Heel goede kwaliteit. Pasvorm klopt uitstekend. Ook heel mooi uitgevoerd.

Artikelen zijn goed retourneren gaat moeizaam

Er moet een makkelijker manier zijn producten retour te doen dan zou ik alle ondergoed en zwemkleding bij jullie bestellen

Zeer goede kwaliteit en zit heerlijk.

En blijft mooi

met aandacht verpakt

een beleving

Fijne website, snelle levering en in zo’n mooie verpakking dat t haast zonde is om die weg te gooien

Snel en verzorgd.

Ik heb een bikini besteld in twee verschillende maten. Er kwam een zeer verzorgd pakketje binnen met leuke kaartjes en een uitgebreid gebruiksvoorschrift. Gelukkig was de goede maat erbij. En ben zeer tevreden over de kwaliteit. Een deel van is bestelling geretourneerd en ik heb zeer snel weer het betaalde bedrag teruggekregen. Kortom heel tevreden.

Erg goed

Super goed geholpen, en producten snel ontvangen.

Ben heel tevreden over het artikel

Dit is de eerste keer dat ik wat bij jullie bestel maar ik ben heel erg tevreden. Ik zag zeker vaker bestellen bij . Zo blij dat jullie grote maten hebben. Heb nu een badpak naar mijn zin .

Mijn bestelling werd netjes binnen de afgesproken tijd bezorgd. Mooi verpakt in vloeipapier, heel chique en de tankini past past precies. Bedankt!

Prachtig mooi verpakte bestelling

Hele fijne communicatie voor een product die een aantal dagen levertijd had. Werd uiteindelijk prachtig verpakt aangeleverd. Prachtige kwaliteit.

Altijd goede service

Spullen zijn altijd vlot binnen, bij retour of inruil goed contact, zeer klantvriendelijk.

Ook online top advies!

Bikini's gekocht, bedenktijd 60 dagen,omdat ik nogal twijfel heel fijn! Reactie op vragen binnen 24 uur, top advies over modellen en maten! Heel blij mee. Zeker nu er zo weinig winkels meer zijn om te passen.

Juiste maat mooi verpakt

Goede tip dat de bh wat groter uitvalt daardoor meteen de goede pasvorm.

Helaas paste de bikini die ik besteld had niet, maar het retour is snel en goed verwerkt!

Peachtig

Snelle en nette levering

Een bikini besteld en erg tevreden met het product maar ook met de service.

Fijne overzichtelijke webshop en altijd vlotte verzending. Op mijn bucketlist staat nog steeds een winkel van Annadiva live te bezoeken.

Prachtige bh en snel geleverd

Overzichtelijk, ruim aanbod en snel verzonden

Hele overzichtelijke webshop met een ruim aanbod van mijn lievelingsmerk bh's! Zoals altijd netjes verpakt en snel verzonden! Ik bestel hier graag

Heel verzorgd

Helaas was de bh die ik uitzicht te groot en niet in de juiste maat verkrijgbaar. Maar de bezorging en afhandeling van de retour is prima gegaan. Product was erg goed van kwaliteit en heel mooi verpakt. Zal bij een volgende aankoop zeker weer aan Annadiva denken.

Uitstekend!

Een heel mooie tankini besteld ,deze werd supersnel geleverd. Jammergenoeg paste het niet perfect. Heel makkelijk geretourneerd en ook heel snel mn geld terug gestort.

De bestelling als een cadeautje ontvangen, zo mooi verpakt. Bovendien ook keurig binnen de gestelde tijd geleverd. En nu genieten van een prachtig setje!

Heel fijn

Mijn bestelling was met zorg ingepakt dat was duidelijk te zien. Een product heb ik geretourneerd en ook dat ging heel eenvoudig. De afhandeling van de factuur was daarna snel geregeld dus dat is ook heel positief om te ervaren.

Vlotte bezorging. Mooi verpakt.

Goede ervaring om bij Annadiva te bestellen. Prettige site met goede foto's. Mooie kwaliteit bh's. En je krijgt ook nog eens mooi verpakt thuisbezorgd alsof je een cadeautje krijgt.

Uitstekend!

Het is heel moeilijk om een badpak te vinden met een grote cupmaat maar bij jullie lukt dit geweldig. Ruime keus en leuke badpakken/tankini's. Ik kom zeker een keer naar een winkel om 'life' wat te passen maar online ging ook super!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB