Love you guys!

Great service and great processes if a return or issue!

Snelle levering, mooi verpakt!

Snelle levering, makkelijk achteraf betalen, en goede telefonische bereikbaarheid

Makkelijk te bestellen, veel opties voor grotere borsten. Fijn spul en snel ontvangen :)

Topkwaliteit en topservice

Vijf ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Superveel bikini’s en lieve medewerker

Wauw wat veel mooie bikini’s hebben jullie! En ook in allerlei (grote) cupmaten, zo fijn. Ik heb online besteld en daarna nog even gebeld. Een lieve medewerker hielp me verder met de juiste maten. Ik ben heel blij met mijn 2 nieuwe bikini’s.

Prachtige Bikini ‘s

Mooie stukken die goed betaalbaar zijn en een snelle, heel verzorgde levering, heel mooi verpakt!

Ruime keus en snelle levering

Was mijn eerste aankoop, en was blij met de snelle levering. Er moest iets terug gestuurd worden en binnen 2 dagen geld terug op rekening. Daar heb ik wel andere ervaringen mee

Zoals het hoort

Ik heb online besteld en hoewel ik mijn bestelling niet heb gehouden ging het bestellen maar ook het retourneren helemaal zoals het hoort . Ik ga toch liever " echt " winkelen en passen dus zodra ik in de buurt ben ga ik zeker naar deze winkel toe .

De levering duurde wat langer maar super netjes ingepakt.

De levering duurde een paar dagen maar het was super netjes ingepakt en verstuurd.

Fijne ervaring- zowel in de winkel als online

Prettig en fijn winkelen en vriendelijke en behulpzame medewerkers. Met goede kennis van zaken en een mooi en divers assortiment. Ook online bestellen en in de winkel ophalen gaat prima en snel. Duidelijke communicatie. Kortom: een top winkel en fijne winkelervaring!

Snelle en nette afhandeling van mijn retour. Ook mooie merken in hun collectie

Prettige service!

Goede service, producten naar tevredenheid

Goede site. Snelle levering

Ik bestel baak bij Anna Diva. Website is overzichtelijk en fijn dat de opties van 1 serie bij elkaar staan zodat je leuke setjes kan kiezen.

Snelle levering en feestelijk ingepakt

Ik kreeg het pakketje als cadeautje en het was een feestje om het pakket te openen. Ruilen ging heel goed. Ben meer dan tevreden.

Goede service, nette levering

Goede nette aflevering van de bestelling

Snel en prachtig ingepakt bezorgd

De levering was keurig verpakt bezorgd. Er was iets met een bh bandje welke miste en daar ben ik over gebeld. De vriendelijke mw heeft me goed geholpen en een goed voorstel gedaan. Ook de opvolging per email vond ik erg goed

Keurig geleverd in mooie kadoverpakking

Ik had 3 slips besteld op de website. De foto's waren heel duidelijk waardoor ik een duidelijke inschatting kon maken van de pasvorm. Helaas bleek 1 van de slips niet meer leverbaar waarvan de kosten direct aan mij werden terugbetaald. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en deze werd keurig afgeleverd. Alsof ik een cadeautje mocht uitpakken met kerst, zo werd het pakketje door mij geopend. De bestelling voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Mooie artikelen, verzorgde en snelle levering

Mooie merken, uitgebreide keuze en mooi ingepakte en snelle levering. Mooie, duidelijke site. Note: wel ontzettend jammer dat de badpakken uit juist de eigen collectie van Annadiva (Annadiva swim) niet verkrijgbaar zijn in 75H. Juist in deze grotere cupmaten is een badpak zoveel prettiger te dragen dan een bikini.

Snelle levering.

Pasvorm viel van een aantal BH's niet goed uit in verband met de naden van de cup.

Alles prima voor elkaar

Tevreden over mijn aankoop!

Mooie kwaliteit en snel verzonden

Mooie collectie van goede kwaliteit en fijn contact. Duidelijke site en snel verzonden pakket, dat ook nog eens gezellig uitpakken is.

Heel tevreden!

Prachtige beha's, snelle levering

Mooie merken. Snelle levering mogelijkheid tot achteraf betalen.

Mooie merken, snelle levering, mogelijkheid om achteraf te betalen.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB