Kwaliteit snel geleverd

De lingerie die ik bij Annadiva bestel is altijd goed van kwaliteit en voldoet aan de beschrijving op de website. De prijzen zijn wel hoog maar je krijgt waar voor je geld. De artikelen zijn zorgvuldig ingepakt, wasinstructies en een mooie wens erbij, in karton verpakt (geen plastic!) en via track and tracé kun je je bestelling volgen, vaak snel geleverd. Kortom: aanbevolen!

Mooie producten, goede kwaliteit

Hoewel de prijzen wat hoger liggen, is de kwaliteit erg goed! Ook de vriendelijke behandeling in de winkel valt op.

Alles is buitengewoon goed geregeld bij jullie!

Heel fijn om bij Annadiva te bestellen! Alles is overzichtelijk en duidelijk, snelle service en het pakket ziet er altijd keurig verzorgd uit! Ik ben zeer tevreden!

Mooie kwaliteit, goede informatie

Ik bestel al jaren bij Annadiva en ben erg tevreden. Wat ik wel jammer vind is dat het retourneren erg moeilijk gaat. Voor het eerst heb ik iets op de gok gekocht en nu blijkt dat UPS het niet voordelig kan retourneren. Nu moet ik alsnog naar een postkantoor. Behalve dat het kostbaar is, kost het ook extra tijd.

Snelle en goede service!

Prachtige bikini gescoord! Goed kwaliteit en snelle levering. Ga zeker nog eens een bestelling doen!

Goede snelle levering en service

Mooie overzichtelijke site. Producten van uitstekende kwaliteit. Snelle levering. Goede service.

Uitstekende collectie en geweldige pasvorm

Via collega ben ik gaan bestellen bij jullie. Geen spijt van gehad. Fijne materialen, pasvorm. En fijne webshop

Snelle levering Goede kwaliteit Snel geld terug bij retour Goede verpakking

Slechte service

Wanneer je een x bedrag uitgeeft aan goede BH's mag ik verwachten dat er ook goede service geleverd wordt. Het duurde lang voor mijn bestelling werd verstuurd. Hier is niet over gecommuniceerd, pas toen ik zelf contact zocht. Tijdens het contact werden er dingen beloofd die ze niet nakwamen. Heel erg jammer! Volgende keer kies ik een andere webshop voor dezelfde BH's, want deze zitten gelukkig als vanouds.

Extremely satisfied

Lovely selection of bras.

Betrouwbare webshop

Altijd nette levering en afhandeling evt retour. Mooie webshop met veel keuze!

Perfecte levering, mooie merken.

Goede ervaring met AnnaDiva, mijn favoriete merken altijd voorradig,

Fijne webshop

Mooie webshop met genoeg aanbod. Snelle levering en een fijne service op vragen heb je binnen een dag antwoord.

Mooie lingerie en badkleding .mooi verpakt

Snel en duidelijk

Super service en super mooie spullen.

Zeer prettige ervaring zowel met online bestelling als klantvriendelijkheid van personeel in winkel.

Ik ben 2x in de winkel in de Utrechtsestraat in Amsterdam geweest. Zeer vriendelijk en vooral deskundig geholpen. Een sale bestelling naar de winkel laten sturen om ook nog te kunnen passen. Artikel was prima maar het feit dat ik het ook daar zou kunnen laten indien het nietvgoed van maat zou zijn vond ik ern prettig idee.

Heb eerste maal besteld en kan geen negatieve punten noemen. Ben zeer tevreden

Top kwaliteit

Een bikini gekocht… en dan is het al een feestje op de manier hoe de spullen zijn ingepakt…zorgvuldig mooi materiaal …..top kwaliteit daar wordt je blij van……

Super fijne webwinkel

Bestellingen worden netjes en met zorg klaargemaakt en verzonden. Supersnel. Heb al regelmatig besteld.

Bh

Ik heb eindelijk een mooie rode bh kunnen kopen in mijn maat, normaal moet ik het doen met zwart/wit/huidskleur. Ik ben er super blij mee

Snel en netjes geleverd

Het uitpakken van de briefs was echt een kadootje. En ze zitten fantastisch!!! Heel erg blij mee!

Klantvriendelijk. Mooie producten

Mooie collectie, goed geprijsd en zeer klantvriendelijk. Een van de artikelen was vertraagd, maar dat werd ondervangen met een vriendelijk mailtje. Uiteindelijk de mooie bestelling snel in ontvangst mogen nemen. Erg blij mee :)

Fijne website, makkelijk te bestellen en pakketje ziet er prachtig uit!

Fijne website, makkelijk te bestellen en pakketje ziet er prachtig uit!

Fijne winkel

Ik vind Annadiva een fijne winkel omdat ik daar goed slaag voor ondergoed en badkleding. Ze hebben mooie en kwalitatief goede merken voor vrouwen met een maatje meer.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB