Wochen der Ungewissheit...

Nach einer sehr zeitnahen Antwort auf unsere Anfrage, ob versch. Teile lieferbar seien, sind wir über Wochen im Unklaren darüber geblieben, ob unsere getätigte Bestellung den Empfänger überhaupt erreicht hat. Dann kam nach einer neuerlichen Anfrage die Bestätigung über ein Teil unserer angefragten Ware. Die Lieferung ist zwischenzeitlich erfolgt, wobei der Karton, in welchem das Teil verpackt gewesen ist, geöffnet war. Kann vielleicht passieren auf dem Weg von den Niederlanden nach Deutschland...

Perfekt

Passen geweldig, kan ze alleen niet vastbinden aan stoelpoten.

Goede service.

Telefonisch besteld prima ervaring. Volgende dag in huis. Fantastisch. En de tafel is prachtig geworden.

C'est parfait

livraison tout à fait conforme à la commande livraison rapide

alles volgens afspraak

Prima sevice en snel geleverd

Guter individueller Service

Danke für die gute Kommunikation und den Guten Aftersales-Service!

Livraison très rapide !

Commande traitée et livrée rapidement.

hoge kwaliteit en zorgvuldige verzending

De meubels zijn van een hoge kwaliteit. Helaas zijn de rubber/plastic nopjes onder de verschillende stoel/tafel poten niet altijd geïnstalleerd of soms veel te klein voor het formaat meubel. Misschien betere eind controle voor verzending indien mogelijk natuurlijk

Op zich plezierig kussens gekocht maar bij eerste keer merkten we duidelijk dat we nog geen klant waren. Bij de tweede bestelling ging het veel soepeler.

Levering volgens afspraak

Snelle levering, super klantgericht

Klasse

In de zaak zijn veel prachtige teak tuinmeubelen te zien. Overzichtelijk en licht waarbij je keurig en respectvol wordt geholpen. Verkoper laat je vrij in de keuze, dringt niets op en schenkt een goede kop koffie. Zeker de moeite om even voor om te rijden of naar toe te rijden (in ons geval uur heen en uur terug).

snelle levering en goede prijs

Bestelling plaatsen was eenvoudig, mooie website. Duidelijk en goed gemaakt. Levering was snel en de aftercare was goed. Ik ben nog gebeld om te informeren of ik wel gereedschap had om e.e.a. te monteren, ze waren vergeten om een sleuteltje in te pakken. Al met al zeer tevreden

Goede service en behulpzaam

Heel goed gewoon

Mijn zwarte teakhouten tuinstel ziet er weer als nieuw uit

In een woord geweldig!

Zeer attente service in de winkel gevolgd door een stipte verzending van de aangekochte meubelen die zeer goed verpakt, zonder enige beschadiging 1.200 km verderop op het afgesproken moment afgeleverd werden.

hele fijne persoonlijke service.

tuintafel en tuinstoelen op laten knappen. Goed persoonlijk contact, prettig ontvangst, maar ook ophalen en aflevering van de producten is een hele fijne service.

slecht advies door de telefoon

op mijn vraag voor de messing hulsmoer voor de tuinstoelen afmetingen enz. slecht advies ontvange, had al mijn twijfels over de afmeting enz, maar past meestal was het antwoord voor de M6 maar de afmeting was op site ongeveer 1 cm had ik mijn twijfels over, toch maar besteld want teak meubels zijn teak meubels, maar helaas paste niet. nu bestelling retour gedaan maar na een week nog niets terug ontvangen op mijn rekening, ook mijn verzendkosten ben ik benieuwd of ik daar nog iets van terug krijg,m heb 6,95 gbetaald maar de onkosten waren lager, jammer ervaring rijker en nog geen moeren....

snel en klantvriendelijk

Ik heb onderdelen voor teak tuinstoelen besteld. Snelle levering en van zeer goede kwaliteit.

gerne wieder

netter Kontakt, gute Beratung, schnelle Lieferung, alles gut, gerne wieder

Aussergewöhnlich hochwertiges Material, super Service

Haben die fantastische Hollywood-Schaukel erstanden, nach Jahren ohne PROBLEME Ersatzteile bekommen, gute Konversation per Mail, wirklich super Service! Auch die Reiniger sind perfekt, das Holz wird damit wirklich gut gepflegt und aufbereitet!

Stoel gebracht met kapotte armleuning. T&G had oplossing en kon er op wachten, er werd meteen nieuwe gemonteerd. Kon er op wachten met een kopje koffie. Dank

oude set buitengewoon fraai opgeknapt!

We hebben een teak tuinset van T&G die we al 20 jaar met veel plezier gebruiken. Natuurlijk is het gebruik er vanaf te zien en zat er hier en daar een latje los maar het werkte allemaal nog prima. Op aanraden van de mensen van T&G toch de set maar eens laten opknappen. Het moet gezegd, het resultaat was zeer boven verwachting: de set ziet er weer als nieuw uit en alle rammelende latjes zitten weer vast. De stevige investering zeker waard!

Op alle fronten: prima

Contact per telefoon, aflevering, alles even prettig

Prettige ontvangst, deskundig advies en goed meedenken.

Wij werden sympathiek ontvangen, kregen alle gelegenheid rond te snuffelen en vervolgens een goed overleg over onze wensen, aanvoelend wat wij wilden en zo kwamen we tevreden tot een aankoop van tuinmeubelen.

70 Kampweg

Doorn 3941 HK