en vragen goed door naar mijn wensen. Er komt meestal een goed advies waardoor ik met het juiste mooie product naar huis ga.

Groot assortiment

Groot assortiment. Mooie en kwalitatief goede lingerie. Ik bestel hier altijd en ben erg tevreden. Ook de badpakken zijn goed. Ja het is aan de prijs, maar de kwaliteit is erg goed. Snelle levering.

Goed verpakt

Tevreden over de levering. Product zat goed verpakt in een gemakkelijk te openen doos die ook weer gebruikt kon worden voor de producten retour. Retour sturen is gemakkelijk en duidelijk beschreven. Het enige minpunt is de lange duur van levering. Verder heel erg tevreden over mijn nieuwe bikini van AnnaDiva (eigen merk). Mooie kwaliteit, stevig en heel fijn bikini broekje.

Top ervaring

Ondanks dat ik een bh maat heb die je niet overal kunt kopen, ben ik hier gelijk geslaagd! Er staat ook duidelijk bij of het om een UK maat gaat of om een EU maat gaat. Ruime keuze, makkelijk te bestellen. En als je pakketje binnen komt is het een cadeautje!

heel fijn

ik ben zeer tevreden , en via u bedrijf kan bestellen

Hoe moeilijk kan het zijn

In plaats van vandaag besteld, morgen in huis is mijn bestelling ruim 2 weken onderweg geweest ondanks dat deze op voorraad was. Het heeft 2 weken geduurt om de bh van nijmegen naar het magazijn te krijgen. Na verschillende mailtjes te hebben geschreven ( waar uiteindelijk wel op werd gereageerd) en een telefoontje verder is hij een halve week na aankomst in het magazijn aangekomen. De bestelling die ik hiervoor had gedaan was hetzelfde verlopen. Voor mij geen anna diva meer. Heb me ook meteen uitgeschreven voor de nieuwemsbrief

Kwaliteit producten is prima, maar service kan beter

Aan 1 van de hemdjes zat nog beveiliging. Dat is echt vlot opgepakt door me een retour label te sturen zodat het terug kon om dat label eraf te halen. Echter daarna ging het fout. Het hemdje kwam niet terug. Wel werd het geld terug gestort. Ik had juist dat hemdje graag gehad, De andere had ik voor ‘erbij’. . Dus ik baal hier echt van. Het werd vervolgens ook niet opgelost. Het hemdje kwam niet terug op de site, dus was voor mij niet meer te bestellen. Ik heb nog gevraagd of ze het terug wilden sturen en me een tikkie wilden doen. Daar is niet op gereageerd. Kortom; ik denk dat de bedoelingen goed zijn, maar in de afwerking is dit slordig

8 Australielaan

Den bosch 5232BB