Snel en vriendelijk geholpen

Het product wat ik had besteld bleek alleen in een filiaal aanwezig te zijn. Dit duurde wel erg lang voordat ik het uiteindelijk kreeg. Wel steeds op de hoogte gehouden en vriendelijk geholpen per telefoon.

Wat een fijne producten!

Ik bestel al enige tijd via de website mijn lingerie en badkleding bij Annadiva. Ik bestelde altijd een vast merk met grotere cups. Maar bij Annadiva ontdekte ik dat andere merken die zij aanbieden ook goed zitten. Duidelijke foto's, goede productbeschrijving, snelle levering. Wat ik tot nu toe heb besteld zit meestal gelijk goed. Ook retouren worden altijd snel verwerkt. Ik ben heel tevreden!

Snelle levering, goede service.

Snelle levering, en bij ruiling in de winkel keurig geholpen.

Perfect!

Prima Donna artikelen gekocht, perfect op maat. Netjes verpakt verzonden.

Maat die ik heb te groot en retourneren op eigen kosten

Ik bestelde een tankini, in precies de maat die ik al jaren heb. Is deze veel te groot. Balen.. maar dan moet je dus ook nog betalen voor het retourneren. Vind ik echt niet kunnen. Vermeld bij het product dat het ruimer valt oid. Nee voor mij geen 5 sterren.

foute informatie over beschikbaarheid

Op de website stond dat ik mijn bestelling binnen 2-5 werkdagen zou krijgen. Nadat ik belde bleek dat deze tijdsaanduiding sloeg op wanneer Annadiva het product binnen zou hebben van de leverancier. Daarna volgt dan nog de verzending aan de klant. Ik heb liever eerlijke informatie op de website dan weet je waarvoor je kiest.

Bestelling geplaatst en heel vlot binnengekregen, prima service !

Prima tevreden !

Fijne service en kwalitatief goede BH's!

Heel vriendelijk en fijn geholpen in de winkel. Ik werd voorzien van informatie en kreeg meerdere BH's om te passen. En zelfs een waszakje cadeau gehad.

Fijn zaken doen!

Snelle levering. Behulpzame en klantvriendelijke klantenservice. Niet goed? Snelle retourboeking en geld terug.

Prachtige producten,slechte retour service

De producten zijn heel mooi met regelmatig goede aanbiedingen. Helaas is de retour service slecht. Hoge kosten,niet alle aangeboden bedrijven doen zaken en betaal je de volle mep terwijl AnnaDiva aangeeft dat er een aangepast bedrag is.

Geen reactie op mail

Fijne site, groot aanbod en snelle levering. Dat is allemaal prima. Maar ik had een mail gestuurd met een vraag en daar nooit een reactie op gehad. Erg teleurstellend en daardoor ook ingewikkelder voor mij om te kunnen bestellen aangezien ik niet in NL woon.

De bikini zit erg fijn, stof is goed en de maat ook.

Snelle levering, uitstekende service!

Snel geleverd. Helaas waren 2 bestelde maten te klein. Retourzending werd snel terugbetaald.

Fijne webwinkel

Helaas had ik zelf niet goed gekeken, gevoerd is niet padded waardoor ik de bestelde bikini's terug heb gestuurd. Uitstekende retournering en snel het geld terug.

Ruimte voor verbetering

Prima winkel. Beetje jammer dat het voelt alsof service en het geldverdienen aan elkaar gekoppeld lijken te zijn. Ik vind de prijzen vrij hoog. Het lastige aan deze webshop/winkel is dat de verrekening van de EU en UK cups erg verwarrend zijn. Bij online bestellen gaat het vaak mis. Daarom is het beter om te passen in de winkel. Bepaalde maten zijn echter niet in de winkel op voorraad. Dat is dan erg lastig passen, en dat zou beter kunnen. Voor de rest zijn de meeste mensen erg vriendelijk en hangt er een fijne menselijke sfeer. Het is ook een hele prettige lokatie voor een kopje koffie of leuk shoppen. Dus naar de winkel toe gaan is eigenlijk altijd leuk.

Prettig en je weet wat je aan toe bent!!

Excellent

Goede service en berichtgeving. Producten met zorg ingepakt en verzonden Klantgericht in oplossingen bij retour.

Kwaliteit is goed, pakket was onbeschadigd

Mooi bikini

Van te voren nog overlegd met de klantenservice Mooie bikini in grote maat

Heel vriendelijk te woord gestaan door de dame aan de telefoon, en goed advies gegeven wat betreft mijn vragen. De bh’s die ik besteld had waren prachtig,… jammer dat de pasvorm niet deed wat ik er van verwacht had. Dat is de reden van retour naar de winkel.

Beetje lange levertijd

Werd in mooie verpakking afgeleverd.

Goede service! Er was toch 1 artikel niet op voorraad, netjes een mail ontvangen dat dit artikel vanuit een winkel werd geleverd en daarom iets langer onderweg was. Dit bleek maar om 1 dag langer te gaan. Altijd keurig verpakt

Bestelproces was eenvoudig en het artikel werd keurig op tijd geleverd.

Heel goed!

Ben erg blij met wat ik besteld heb, goede kwaliteit, snelle verzending. Heb zelfs wat terug moeten sturen, omdat ik verkeerde maat bestelde en dit was geen probleem. Prima service.

Snelle service en netjes verpakt

Er staat 2-4 dagen levertijd voor, maar ik had mijn bestelling al na 1 dag in de brievenbus.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB