Fijne samenwerking, keurig geleverd

Top bedrijf

SUPER

Schnelle Lieferung, alles gut, gerne wieder

Vriendelijk, vlot en prachtig resultaaat!

Verwen jezelf, jouw tuin en jouw meubelen!

Tuinmeubelen zien eruit als nieuw!

Prachtig werk afgeleverd, zijn heel erg blij mee!

Snelle en goede service - tuinmeubels als nieuw

De onderhoudsservice voor mijn teak meubels heeft niet alleen een brandschoon en opgeknapt tuinset opgeleverd. De afhandeling was ook snel en de informatie goed. Ik ben helemaal tevreden en kan deze service aanbevelen!

Binnen de 24u bestelling aan huis mooi verpakt, super

Snelle reactie en levering

Nu het bestellen online gaat, stel je vragen via de chat op de site. Daar wordt door de medewerker snel op gereageerd. Levering staat binnen 2à3 dagen, maar pakketje zat de volgende dag al in de brievenbus. Vlotte service en snelle levering dus. Gelukkig houden ze door dit onpersoonlijke contact, toch de humor erin. Dat mag ik wel.

Snel verzonden, goede prijs

Product is snel verzonden. In de doos zat nog handgeschreven tekst met een bedankje voor de aankoop. Prijs was laag.

Fantastisch!

Na het plaatsen van de bestelling (zaterdag 12:00) ging binnen 5 minuten de telefoon. Ze belden met de vraag of het ok was als ze de Bastard direct kwamen brengen! Uiteindelijk was de bestelling binnen 2 uur na plaatsen thuis afgeleverd. Ze hebben netjes alles uitgepakt en de zware delen tot achterin de tuin op het terras gebracht. Goede uitleg erbij, vriendelijke jongens, top! Dezelde avond de eerse beer-can-chicken gemaak top de nieuwe bastard. Ik bestel voortaan al mijn BBQ benodigdheden bij Teak&Garden. Beste online aankoop ervaring ooit!

Hele goede service! Prachtige tuinkussens. Snel geleverd.

Fijn geholpen met stalen en iemand aan de lijn die van wanten weet. Dat is toch fijn hoor als je dure tuinkussens koopt. Ze mogen nog even binnen in de verpakking blijven zolang we van het winterweer kunnen genieten maar straks verheug ik me op mooie kussens in onze stoelen.

Hoge kwaliteit in communicatie, producten en dienstverlening

Na mondelinge afspraken en offerte vorig jaar over schoonmaken en onderhoud van al onze houten tuinmeubelen, begin van dit jaar de opdracht gegeven. Alles zoals afgesproken schriftelijk vastgelegd en nadere afspraken over tijdsduur gemaakt. Alle afspraken zijn naar tevredenheid en tijdig nagekomen. De tuinmeubelen zien er weer 'als nieuw' uit en zijn ook weer de nodige tijd weersbestendig. Al met al een goede investering. Alle contacten zijn zeer plezierig en klantgericht verlopen. Een zeer aanbevelenswaardig bedrijf!

Nette levering, vlotte afhandeling, goed en persoonlijk advies. #top

Supervriendelijk en perfecte klantenservice

Ik werd via de chat tot in de puntjes begeleid in het maken van mijn bestelling. De persoon die mij heeft geholpen was zeer vriendelijk en beantwoorde al mijn vragen snel en perfect. Levering netjes op tijd. Echt een aanrader.

De tuinmeubels zijn weer als nieuw!

Suivi excellent

Je suis vraiment satisfait de cet achat, de la commande jusque la livraison. Je recommande a 100% Merci à vous et bonne fêtes de fin d’année

heel goede ervaring prima product en prima service

heel goede ervaring, voor herhaling vatbaar

Snel, goed, conform.

Stof besteld om zelf kussens te overtrekken, na chat met winkel. Levering na drie dagen. Goed verpakt. Volledig volgens het aanbod. Bedankt.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een mooie set van Vincent Sheppard gekocht. Zijn er erg blij mee. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Uitstekende service!

Mooie kwaliteit meubels en een super service. De parasol en de stoel werden direct de volgende dag geleverd.

Zeer klantvriendelijk geholpen zowel aan de telefoon al sin de winkel

Set kussens besteld half mei. Twee maanden later nog niet geleverd. Gebeld en er werd onmiddellijk actie ondernomen. Kussen waren er toen snel, maar de maat em kleur waren niet goed (eigen fout) Gebeld en probleem besproken. We mochten de kussens teruggeven, ondanks dat deze speciaal op bestelling waren gemaakt. In de winkel toen de juiste kleur uitgekozen (kleur kiezen op de site is gewoon erg lastig). De nieuwe kussens waren er al binnen 1 week. Al met al nu zeer tevreden!

Vriendelijke service

Product thuis afgeleverd. Heel klantvriendelijk

Prachtige kussens

Kussens kwamen weliswaar iets later dan gepland maar zijn echt heel mooi, top kwaliteit! De details zoals knoopjes en hoofdkussens zijn mooi afgewerkt, zeker het geld waard.

Wie immer alles bestens!

Korrekte Kaufabwicklung.

Goed advies in de winkel en supersnel geleverd. Top Service!

goede, vriendelijke en snelle service

deskundig advies, snel geholpen, vriendelijke persoon en zeer behulpzaam. goed product bovendien

70 Kampweg

Doorn 3941 HK