Uitgebreid aanbod van mooie draagbare lingerie, voor alle maten

Het aanbod bij Annadiva is divers, voor iedere vrouw wat wils, mooie merken van topkwaliteit. Heel belangrijk voor de vrouw die op zoek is naar goede lingerie omdat ze buiten de normale maten valt.

Hele goede servers

Serves is heel goed, pakketje komt snel en is zorgvuldig in gepakt!! Heel netjes en komt optijd. Zeker een goede online winkel!!!

Ontevreden

Twee bikini’s besteld. Print was mooi maar ondanks zelfde maat twee totaal verschillende pasvormen. Retour gezonden.

Mooi verpakt. Wel jammer dat ik niet kon kiezen op welke dag ik het pakketje wilde ontvangen en dat ik niet kon volgen wat de status van pakketje was.

Lange levertijden

Helaas moet ik zeggen dat de levertijden te lang zijn. Ook is er geen feedback als het onderdeel verstuurd is wat ik erg jammer vind.

Prima ! Netjes verpakt ook !

Prima, netjes verzonden …

Snelle levering.

Heel snelle levering en keurig netjes verpakt!!

Fijne overzichtelijke site en de bestelling was snel binnen!

Heel veel keus. Veel op voorraad en de prijzen zijn aantrekkelijk. De bestelling was snel binnen. Kleding is van goede kwaliteit!

Deskundig, denken mee, goede adviezen waar je iets mee kunt.

Snel geleverd, netjes verpakt

Snelle levering en artikelen (bh's) waren inderdaad beschikbaar, zoals op de site werd aangegeven. Maten van de bh's kloppen ook. Top!

Prachtige bikini gekocht en zit ook nog erg mooi.

Ik ben erg blij dat ik eindelijk een winkel gevonden heb waar ze mooie bikini's verkopen in mijn maat.

super service

zeer betrouwbaar en geweldige service

Prima.

Goede service. Prachtige items.

Zeer goede service

Het pakket was erg netjes ingepakt. Duidelijke instructies om retour te sturen wat het allemaal makkelijk maakt. En zeer goede bh’s, ik heb overal gezocht voor een strapless bh in een grote maat en die vond ik bij Annadiva!

Goede en snelle levering

Mijn ervaring is goed, het artikel was goed verpakt en snel verzonden.

Een hele goede verzorging van het product en snelle levering.

Ik koop al jaren bij Annadiva en nog steeds zeer tevreden.

Super fijne feedback

Op zoek naar een bh zonder beugels. Ik denk dat zij de grootste voorraad en keuze in merken. Heel fijn. Had ze naar een winkel laten sturen omdat ik weet dat niet elke bh hetzelfde zit. Dat bleek ook weer in dit geval. En wat fijn dat ze eerlijk feedback gaven, zonder een bh te willen verkopen. Helaas dit keer niets nieuws gevonden, maar ik weet welke ik wel kan dragen. Volgende keer lukt het misschien wel.

Kwaliteit

Overzichtelijke webshop , veel aanbod, Goede kwaliteit / pasvorm.

Super webshop

Mijn bestelling werd de volgende dag keurig verpakt afgeleverd. Erg blij met mijn mooie badpak.

super

bestelling gedaan via internet, paste dus niet, ben naar de winkel gegaan super geholpen, kwamen met ideeen en een hele goede aankoop gedaan

Artikel helemaal prima maar de bezorging met DHL daar was ik blij mee

De bezorging met DHL ben ik geen fan van. Kreeg geen tracktracenummer dus kon ik mijn pakketje niet volgen

Snelle levering.

Mijn bestelling werd snel en keurig ingepakt verzonden. Prima kwaliteit!

Prima levering én retourverwerking

Zeer tevreden over de levering en de retourverwerking.

Een feestje!

Leveringstermijn klopt precies en prachtig hoe producten verstuurd worden, dit is voor mij al een feestje op zich hoeveel zorg hier aan besteed wordt, in een woord geweldig!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB