Heel vriendelijk en kundig

Mijn bestelling wilde ik retourneren maar ik kreeg geen retourlabel. Klantenservice gebeld en alles uitgelegd. Direct werd er actie ondernomen en het retourlabel kreeg ik binnen een paar seconden via de mail. Ik kreeg kundig advies en tips van Chantal van Customer care

Snelle afhandeling retour, fijne en overzichtelijke webshop

zeer vriendelijk goed geholpen

zeer vriendelijk en goed geholpen in de winkel en ook een fijne service dat als er iets niet is meteen de volgende dag thuis geleverd kan worden mits het op voorraad is. ook online dat je nog een telefoontje krijgt dat er iets niet is en zo snel mogelijk geleverd gaat worden. en ook weer telefonisch contact wanneer het verstuurd wordt. Fantastisch gewoon!

Zoals op de site

Geweldige klantenservice

Mooi kwaliteitsproducten en goed advies van decklantenservice bij twijfel

Mooi badpak, zit prima

++++++

Slecht.

Hele trage bezorging (een paar weken later dan ze aangaven op de website) en 1 item niet ontvangen. Dat wilden ze niet alsnog opsturen, omdat ze zeiden dat ik het wel moest hebben ontvangen. Ik ga hier nooit meer iets kopen, belabberde service en dito bedrijf

Hele goede service

Ik had de verkeerde bha besteld en ze gaven hele goede service.

Redelijk snelle levering en mooi verpakt

Pakketje zaag er netjes uit en gelukkig was de maat ook goed

Super mooi

Perfecte pasvorm Zo blij mee Zo vaak in winkels geweest Maar steeds mijn maat niet Bij jullie zoveel keus in grote maten Echt super fijn!

Hele prettige winkel

Zowel de winkel als online: super veel service!

Goede service en bereikbaarheid.

Ik werd erg goed geholpen aan de telefoon. Er werd goed met mij meegedacht en de bestelling was keurig op tijd. Echt een fijn bedrijf om online iets te kopen. .

Blij

Ik bestel graag bij annadiva, mijn maat is vaak voorradig in de primadonna serie en nu zag ik tot mijn grote verrassing een nieuw merk waarvan ik een prachtige bikini heb gekocht. Nu maar met smacht wachten op een mooie zomer in 2025!

Verschrikkelijk

Op de website bestellen via de telefoon werkt niet. Toen kreeg ik wel een nette mail dat de bh alleen nog in de winkel was. Dus het duurde al veel langer dan “volgende dag in huis”. Ondertussen is het pakket er nog steeds niet en ligt het bij het dhl sorteercentrum???

Erg goed

Snel geleverd zonder enkele problemen

Ik had bh’s besteld in de verkeerde maat. Ik had over het hoofd gezien dat de bh’s in een UK maat besteld moesten worden. De klanten service was heel erg vriendelijk en verzochten mij om de bh’s kosteloos om te ruilen. Ik vind het super! Ook ziet de doos er heel netjes uit en is alles goed verpakt/ingepakt.

Prachtige BH

Hele mooie BH van Marie Jo die zeer comfortabel zit. Goede korting en snelle levering.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Leuke site! Mooie spullen. En zo fijn dat het snel wordt geleverd.

Betrouwbare webshop met een personal ouch

Site is duidelijk, biedt veel keuze en na bestellen volgt een snelle levering. Als je een vraag hebt en mailt, krijg je vlot antwoord. De spullen worden heel netjes verpakt in een mooi papiertje met een persoonlijk kaartje erbij. Bijna als een cadeautje. Ik zou willen dat ik in de buurt woonde van de echte winkel. Dan ging ik er zeker heen.

Geweldig geholpen

Ik ben nog nooit zo goed geholpen in een lingeriewinkel. De verkoopster nam alle tijd om samen met mij te zoeken naar de juiste maat en het juiste model en de gewilde stijl. Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, humor en een praatje. Toen de gewilde kleur niet aanwezig was in de winkel werd dit gelijk besteld en had ik het de dag erna in huis. Een dikke 10 en ik kom de volgende graag terug!

Prima produkt en snelle levering

Zoals ik gewend ben!

Ongecompliceerde winkelervaring met een mooie buit!

Van online aanschaf t/m thuislevering een goede ervaring gehad. Annadiva biedt een ruime keuze in prachtige modellen bh's voor de wat vollere vrouw en de pasvorm is wat mij betreft helemaal top, ze tonen mijn rondingen op een prettige en mooie wijze! De levering was snel en het bijgevoegde retourformulier duidelijk. Gelukkig hoefde geen van mijn 4 bh's retour! Ik ben blij!

Prima top

Direct gereageerd dat mijn bikini van elders moest komen. Ondanks dat toch snelle levering zeer tevreden.

altijd goed

mooie spullen, wordt altijd mooi ingepakt aangeleverd, betalen met afterpay, ruime keuze

Prima winkel, kwaliteit producten, duidelijke omschrijving, snelle levering en ook snelle afhandeling en terugbetaling van retour.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB