Prettige online winkel

Leveren snel. Producten zoals omschreven en bij evt niet tevreden retour geen probleem Ruime keuze aan grote maten lingerie en badmode

Goede service, snelle levering!!

Kwaliteit bikini is goed! Goed op de hoogte gehouden vanaf de bestelling tm aflevering!

Goede ervaring met Annadiva

Voor de 1e keer een bestelling gedaan. Alles prima, snel geleverd en mooi verpakt.

Snelle levering, en ook een goede afhandeling en zeer snelle afhandeling van mijn retour . Ben zeer tevreden.

Wel goed!

Annadiva, website is goed, en reageren snel op een vraag via de mail. Het opsturen vond ik lang duren (1 week). En dhl is ook niet de beste bezorgingsdienst. Ik heb op 19 maart een bestelling gedaan. Tot op heden niets ontvangen. Ik hoop dat ik het vandaag op kan halen.

Behulpzaam en vriendelijk

Zelf kwam ik er niet uit wat de maatvoering betrof. Telefonisch contact gehad, erg vriendelijk en behulpzaam geadviseerd. Retourbedragen worden snel terug gestort.

Duidelijke en mooie website, snelle levering, ook bij retouren krijg je je geld redelijk snel teruggestort. Alles goed en mooi verpakt. Produkten zien er goed uit. Kortom heel tevreden.

Servicegericht

Ik werd gebeld om te vragen of mijn bestelling klopte. Medewerker Annadiva dacht dat ik mogelijk iets verkeerd had gedaan....waar maak je dat tegenwoordig nog mee?

Vriendelijke service

Zeer goede service.

Mijn ervaring is een zeer snelle levering, keurig verpakt. Bij retourzending direct geld retour op mijn rekening. Ik ben zeer tevreden over Annadiva.

Fijne bh zit erg mooi

Hele mooie en kwalitatief goede bh gekocht. Levertijd was helaas iets langer dan verwacht, maar dit is geen probleem. Hele fijne webshop aangezien het best lastig is om goede bh’s te vinden in een grotere maat die ook nog betaalbaar zijn. Al met al heel erg tevreden!

Supermooie lingerie en badmode

Ruime keus met mijn grotere cupmaat en dat is super! Makkelijk te bestellen via de site en snel geleverd. Ook goede retourservice mocht je ondanks het maatadvies toch een verkeerde keuze hebben gemaakt.

Top service en snel geleverd!

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en er word goede uitleg over de maatvoering gegeven op de site.

Mooie badpak, snelle levering en mooi verpakt.

Goede kwaliteit & fijne snelle service

Een aantal badpakken en bikini besteld, waren snel binnen, bleken te klein. Weer een aantal badpakken besteld, waarna ik er 1 heb gehouden. De tweede levering was snel binnen en ik werd netjes op de hoogte gehouden dat de bestelling onderweg was. Badpak moet ik nog dragen tijdens het zwemmen. Ik vind hem fijn omdat er een beugel in zit, zodat alles netjes op zijn plek blijft zitten :)

Top kwaliteit, super blij mee en past altijd als gegoten.

Aanrader voor elk vrouw

Goede webshop

Goede webshop. Mooie lingerie en badkleding, ook voor de grote cupmaat. Ik ben er blij mee!

Netjes een telefoontje toen er iets niet duidelijk was met mijn bestelling. Mooie artikelen, goede informatie erbij en snel geregeld met retourneren. Een aanrader!

Anadiva is voor mij een snoepwinkel.

Ik bezoek elke week wel de site van Anadiva. Er is een ruime, keus zowel voor lingerie als badkleding. De site is gebruiksvriendelijk. Mocht ik iets Willen retourneren, dan ga ik eerst langs de winkel in Den Bosch. Ik word daar erg prettig geholpen. Ik heb nog wel een tip: maak het retourneren en/of omruilen in de winkel makkelijker zodat het betaalde bedrag meteen verrekend wordt.

Superfijne mooie BH's en bikini's in allerlei mogelijke maten!

Superfijne mooie BH's en bikini's in allerlei moeilijke maten die je gewoon niet in een standaard/commerciële lingerie zaak kan vinden. Maar ook speciaalzaken hebben lang niet zo'n groot en mooi aanbod als Annadiva! Ik ben zo blij met deze webshop. Ik koop alleen hier nog mijn lingerie en badmode. Het is superfijn dat je achteraf kunt betalen zodat je gewoon meerdere dingen kunt bestellen en het lekker thuis kunt passen. Daarnaast is de service ook super goed. Snel verstuurd, mooi ingepakt en retouren worden ook snel verwerkt. Ook de klantenservice is heel goed met passende afviezen via email en telefoon en direct iemand aan de lijn. Kortom echt een aanrader!

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering goed verpakt altijd blij en tevreden met mijn bh en string van Prima donna

Mooie producten, snel geleverd

Veel lingerie en badmode van goede merken met grote cupmaat.

Goede service, snel contact en goede prijs/kwaliteit verhouding

Tijdens de eerste levering ging iets mis, er was snel contact en het is alsnog geleverd binnen de afgesproken termijn. Materialen van goede kwaliteit waarin elk lichaam prachtig tot haar recht komt.

Snelle bezorging

Snelle bezorgen en grote maten bh.

Nog nooit een bikini gekocht in mijn maat 80F en broekje M die gewoon direct perfect zit. Zoooo blij

8 Australielaan

Den bosch 5232BB