Keurige service

Binnen no time mijn bestelling ontvangen, mooi verpakt, en paste perfect! Ik zal zeker opnieuw bestellen hier.

Snelle levering en mooie Anna diva bikini

Ruim assortiment, snelle levering, keurige verpakking.

Goede ervaringen

Ik koop mijn bh's graag bij Annadiva. Ik krijg goede advies wanneer ik een andere bh wil hebben.

Goede service en snel bezorgd

Goede service en snel bezorgd. Als ik dan 1 puntje van kritiek moet geven is dat er geen mail is geweest wanneer het pakket verzonden is. Verder wel heel netjes en persoonlijk ingepakt

Leuke merken

Leuke merken maar de levertijd is altijd langer dan aangegeven

Mooie webwinkel, vriendelijk contact

Mooie webwinkel, veel keus uit mooie merken, vriendelijk contact. Bestellingen zijn makkelijk te plaatsen, te betalen en te volgen.

Mijn bestelling is helaas retour gegaan, de bikini zat niet naar wens. Binnen 2 dagen bedrag retour. Super!!

Ik heb een bh besteld en had hem ineens direct nodig. Ik heb gebeld en uit gelegd wat er was. De bh is direct opgestuurd en ik kon hem de volgende dag al aan!

Heel goed!

Ik was erg blij dat ik Annadiva een passend badpak kon kopen, dat ook nog heel mooi was! Zeker voor herhaling vatbaar....

Snelle goed verzorgde verzending

Het pakketje is echt kadootje om uit te pakken! Ik ben zeer tevreden!

Goed geregeld

Fijne overzichtelijke website. Vragen worden snel beantwoord. Snelle en professionele levering en mooi ingepakt. Zeker een aanrader

Prachtige lingerie en heel mooi verzonden! Super blij mee

Heel heel prettig

Ik ben erg tevreden over Anna Diva!

Heb twee lingerie setjes besteld. Een ervan was niet direct op voorraad en hiervan werd ik netjes op de hoogte gesteld. Toch kwam de bestelling binnen enkele dagen binnen. Mooi verpakt. De sets zijn prachtig en zitten perfect. Ik blijf klant. Ik hoop wel dat zij snel Afterpay aanbieden, dat wordt nu wel aangegeven maar is nog niet actief.

Ik vind het een goed bedrijf

Mijn bestelling als een cadeau ingepakt en werd al de volgende dag bezorgd.

Ik kreeg de klantenservice niet te pakken, maar ze reageerden netjes dezelfde dag op mijn terug bel verzoek. Daarop ben ik netjes geholpen door de dame aan de telefoon. Zij keek met me mee op de site. Mijn pakje was er eerder dan verwacht. Zat keurig ingepakt in een doosjes en vloe papier.

Verzorgd

Complimenten voor de behulpzaamheid vooraf over de maatvoering van Freya. Het pakketje zag er verzorgd uit, bijna een cadeautje. Als ik een minpuntje moet noemen, is dat de tijd tussen het plaatsen van de bestelling en de daadwerkelijke verzending en ontvangst.

Goede kwaliteit, zeer klantvriendelijk

Bikini besteld, meerdere items voor vergelijk. Na een vraag via de mail, keurig gebeld met advies. Nu trotse bezitster van mooie bikini met grote cupmaat. Super blij!

Goede ervaringen

Assortiment, prijs, acties, bestellen en bezorgen: alles uitstekend!

Priima

Supersnelle verzending en goede kwalitei

Bestellen ging soepel, nette prijs.

Fijne service, snel geleverd en direct reactie op mijn chat over maatadvies. Ik bestel zeker nog meer in de toekomst.

Heb er al zoveel besteld en altijd heel tevreden geweest ga weer maar kijken voor een nieuw badpak .

Al heel veel gekocht met heel veel tevredenheid . Het word weer tijd voor een nieuw badpak dus tot snel . Gr Sonja

top!

Ik heb alleen maar goede en prettige ervaringen met het bestellen bij Annadiva en vooral tijdens de paar keer dat ik in de winkel van Annadiva was in de Utrechtsestraat in Amsterdam. Topvrouwen die daar werken.

5 sterren voor de klanten service! En voor het winkelpersoneel Nijmegen!

Na vermissing van mijn pakket door nalatigheid van bezorger dhl! is er snel en goed gehandeld door de klantenservice en is het super opgelost! Ik heb daarna in de winkel Nijmegen weer een super mooi setje gekocht Deskundige medewerksters en herkenning super fijn! Hiervoor rijd ik naar Nijmegen!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB